به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
محمد فرخیان در مورد اپ ترنج، گفت: افرادی که با فضای سرمایه‌گذاری و پلتفرم‌های معاملاتی نا آشنا هستند، می‌توانند به راحتی از طریق این اپلیکیشن سرمایه‌گذاری کنند. ایده راه‌اندازی این اپلیکیشن با شناخت از سرمایه‌گذاران صندوق‌های ETF ترنج شکل گرفت و سعی شد فرآیند ثبت‌نام، خرید و فروش صندوق‌ها را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کند.


وی افزود: در کنار خرید و فروش صندوق‌ها در اپ ترنج، امکان مشاوره سرمایه‌گذاری هم فراهم شد که طی فرآیندی ریسک و اهداف سرمایه‌ گذاری کاربر سنجیده و پیشنهاد‌ سرمایه‌گذاری کاملا اختصاصی به وی ارائه می‌شود. همچنین در صورت تغییر تحلیل‌های آینده بازار سرمایه، پیشنهادهای سرمایه‌گذاری بروز شده و به سرمایه‌گذاران اطلاع‌رسانی می‌شود.


مدیر محصول ترنج در مورد محصول آتیه کارکنان بامبو، توضیح داد: این سرویس با یک داشبورد سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود که امکان سرمایه‌ گذاری برای کارکنان آنها را فراهم می‌کند و با موافقت کارکنان شرکت، ماهانه مبلغی از حقوق آنها کسر و از جانب آنها سرمایه‌گذاری می‌شود. سبد سرمایه‌گذاری هر فرد براساس ریسک و چشم‌انداز زمانی متفاوت است. این محصول داشبورد اختصاصی در اختیار نیروها قرار می‌دهد تا میزان سرمایه‌گذاری و بازدهی آن را مشاهده کنند.


فرخیان اضافه کرد: تامین مالی جمعی یا ترنج کراد، محصول دیگر ترنج است که در نمایشگاه رونمایی خواهد شد. این محصول ۲ طیف مخاطب دارد، شرکت‌ها و پروژه‌هایی که به‌دنبال تامین‌مالی هستند و افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها. این محصول ابتدا این امکان را برای شرکت‌هایی که به دنبال تامین‌مالی هستند فراهم می‌کند تا طرح و مدارک لازم را از طریق این محصول بارگذاری کنند. پس از بررسی و تایید، طرح فعال می‌شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند در فضای شفاف طرح‌های مختلف شرکت‌ها، سودآوری و… را بررسی و اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir