به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
شرکت کود شیمیائی اوره لردگان در خصوص پیگیری درخواست تمدید مهلت درج نماد در بازار دوم معاملات فرابورس و مستندات موجود، دست به شفاف سازی زد.


بر اساس این گزارش، “شلرد” پیرو نامه 20 خرداد در خصوص پیگیری درخواست تمدید مهلت درج شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس و پاسخ 23 خرداد فرابورس مبنی بر الزام ارائه برخی مستندات درخواستی حداکثر تا سوم تیر، اعلام کرد: با توجه به اینکه برخی مستندات درخواستی در نامه فوق در فرایند رسیدگی و پیگیری بوده و نتیجه و مستندی بصورت مشخص و قطعی به شرکت اعلام نشده و مستندات موجود مورد قبول پذیرش فرابورس نبود، موضوع تمدید در هیات پذیرش مطرح نشد و فرصت مجددی نیز به شرکت ارائه نشد.


مستندات درخواستی شامل 2.9 هزار میلیارد تومان مطالبات حسابرسی شده از جهاد کشاورزی تا پایان سال 1402 و 520.2 میلیارد تومان مطالبات حسابرسی نشده تا پایان شهریور و پیگیری وصول مطالبات است. اعمال تعدیلات لازم بابت مابه تفاوت قیمت یارانه ای کود شیمیایی اوره تحویلی به جهاد کشاورزی در حال طی فرایند قانونی و قضائی است و تا کنون منتج به نتیجه نشده و تعدیلاتی نیز در دفاتر صورت نگرفته است.


مستندات و تائیدیه های لازم در خصوص قابلیت وصول اعتبار ارزش افزوده شناسایی شده در دفاتر از ابتدای تاسیس شرکت در فرایند اجرای قرار هیات های مالیاتی است و تا کنون بابت اعتبارات ارزش افزوده شناسایی شده از زمان پروژه و واردات و نیز اعتبارات مربوط به سنوات بهره برداری و تولید، تائیدیه و برگ قطعی مالیاتی وجود ندارد و در حال پیگیری اجرای قرارهای صادره مالیاتی و پرونده های مربوطه و اخذ نظر مالیات و صدور برگه های قطعی است.


هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس سال 1402 طی نامه ای اعلام کرده بود تا کنون بابت مطالبات ارزی از شرکت لردگان، بهره ای دریافت نکرده است و ارائه تائیدیه و تعهدنامه عدم دریافت بهره در سنوات آتی، پس از تائید قطعی هیات مدیره شرکت، میسر خواهد بود که تا کنون این مهم و مصوبه به این شرکت ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir