جراحی بینی‌های استخوانی یکی از متداول‌ترین روش‌های زیبایی است که برای اصلاح فرم بینی‌های با قوز یا انحراف ظاهری انجام می‌شود. این نوع جراحی بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای بینی‌های با استخوان‌بندی قوی و برجسته هستند. هدف بهترین جراح بینی استخوانی در تهران از این جراحی بهبود تناسب و زیبایی ظاهری بینی با حفظ عملکرد طبیعی آن است. نتایج معمولاً دائمی و بهبودی نسبتاً سریع است، اگرچه نیاز به مراقبت‌های پس از عمل دارد. درصورتی‌که بینی شما استخوانی است و به اطلاعاتی در این باره هستید، مشاوران وبسایت جراحتو این مطلب را مختص شما گرداوری کرده اند.

آنچه خواهید خواند …

معرفی 11 تا از بهترین جراحان بینی استخوانی در تهران

موفقیت در جراحی بینی استخوانی که یکی از شایع‌ترین جراحی‌های زیبایی است و به منظور اصلاح عیوب ظاهری بینی انجام می‌شود، تا حد زیادی به انتخاب جراح متخصص و مجرب بستگی دارد، زیرا تجربه و تخصص جراح تأثیر مستقیم بر نتایج عمل دارد. ارتباط واضح بیمار با جراح در بیان انتظارات و بررسی نمونه کارهای قبلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پیگیری‌های پزشکی پس از جراحی نیز برای بهبودی مطلوب ضروری است. تیم مشاوران وبسایت جراحتو در این بخش تعدادی از بهترین جراحان بینی استخوانی در تهران را معرفی نموده اند.

نام جراح خدمات شماره تماس
دکتر علی جاودانی عمل بینی ترمیمی، عمل بینی، جراحی افتادگی پلک، جراح پروتز سینه، عمل بینی گوشتی 02188690909
دکتر علی میقانی جراحی بینی ترمیمی، جراحی بینی استخوانی، جراحی بینی گوشتی، جراحی، زیبایی گوش، جراحی زیبایی پلک، پولیپ بینی، جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی لیفت پیشانی، شقیقه، صورت و گردن 02188606389
دکتر امیرحسین محمدی مفرد عمل بینی فانتزی ، نیمه فانتزی، عمل بینی طبیعی، عمل بینی گوشتی، عمل بینی استخوانی 09215256755
دکتر آرزو خوانساری نیا عمل بینی فانتزی، عمل ترمیمی بینی، عمل بینی طبیعی، جراح بینی استخوانی، جراح بینی گوشتی 09934173244
دکتر خسرو مقتدر جراح بینی، جراح بینی استخوانی، جراح بینی گوشتی، جراح بینی فانتزی، جراح ترمیم بینی ‎02122066742
دکتر اکبر اعتمادی جراحی بینی طبیعی، جراحی بینی ترمیمی، جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی، جراحی بینی نیمه فانتزی 09934620340
دکتر داود محمدیان روشن جراحی زیبایی بینی های گوشتی، استخوانی و ترمیمی 09199047584
دکتر محسن اسدی جراحی بینی ترمیمی، بلفاروپلاستی، پیکرتراشی، ماموپلاستی، جراحی زیبایی بینی 02122617680
دکتر امیر دریانی جراحی زیبایی و پلاستیک، جراحی بینی، جراحی های سینه، شکم، تزریقات زیبایی 02188884100
دکتر علی اکبر عطایی جراحی های درمانی، جراحی های پلاستیک و زیبایی، جراحی های ترمیمی، جراحی بینی های استخوانی 09355040067
دکتر کامران اکرمی جراحی پلاستیک صورت، جراحی بینی 02632285147

دکتر علی جاودانی

دکتر علی جاودانی

دکتر علی جاودانی ، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران ، فارغ التحصیل جراحی عمومی از دانشگاه شیراز ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران. جراحی پلاستیک که عموما به جراحی زیبایی شناخته می شود، علاوه بر جراحی زیبایی شامل تخصص های جراحی پلاستیک ترمیمی ، سوختگی ، جراحی پلاستیک دست و میکروسکوپیک نیز می شود.  جراحان پلاستیک در ایران بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی 7 ساله ، دوره تخصص 4 ساله جراحی عمومی را گذرانده و پس از آن در دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی (یا سوختگی) در مراکز معتبر آموزش می بینند. 

خدمات:

  • عمل بینی ترمیمی
  • عمل بینی
  • جراحی افتادگی پلک
  • جراح پروتز سینه
  • عمل بینی گوشتی

آدرس: سعادت آباد ، خیابان فرحزادی ، روبروی اریکه ایرانیان ، کوچه عباسی اناری ، پلاک 51

📍 لوکیشن مطب دکتر علی جاودانی در گوگل مپ

شماره تماس:

09120164372

88690909_021

وب سایت: javdanimd.com

دکتر علی میقانی

دکتر علی میقانی

دکتر میقانی متولد سال 1348 فارغ التحصیل رشته پزشک عمومی از دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فلوشیپ جراحی زیبایی از دانشگاه گراتز اتریش هستند . ایشان نویسنده ی دو مقاله با عناوین پیامد های جراحی تومور های قاعده جمجمه (مجله قاعده جمجمه. انتشارات تیمه. جلد 19.سال 2009) و مقایسه روش جدید و قدیم در در رفتگی های مفصل فک تحتانی. مجله جراحی پلاستیک . جلد 63. سال 2009) هستند. همچنین ایشان نویسنده دو کتاب با عناوین جراحی گردن و تیروئید (سال 1390 انتشارات سالکان) و جراحی زیبایی و ترمیمی صورت (سال 1391 انتشارات سالکان) هستند.

خدمات دکتر علی میقانی:

  • جراحی بینی ترمیمی
  • جراحی بینی استخوانی
  • جراحی بینی گوشتی
  • جراحی زیبایی گوش
  • جراحی زیبایی پلک
  • پولیپ بینی
  • جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس
  • جراحی لیفت پیشانی,شقیقه ,صورت و گردن

آدرس: تهران، میدان ونک، ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله، شماره 203، واحد 7

📍 لوکیشن دکتر علی میقانی در گوگل مپ

شماره تماس:

09307362836

02188606389

وب سایت: meighani.com

دکتر امیرحسین محمدی مفرد

دکتر امیرحسین محمدی مفرد

دکتر امیرحسین محمدی مفرد دارای بیشترین سابقه در زمینه جراحی بینی در ایران است که از بهترین پزشکان عمل زیبایی بینی در است ، عمل بینی توسط دکتر امیرحسین محمدی مفرد به دو روش باز و بسته انجام می شود.

خدمات:

  • عمل بینی فانتزی ، نیمه فانتزی
  • عمل بینی طبیعی
  • عمل بینی گوشتی
  • عمل بینی استخوانی

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از اباذر، نرسیده به مهران، پلاک 77، ساختمان آرمیتا، واحد 1

📍 لوکیشن دکتر امیرحسین محمدی مفرد در گوگل مپ

شماره تماس:

09215256755

وب سایت: drmofradclinic.com

دکتر آرزو خوانساری نیا

دکتر آرزو خوانساری نیا

دکتر آرزو خوانساری نیا متخصص گوش، حلق و جراح زيبايی بينی می باشند؛ ایشان یکی از بهترین جراح گوش و جراح بینی در تهران هستند و توانستند از دانشگاه علوم پزشكی با اخذ رتبه ٢١٥ كشوری فارغ التحصيل شوند؛ دکتر خوانساری نیا دوره عمومی شان را سال 1386 با رتبه دوم به پایان رساندند؛ ایشان دوره تخصصی گوش و حلق و زيبايی بينی شان را در دانشگاه علوم پزشكی تبريز به پایان رساندند؛ وی در بهترین کنگره ها و اجتماع های مختلف عضو بوده اند و توانسته اند افتخارات بسیار زیادی برای خود به ارمغان بیاورند؛ دکتر خوانساری نیا تجربه و سابقه بسیار درخشانی برای خود اخذ کرده اند.ايشان جز محدود جراحاني هستند كه از سبک فوق العاده پيشرفته “وی” درجراحي هاي خود استفاده ميكنند.

خدمات:

  •  عمل بینی فانتزی
  • عمل ترمیمی بینی
  • عمل بینی طبیعی ‌
  • جراح بینی استخوانی
  • جراح بینی گوشتی

آدرس: صادقیه، آیت الله کاشانی ، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان بلوک ۳

📍 لوکیشن مطب دکتر آرزو خوانساری نیا در گوگل مپ

شماره تماس:

۰۹۹۳۴۱۷۳۲۴۴

وب سایت: www.jarahibiniv.com

دکتر خسرو مقتدر

دکتر خسرو مقتدر

دكتر خسرو مقتدر تحصيلات پايه اي را در دبيرستان تيزهوشان با نمره عالي به اتمام رسانده و سپس با كسب رتبه اي عالي در كنكور سراسري در دانشكده پزشكي دانشگاه شهيدبهشتي تهران پذيرفته شدند. سپس دوره تخصصENT (تخصص گوش، حلق و پلاستيك بيني و صورت) را در دانشگاه علوم پزشكي تهران با كسب رتبه برتر ازمون بورد تخصصي به پايان رساندند، ايشان چندين مقاله در سايت ها و مجلات معتبر و ثبت رسانده اند، و در چندين روش جراحي ابداعي خويش توجه ساير جراحان را نيز برانگيختند، دكتر خسرو مقتدر از جراحان مطرح، صاحب سبک و برتر تهران نيز به شمار مي ايند.

خدمات:

  • جراح بینی
  • جراح بینی استخوانی
  • جراح بینی گوشتی
  • جراح بینی فانتزی
  • جراح ترمیم بینی

آدرس: صادقیه، آیت الله کاشانی ، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان بلوک 3

📍 لوکیشن مطب دکتر خسرو مقتدر در گوگل مپ

شماره تماس:

‎02122066742

09051488460

وب سایت: drkhosrowmoghtader.com

دکتر اکبر اعتمادی

دکتر اکبر اعتمادی

دکتر اکبر اعتمادی یکی از بهترین جراحان بینی می باشد که دارای سابقه درخشان در این زمینه است. همچنین دکتر اکبر اعتمادی دارای تخصص در زمینه جراحی انواع بینی می باشد. اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید می توانید به این متخصص مراجعه کنید.

خدمات:

آدرس: فلكه دوم صادقيه، بلوار آيت الله كاشاني، بلوار اباذر پايين تر از پرديس زندگي، نرسيده به فهيمي پلاك 4 زنگ 7

📍 لوکیشن مطب دکتر اکبر اعتمادی در گوگل مپ

شماره تماس:

09934620340

وب سایت: jarahanebini.com

دکتر داود محمدیان روشن

دکتر داود محمدیان روشن

دکتر داود محمدیان روشن یکی از بهترین جراح بینی و جراحی پلاستیک در تهران می باشد. ایشان در سال 1353 در تهران متولد شده و تحصیلات بدوی را در مدارس تیزهوشان با نمره عالی سپری نمودند و نیز با کسب رتبه ی دو رقمی در کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد و نیز دوره تخصص و فوق تخصص خود را نیز در دانشگاه معتبر و مطرح شهید بهشتی تهران سپری نموده و به عنوان دانشجوی نخبه و ممتاز با گرایش عمل های کسماتیک فارغ التحصیل گردید.

خدمات:

  • جراحی زیبایی بینی های گوشتی، استخوانی و ترمیمی

آدرس: فلكه ٢صادقيه ،بلوارايت اله كاشاني،بلوار اباذر،پايين تراز پرديس زندگي

📍 لوکیشن مطب دکتر داود محمدیان روشن در گوگل مپ

شماره تماس:

٠٩١٩٩٠٤٧٥٨٤

دکتر محسن اسدی

دکتر محسن اسدی

دکتر محسن اسدی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی استخوانی در تهران به شمار می روند. دکتر محسن اسدی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت سپری کنند و بورد تخصصی خود را دریافت نمایند. دکتر محسن اسدی موفق به کسب بورد تخصصی جراحی پلاستیک شدند. ایشان فارغ ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. دکتر اسدی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می باشند. افراد می توانند با مراجعه به دکتر محسن اسدی بینی های استخوانی را جراحی نمایند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند.

خدمات:

  • جراحی بینی ترمیمی
  • جراحی زیبایی بینی

آدرس: تهران، قیطریه، پایین تر از اتوبان صدر، بلوار کاوه، نبش کوچه مطلبی نژاد، پلاک 21

📍مطب دکتر محسن اسدی روی نقشه

شماره تماس: 02122617680

دکتر امیر دریانی

دکتر امیر دریانی

دکتر دریانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده‌اند و به عنوان یکی از جوان‌ترین و برترین جراحان پلاستیک تهران شناخته می‌شوند. او در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی و پلاستیک، از جمله جراحی‌های سینه، شکم، پیکرتراشی، لیپوساکشن، لیفت صورت، بینی، و تزریقات زیبایی مانند ژل و بوتاکس فعالیت می‌کند. علاقه او به پژوهش منجر به چاپ بیش از 10 مقاله در ژورنال‌های معتبر و انتخاب به عنوان محقق برتر شده است. مهارت و تجربه درخشان دکتر دریانی در این زمینه‌ها او را به یکی از برترین جراحان زیبایی تبدیل کرده است.

خدمات:

  • جراحی زیبایی و پلاستیک
  • جراحی بینی
  • جراحی های سینه، شکم
  • تزریقات زیبایی

آدرس: تهران، جردن، پايين تر از پل ميرداماد، سر سپيدار، جنب بانک پارسيان، ساختمان مهرگان، طبقه اول، واحد دو

📍مطب دکتر امیر دریانی روی نقشه

شماره تماس: 02188884100

دکتر علی اکبر عطایی

دکتر علی اکبر عطایی

دکتر علی اکبر عطایی، متولد سال 1348، دوره پزشکی عمومی خود را در دانشکده علوم پزشکی اصفهان به پایان رسانده و تخصص جراحی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران با موفقیت سپری کرده است. او یکی از برجسته‌ترین جراحان بینی در ایران به شمار می‌آید، به‌ویژه در زمینه جراحی بینی‌های گوشتی با پوست ضخیم و بینی‌هایی که انحراف شدید دارند. دکتر عطایی عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است و با بیش از 17 سال تجربه، بیش از هزار عمل جراحی زیبایی و ترمیمی موفق را در کارنامه خود دارد.

خدمات:

  • جراحی های درمانی
  • جراحی های پلاستیک و زیبایی
  • جراحی های ترمیمی
  • جراحی بینی های استخوانی

آدرس: تهران، میدان ونک، نرسیده به پل همت، جنب ساختمان خورشید، ساختمان 1266، طبقه چهارم، واحد 14

📍مطب دکتر علی اکبر عطایی روی نقشه

شماره تماس: 09355040067

دکتر کامران اکرمی

دکتر کامران اکرمی

دکتر کامران اکرمی متخصص جراحی گوش، حلق و بینی با گرایش جراحی زیبایی بینی، فک و صورت هستند. ایشان عضو رسمی انجمن متخصصان گوش و حلق و بینی ایران و همچنین عضو انجمن جراحان گوش و حلق و بینی اروپا می‌باشند. با سال‌ها تجربه و دانش به‌روز در این زمینه، دکتر اکرمی توانسته‌اند به یکی از چهره‌های معتبر در حوزه جراحی زیبایی تبدیل شوند. مهارت بالای ایشان در انجام جراحی‌های زیبایی بینی و صورت، نتایج موفقیت‌آمیزی برای بیماران به همراه داشته است.

خدمات:

  • جراحی پلاستیک صورت
  • جراحی بینی های استخوانی
  • متخصص گوش، حلق و بینی

آدرس: کرج، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، روبروی پارکینگ شاهین، برج شاه کرم، طبقه4

📍 لوکیشن مطب دکتر کامران اکرمی در گوگل مپ

شماره تماس: 02632285147

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

بهترین متخصص بینی استخوانی در تهران فردی است که علاوه بر داشتن تخصص و تجربه در جراحی زیبایی بینی، توانایی مدیریت مشکلات عملکردی و ساختاری بینی‌های استخوانی را نیز دارد. جراح باید توانایی ایجاد تعادل بین ظاهر زیبایی و عملکرد صحیح بینی را داشته باشد. همچنین، این جراح می‌بایست با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و بروز، نتایج طبیعی و هماهنگ با سایر اجزای صورت بیمار ایجاد کند. به دلیل حساسیت بالای این نوع جراحی، انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران می‌تواند تأثیر چشمگیری بر نتایج نهایی داشته باشد.

تخصص‌های جراح بینی استخوانی شامل موارد زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی): تمرکز بر تغییر فرم بینی به‌منظور بهبود ظاهر کلی آن. در بینی‌های استخوانی، جراح معمولاً به کاهش قوز بینی، تغییر زاویه نوک بینی، و ایجاد هماهنگی با سایر اجزای صورت می‌پردازد.
  • جراحی عملکردی بینی: برخی از بیماران ممکن است علاوه بر مسائل زیبایی، از مشکلات تنفسی نیز رنج ببرند. بهترین جراح بینی استخوانی در تهران باید توانایی اصلاح انحراف تیغه بینی، کوچک‌کردن شاخک‌های بینی، و رفع سایر مشکلات ساختاری که بر تنفس تأثیر می‌گذارند، داشته باشد.
  • جراحی ترمیمی بینی: گاهی پس از جراحی ناموفق یا آسیب‌دیدگی، بینی نیاز به ترمیم و اصلاح دارد. جراح ترمیمی باید مهارت و تجربه کافی برای بازگرداندن شکل و عملکرد طبیعی بینی داشته باشد، بدون اینکه ظاهر آن مصنوعی به نظر برسد.
  • آنالیز و طراحی پیش از جراحی: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند تصویرسازی سه‌بعدی به بهترین جراح بینی در تهران کمک می‌کند تا نتایج احتمالی جراحی را به بیمار نشان دهد و اطمینان حاصل کند که انتظارات بیمار با واقعیت هماهنگ است.
  • تشخیص دقیق مشکلات آناتومیک: جراح باید توانایی تشخیص دقیق مشکلات داخلی بینی از جمله مشکلات استخوانی و غضروفی را داشته باشد تا بتواند بهترین راهکار جراحی را ارائه دهد.
  • انجام جراحی‌های هم‌زمان: گاهی برای هماهنگی بیشتر چهره، جراح ممکن است جراحی‌های دیگر مانند اصلاح چانه یا لیفت پلک را نیز پیشنهاد دهد.
  • مراقبت‌های پس از جراحی: بهترین جراح بینی استخوانی در تهران به اهمیت مراقبت‌های پس از جراحی واقف است و به بیماران راهنمایی‌های دقیق برای مراقبت‌های بعد از عمل و پیشگیری از عوارض احتمالی ارائه می‌دهد.
بهترین جراح بینی استخوانی در تهران در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

مزایای دریافت نوبت اینترنتی از بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

دریافت نوبت اینترنتی از بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مزایای بسیاری دارد که هم برای بیماران و هم برای پزشکان کار را راحت‌تر می‌کند. این روش باعث صرفه‌جویی در زمان، کاهش استرس و دسترسی آسان به اطلاعات پزشکی می‌شود. در ادامه به مزایای اصلی این روش اشاره می‌شود:

  • صرفه‌جویی در زمان: بدون نیاز به حضور فیزیکی یا تماس‌های تلفنی.
  • دسترسی سریع به لیست پزشکان: امکان انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران.
  • اطلاع از نظرات بیماران قبلی: بررسی تجربیات دیگران برای انتخاب بهتر.
  • دسترسی به تقویم پزشک: مشاهده زمان‌های خالی و انتخاب وقت مناسب.
  • مقایسه جراحان مختلف: امکان انتخاب بهترین جراح با توجه به تخصص و تجربه.
  • کاهش استرس و اضطراب: دریافت نوبت در فضای آرام و بدون عجله.
  • پیگیری و یادآوری نوبت: ارسال یادآوری جهت جلوگیری از فراموشی نوبت.

هزینه عمل بینی استخوانی

در زیر جدولی برای لیست قیمت جراحی‌های بینی در تهران ارائه شده است. قیمت‌ها تقریبی هستند و بسته به مهارت بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، محل کلینیک، و پیچیدگی جراحی ممکن است متفاوت باشند.

نوع جراحی بینی حدود قیمت (تومان) توضیحات
جراحی زیبایی بینی استخوانی 35,000,000 تا 60,000,000 برای اصلاح قوز و فرم بینی‌های استخوانی
جراحی زیبایی بینی گوشتی 40,000,000 تا 70,000,000 برای اصلاح بینی‌های گوشتی با پوست ضخیم
جراحی ترمیمی بینی 50,000,000 تا 100,000,000 برای اصلاح جراحی‌های ناموفق یا آسیب‌دیدگی‌های قبلی
جراحی انحراف تیغه بینی 25,000,000 تا 50,000,000 برای اصلاح مشکلات تنفسی و انحراف تیغه بینی
جراحی کوچک کردن پره‌های بینی 15,000,000 تا 30,000,000 برای کاهش عرض یا سایز پره‌های بینی
جراحی ترکیبی بینی و چانه 60,000,000 تا 120,000,000 برای بهبود هماهنگی بین بینی و چانه
جراحی نوک بینی 20,000,000 تا 45,000,000 تغییر شکل و اندازه نوک بینی

این قیمت‌ها به صورت تقریبی است و پیشنهاد می‌شود پیش از انجام جراحی، مشاوره حضوری با جراح مورد نظر انجام شود تا قیمت دقیق و شرایط به طور کامل مشخص گردد.

هزینه عمل بینی استخوانی

مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی

بعد از جراحی بینی استخوانی، مراقبت‌های بعد از عمل بسیار اهمیت دارد تا بهبودی به درستی انجام شود و نتیجه مطلوب حاصل گردد. رعایت نکات و دستورات بهترین جراح بینی استخوانی در تهران باعث کاهش تورم، جلوگیری از عفونت و بهبود سریع‌تر بینی می‌شود.

  • استراحت کافی: به مدت 48 ساعت استراحت مطلق و سپس شروع فعالیت‌های سبک توصیه می‌شود.
  • خوابیدن با زاویه 30 درجه: با چند بالش زیر سر بخوابید تا تورم کاهش یابد.
  • مصرف داروها: داروهای تجویز شده را منظم و طبق دستور پزشک مصرف کنید.
  • کمپرس سرد: برای کاهش تورم و کبودی، کمپرس سرد را در 48 ساعت اول استفاده کنید.
  • اجتناب از فعالیت‌های سنگین: تا 4 هفته از ورزش و بلندکردن اجسام سنگین خودداری کنید.
  • پرهیز از دخانیات و الکل: حداقل تا یک ماه از مصرف سیگار و الکل پرهیز کنید.
  • رعایت بهداشت بینی: بینی را به آرامی با سرم نمکی پاک سازی کنید و از فین کردن شدید بپرهیزید.
  • مراجعه به پزشک: ویزیت‌های دوره‌ای را جدی بگیرید و هر علامت غیرعادی را گزارش کنید.

جمع بندی

جراحی بینی‌های استخوانی به دلیل ویژگی‌های ساختاری خاص آن‌ها، نیازمند دقت و مهارت بالایی است. انتخاب جراح ماهر در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا جراح باید توانایی لازم برای ایجاد نتایج طبیعی و هماهنگ با سایر ویژگی‌های چهره را داشته باشد. تجربه و دانش بهترین جراح بینی استخوانی در تهران می‌تواند به کاهش خطرات و عوارض پس از عمل کمک کند و همچنین به بهبودی سریع‌تر بیمار منجر شود.

 تیم مشاوران وبسایت جراحتو باهدف ارائه کمک به شما در مراحل انجام جراحی بینی، تمام تلاش خود را برای معرفی بهترین جراحان بینی استخوانی در تهران به کار گرفته است. همچنین، از شما به‌خاطر به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در این زمینه با دیگران، بی‌نهایت سپاسگزاریم.

هزینه عمل بینی استخوانی در تهران چقدره؟

هزینه عمل بینی استخوانی بستگی به تجربه جراح، محل کلینیک و پیچیدگی عمل داره. بهتره قبل از تصمیم‌گیری از چند جراح مشاوره و قیمت بگیری تا بهترین انتخاب رو داشته باشی.

عمل بینی استخوانی چه فرقی با بقیه عمل‌های بینی داره؟

عمل بینی استخوانی بیشتر روی برطرف کردن قوز و ناهماهنگی‌های استخوانی تمرکز داره. جراح باید دقت کنه تا فرم بینی طبیعی و هماهنگ با بقیه اجزای صورت باشه.

چطور می‌تونم یه جراح بینی استخوانی خوب تو تهران پیدا کنم؟

برای پیدا کردن جراح خوب، بهتره نظرات بیماران قبلی رو بخونی، نمونه‌کارهای عمل‌های قبلی رو ببینی و رزومه و مدارک پزشک رو بررسی کنی. همینطور می‌تونی از دوستان یا آشنایان هم مشورت بگیری.

4.9/5 – (18 امتیاز)

source

توسط blogcheck.ir