اگرچه ماه اکتبر، یکی از بهترین ماه‌های سال برای بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود، شروعی بی‌رمق داشته، اما تحلیلگران انتظار دارند که شرایط بهبود یابد.

به گزارش بنکر (Banker)، یکی از نشانه‌های مثبت برای بازار ارزهای دیجیتال، احتمال ۹۷ درصدی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در جلسه ۷ نوامبر است.

این کاهش نرخ می‌تواند به تقویت تمایل به ریسک در بازار کمک کند.

علاوه بر این، کاهش تعداد کوین‌هایی که در صرافی‌های متمرکز نگهداری می‌شود نیز می‌تواند افزایش قیمت بیت‌کوین را تحریک کند.

طبق داده‌های کریپتوکوانت (CryptoQuant)، این صرافی‌ها در حال حاضر حدود ۲.۸ میلیون بیت‌کوین در اختیار دارند که کمترین میزان از نوامبر ۲۰۱۸ به حساب می‌آید.

کاهش موجودی بیت‌کوین در صرافی‌ها معمولاً به کاهش نقدینگی در بازار منجر می‌شود و این موضوع می‌تواند افزایش قیمت‌ها را در پی داشته باشد.

بیت‌کوین

بیت‌کوین در تاریخ ۴ اکتبر پس از آزمایش حمایت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود (۶۰۵۸۹ دلار) بهبود یافته که نشان‌دهنده تلاش خریداران برای ایجاد یک کف قوی است.

در حال حاضر، قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۲۲۳۷ دلار) قرار دارد و اگر این سطح حفظ شود، احتمالاً روند صعودی شدت خواهد گرفت و قیمت می‌تواند تا ۶۶۵۰۰ دلار رشد کند.

همچنین در این سطح، احتمالاً فروشندگان وارد عمل خواهند شد، اما اگر خریداران بتوانند بر این مقاومت غلبه کنند، قیمت ممکن است حتی به ۷۰ هزار دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، ممکن است شاهد سقوط قیمت تا ۵۷۵۰۰ دلار و سپس، تا حمایت ۵۴ هزار دلار باشیم.

آپتوس

آپتوس (APT) پس از خروج از الگوی سر و شانه معکوس در ۲۱ سپتامبر و حفظ موفقیت‌آمیز سطح حمایتی خود در ۲ اکتبر، به رشد خود ادامه داده است.

شیب منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷.۸۹ دلار) در حال صعود است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در منطقه مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده برتری گاوها است.

در حال حاضر، قیمت می‌تواند تا ۱۱ دلار افزایش یابد، اما اگر به زیر ۷.۶۵ دلار سقوط کند، احتمالاً حرکت اخیر به عنوان یک شکست کاذب تلقی می‌شود و شاهد سقوط قیمت تا ۵.۶۶ دلار خواهیم بود.

داگ ویف هت یا سگ کلاهدار

فروشندگان سگ کلاهدار (WIF) در تلاشند تا خط روند نزولی را حفظ کنند.

اما نکته مثبت این است که خریداران اجازه نداده‌اند قیمت به زیر منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۰۹ دلار) برسد.

اگر خریداران قیمت را بالای خط روند نزولی حفظ کنند، احتمال تغییر روند وجود دارد و قیمت می‌تواند به ۳.۵۰ دلار برسد.

در غیر این صورت، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه سقوط کند، ممکن است تا ۱.۷۷ دلار کاهش یابد.

فانتوم

فروشندگان فانتوم (FTM) پس از تکمیل الگوی سر و شانه معکوس در ۱۷ سپتامبر، سعی در اصلاح قیمت دارند.

اگر قیمت بر مقاومت ۰.۷۰ دلار غلبه کند، روند صعودی ادامه خواهد یافت و احتمال دستیابی به ۰.۹۳ دلار وجود دارد.

در طرف مقابل، اگر قیمت به زیر ۰.۵۵ دلار برسد، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد.

توکن بیت‌گت

قیمت توکن بیت‌گت (BGB) به روند صعودی خود ادامه داده و موفق به ثبت کف‌های بالاتر شده است.

شیب منحنی میانگین متحرک ۲۰ روزه (۰.۹۹ دلار) در حال صعود است و اگر قیمت به بالای ۱.۰۸ دلار برسد، احتمال افزایش تا ۱.۲۲ دلار وجود خواهد داشت.

در غیر این صورت، اگر قیمت به زیر ۱.۰۲ دلار کاهش یابد، تا خط روند صعودی کاهش خواهد یافت.

source

توسط blogcheck.ir