AlchemyPay، یک پلتفرم درگاه پرداخت کریپتو فیات ترکیبی، خدمات راه حل رمپ را برای کاربران TooBit راه اندازی می کند. از

طریق این ادغام، AlchemyPay تجربه پرداخت سریع و آسان را برای خرید و فروش دارایی های رمزنگاری از طریق کیف پول موبایل، نقل و انتقالات بانکی و کارت های اعتباری از طریق پلت فرم توبیت تسهیل می کند. AlchemyPay، این همکاری هیجان انگیز را از طریق حساب رسمی X خود به اشتراک گذاشت که خدمات راه حل های رمپ را برای کاربران TooBit ارائه می دهد. پیش از این،  Alchem Pay خدمات خود را با Paysafe یکپارچه کرده بود.

توبیت از طریق خدمات پرداخت AlchemPay فرآیند پرداخت را برای کاربران خود آسان می کند.

TooBit  که به دلیل خدمات مالی خود در سطح جهانی شناخته شده است، خدمات مالی خود را با ادغام با AlchemyPay گسترش داده و بهبود بخشیده است. توبیت راه حل رمپ AlchemyPay را به پلتفرم خود اضافه می کند تا تجربه پرداخت بدون مشکل، آسان و سریع را برای کاربران توبیت داشته باشد.

از طریق این ادغام، TooBit هم معامله گران رمزارز مبتدی و هم با تجربه را برای فروش و خرید یکپارچه ارزهای رمزنگاری شده در صرافی توبیت با استفاده از روش های پرداخت فیات-کریپتو AlchemPay می پذیرد. این ویژگی جدید به راحتی برای کاربران زیر بنر شریک در صفحه اصلی صرافی توبیت قرار گرفته است.

توبیت خدمات معاملاتی مختلفی را برای کاربران خود ارائه می دهد، مانند معاملات آتی، نقطه ای و خارج از بورس. بر اساس شفافیت و انصاف توبیت پلتفرم کریپتو عمق بازار و نقدینگی فراوان را فراهم می کند. توبیت به تلاش خود برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود و حفظ میراث خود ادامه می دهد، TooBit اکنون راه حل پرداخت Ramp AlchemPay را برای روش های پرداخت سریع و ساده فیات کریپتو اضافه می کند.

اهداف افزودن خدمات پرداخت AlchemyPay به پلتفرم TooBit

از زمان راه اندازی آن در سال 2017، AlchemyPay به ساده سازی پرداخت های فیات-کریپتو اختصاص یافته است. AlchemyPay در تلاش است تا شکاف بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال را کاهش دهد و تجارت با اطمینان زیادی را برای افراد راحت کند. اکنون، AlchemyPay خدمات راه حل رمپ خود را برای کاربران TooBit گسترش می دهد.

از آنجایی که AlchemyPay خدمات راه حل رمپ خود را از طریق پلتفرم TooBit راه اندازی می کند، کاربران کنونی صرافی TooBit می توانند به راحتی با تراکنش های فیات-کریپتو با اطمینان بیشتری برخورد کنند. علاوه بر این، کاربران TooBit اکنون می توانند ارزهای دیجیتال را به روشی آسان، سریع و راحت از طریق کیف پول موبایل، کارت های اعتباری و نقل و انتقالات بانکی بفروشند و بخرند.

بونس خوشآمدگویی Toobit تا سقف $10,150 بونس دریافت کنید

بونوس توبیت

فرصتی هیجانانگیز با رویداد خوشآمدگویی Power Boost در Toobit! این رویداد ویژه کاربران جدید است که میتوانند با ثبتنام و انجام چند وظيفه ساده، تا سقف 10,150 USDT جایزه دریافت کنند. این فرصت انحصاری برای افزایش فوقالعاده درآمد خود را از دست ندهید!

رویداد 1: برای دریافت 100 USDT بونس ثبتنام کنید

با ثبت نام در Toobit در طول دوره رویداد، 100 USDT بونس به شما تعلق خواهد گرفت.

رویداد 2: وظایف روزانه معاملات فیوچرز

قراردادهای فیوچرز را با حجم روزانه ≥ 10,000 USDT به مدت 14 روز متوالی معامله نمایید تا جایزه بزرگی به ارزش 1,000 USDT در قالب بونس به دست آورید.

رویداد 3:وظایف روزانه معاملات فیوچرز

با واریز درون زنجیرهای و انجام معامله، به بونسهایی تا سقف 9,050 USDT دست پیدا کنید! واریزهای بیشتر، جوایز بزرگتر

جزئیات رویداد صرافی توبیت:

زمان رویداد: 26 سپتامبر 2024 ساعت 00:00 لغایت 1 نوامبر 2024 (UTC+3.5)

  • شرکتکنندگان مجاز: این رویداد مخصوص کاربران جدید از کشورها/مناطق منتخبی است که در دوره رویداد ثبتنام کنند.
  • ثبتنام دیگری لازم نیست: فقط در طول رویداد در Toobit ثبتنام کرده و سفر خود در دنیای رمزارزها را آغاز نمایید. پیشرفت شما به طور خودکار پس از ثبتنام در صفحه رویداد پیگیری خواهد شد.

اطلاعیه رویداد: https://support.toobit.com/hc/fa/articles/37808811609753

صفحه کمپین خوش آمدگویی برای ایرانیان: https://www.toobit.com/fa/activity/persianwelcome

در بهبود کیفیت مقالات کمک کنید



source

توسط blogcheck.ir