فصل میم کوین ها آغاز شده است؛ پاپ کت، ماگ و نیرو طوفان به پا کرده اند!





میم کوین ها با افزایش قیمت قابل‌توجه توکن‌هایی مانند پاپ کت (POPCAT)، ماگ کوین (MOG) و نیرو (NEIRO) در حال تجدید حیات هستند.

– پاپ کت (POPCAT): قیمت آن طی ۲۴ ساعت ۱۵ درصد افزایش یافت و به ۱.۴۳ دلار رسید و از بالاترین قیمت قبلی خود یعنی ۱.۲۹ دلار گذشت. با این حال، با مقاومت ۱.۴۸ دلاری روبرو است و با RSI بیش از حد خرید ۷۲.۰۵، عقب نشینی تا حدود ۱.۲۸ دلار امکان پذیر است مگر اینکه فشار خرید همچنان قوی باشد و آن را به ۱.۶۰ دلار برساند.

–  ماگ گوین (MOG): به نقل از beincrypto، قیمت MOG با ۱۸.۴۰ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۱۶ دلار رسید، اما رکورد جدیدی را ثبت نکرده است. MACD مثبت حاکی از پتانسیل رشد است که هدف آن ۰.۰۰۰۰۰۲۰ دلار در کوتاه مدت است، اگرچه در صورت کاهش فشار خرید، کاهش تا ۰.۰۰۰۰۰۱۴ دلار ممکن است رخ دهد.

– نیرو ((NEIRO:  قبل از عقب نشینی به بالاترین سطح تاریخ ۰.۰۰۱۵ دلار رسید. نشانگر تعادل قدرت، تسلط نزولی را نشان می دهد، که نشان دهنده کاهش احتمالی تا ۰.۰۰۱۲ دلار است، مگر اینکه گاوها کنترل را دوباره به دست آورند، که می تواند منجر به افزایش بیش از ۰.۰۰۱۶ دلار شود.

به طور کلی، در حالی که این میم کوین ها شاهد فعالیت قابل توجهی هستند، تغییرات قیمت آتی آنها ممکن است بر اساس پویایی بازار متفاوت باشد.






source

توسط blogcheck.ir