قیمت ارز دیجیتال کاردانو در طول فعالیت های نهنگ ثابت و پایدار شده است

به گزارش زوم ارز، در حال حاضر، قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) نشانه‌هایی از فاز ادغام بالقوه دارد؛ زیرا تراکنش‌های بزرگ طی چند هفته گذشته افزایش یافته و سپس ثابت شده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در انتهای ماه سپتامبر، قیمت ADA به بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار افزایش یافت که نشان‌دهنده رشد قابل توجهی در معاملات زنجیره‌ای بود. با این حال، پس از این رونق، تعداد معاملات بزرگ به طور مداوم کاهش یافت که ممکن است نشاندهنده کاهش فعالیت شرکت‌کنندگان اصلی بازار باشد.

معاملات بزرگ ADA فاز ادغام را نشان می دهد

در تاریخ ۲۶ سپتامبر، ADA توجه کشید با تعداد بی‌سابقه‌ای از تراکنش‌های بزرگ که به رکورد ماهانه‌ی بالای ۵۰۷۰ دست پیدا کرد. تراکنش‌های بزرگ به معاملات زنجیره‌ای با ارزش بیشتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار مشخص می‌شوند و نظارت بر این نوع معاملات برای درک الگوهای بازار بسیار حیاتی است، به‌ویژه که اکثراً شامل سرمایه‌گذاران نهادی یا شرکای بزرگ در بازار می‌شوند.

بازیکنان بزرگ می‌توانند به طور قابل‌توجهی بر حرکات قیمت تأثیر گذارند. فعالیت آنها نقش‌های کلیدی را در تحلیل بازار و پیش‌بینی نقدینگی ایجاد می‌کند. در تاریخ ۲۶ سپتامبر، معاملات بزرگ ADA با یک حرکت مثبت قیمت همراه بود، که منجر به افزایش قیمت ADA و رسیدن آن به بیش از ۰.۴۰ دلار بین دو روز ۲۶ و ۲۷ سپتامبر شد.

قیمت کاردانو (ADA) در میان فعالیت ثابت نهنگ تثبیت می شود

با این حال، پس از رسیدن به اوج، تعداد تراکنش‌های بزرگ به طور مداوم کاهش یافت و در تاریخ ۶ اکتبر به ۲,۳۰۰ تراکنش رسید و تا روز ۷ اکتبر به ۳,۰۰۰ تراکنش افزایش یافت. این کاهش در فعالیت زنجیره‌ای با ارزش بالا ممکن است نشانگر کاهش قیمت در آینده باشد.

بدون تراکنش‌های بزرگ ممکن است ADA روند صعودی یا نزولی مشخصی نداشته باشد. این ممکن است نشان‌دهنده باشد که فعالان بازار منتظر تحولات جدید یا سیگنال‌های واضح‌تر هستند قبل از انجام حرکت‌های مهم بعدی. در این شرایط، حجم تراکنش‌ها کمتر می‌تواند نشان دهد که ADA در الگوی نگهداری قرار دارد و معامله‌گران منتظر کاتالیزور بعدی هستند.

نهنگ های کاردانو در چند روز گذشته پایدار هستند

از ۶ سپتامبر تا ۲۲ سپتامبر، نهنگ‌های ADA دارایی‌های خود را کاهش دادند، زیرا تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ADA دارند از ۴۰۵ به ۳۸۸ کاهش یافت. اما از ۲۲ سپتامبر، تعداد آدرس‌های ADA بین ۱ میلیون تا ۱۰۰ میلیون نشانی داشت. و تعداد آدرس‌هایی که ۱۰۰ میلیون ADA دارند نسبتاً پایدار مانده است.

در حال حاضر، ۲۴۴۳ آدرس دارای مقدار ADA بین ۱ میلیون و ۱۰ میلیون هستند، در حالی که تعداد ۳۹۱ آدرس با مقدار ADA بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون وجود دارد که نشان دهنده یک تغییر کم در وضعیت آنها می‌باشد.

قیمت کاردانو (ADA) در میان فعالیت ثابت نهنگ تثبیت می شود

این ثبات نشان می‌دهد که نهنگ‌های ADA اقدامات خرید یا فروش خود را متوقف کرده‌اند و به دنبال فرصت‌های مناسب هستند. عدم حرکت قابل توجه ممکن است نشان دهد که این سرمایه‌گذاران در حال انتظار قرار گرفته‌اند و دارای نظریات مثبت و منفی در مورد آینده هستند. آن‌ها ممکن است قبل از اقدامات بعدی خود نیاز به شرایط یا سیگنال‌های واضح‌تر از بازار داشته باشند، تا تصمیم به ورود مجدد به بازار یا ادامه نگه‌داشتن موقعیت‌شان را بگیرند.

اکثراً، مرحله تعلیق در رفتار نهنگ‌ها نشان‌دهنده عدم اطمینان است، به طوری که نهنگ‌های اصلی ترجیح می‌دهند در کناره‌ها باقی بمانند و پیش از اقدام، منتظر جهت گیری قطعی‌تر بازار باشند.

پیش بینی قیمت ADA: جهت روند هنوز مشخص نیست

در حال حاضر، قیمت ADA در مسیر نزولی ملایمی قرار دارد. این روند ناچیز قوی نیست زیرا خطوط EMA به یکدیگر نزدیک هستند، که نشانگر این است که ADA ممکن است به سمت مرحله یکپارچه‌سازی در نزدیکی سطح ۰.۳۴ دلار حرکت کند.

میانگین متحرک نمایی (EMA) یکی از شاخص‌های فنی اساسی است که برای صاف کردن داده‌های قیمت استفاده می‌شود و وزن بیشتری به قیمت‌های اخیر می‌دهد. معامله گران اغلب از خطوط EMA برای شناسایی روندها استفاده می‌کنند. هنگامی که خطوط EMA به هم نزدیک هستند، این ممکن است نشان دهنده کمبود حرکت قوی به هر جهت باشد، که فرضیه‌ای را تقویت می‌کند که احتمالاً در آینده، ADA در یک بازه ثابت قرار دارد.

قیمت کاردانو (ADA) در میان فعالیت ثابت نهنگ تثبیت می شود

در حال حال به نقطه ضعف اصلی فعلی خود در مقدار ۰.۳۴ دلار فرو رفته است، که اشاره دهنده به امکان ادامه حرکت نزولی بیشتر می‌باشد. اگر روند گرافیکی ادامه یابد، احتمالاً ADA به سوی تست نقطه ضعف اصلی بعدی خود در ۰.۲۷ دلار حرکت خواهد کرد.

در صورت افزایش فشار فروش، این تغییر یک اصلاح عمیق‌تر در قیمت خواهد بود. با این حال، اگر به سمت بالا برگردد، احتمالا ADA ابتدا سطح مقاومت ۰.۳۶ دلار را تست خواهد کرد و سپس به سطح ۰.۴۱ دلار راهی خواهد شد.

حرکت به مقدار ۰.۴۱ دلار نشان‌دهنده احتمال سود ۲۰ درصدی از قیمت فعلی است، که در صورت ادامه حرکت صعودی، به عنوان هدفی جذاب برای معامله‌گران مطرح می‌شود. نزدیکی خطوط EMA نشان‌دهنده این است که بازار در انتظار دریافت سیگنال‌های روشن‌تر قبل از ظهور یک روند قوی‌تر در هر جهت می‌باشد.

منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir