به گزارش زوم ارز، نتایج آزمون‌های مختلفی که توسط UK Finance در همکاری با Quant، R3، DXC Technology و Coadjute انجام شد، نشان دادند که ارتباطات مسئولیت تنظیم‌شده می‌توانند قابلیت‌های نوینی را برای سیستم مالی بریتانیا فراهم کنند. این گزارش همچنین بیان می‌کند که مقررات بریتانیا به اندازه کافی کامل هستند تا از عملکرد شبکه حمایت کنند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

UK Finance، یک انجمن که شامل بیش از ۳۰۰ موسسه فعال در زمینه خدمات بانکی، واسطه‌گری و پرداخت است، گزارشی را منتشر کرده است که نتایج مرحله آزمایشی شبکه مسئولیت تنظیم شده (RLN) را ارائه می‌دهد. این پروژه، که به هدف تجمیع پول بانک مرکزی، پول بانک تجاری و پول الکترونیکی در یک دفتر کل مشترک می‌پردازد، به دنبال بهبود زیرساخت‌های مالی فعلی است، از جمله ارزهای دیجیتالی توکن‌شده.

Quant، R3، DXC Technology، و Coadjute انتخاب شدند برای انجام بررسی امکان‌سنجی پروژه از طریق آزمایش موارد مختلف استفاده از یک رابط برنامه‌نویسی یکپارچه (API). همچنین، شرکت‌های مختلفی از جمله Barclays، Citi، HSBC، Lloyds Banking Group، Mastercard، Natwest، Nationwide، Santander، Standard Chartered، Virgin Money و Visa در این فرایند همکاری کردند و با دفاتر مختلف نیروگاه‌های صنعت مالی تعامل داشتند.

به نتیجه این تجربه، پروژه به این نتیجه رسید که زمانی که با دیگر مدل‌های مالی ترکیب شود، این سکو می‌تواند ارزش اقتصادی ایجاد کند و نوآوری را در صنایع مالی تحریک کند. از آنجا که قادر است پرداخت‌های قابل برنامه‌ریزی، قفل و باز کردن وجه بر اساس نیاز فعلی فراهم کند، این امکان را فراهم می‌سازد که قابلیت‌های جدیدی معرفی شود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که یک عامل مشترک بازنویسی شده از پیچیدگی دنیای مالی امروز است که شرکت‌ها را یاری می‌دهد و اجازه می‌دهد تا از طریق یک شبکه با دیگر مؤسسات ارتباط برقرار کنند. در آخرین تحلیل، این گزارش اظهار می‌دهد که قوانین بریتانیا انعطاف پذیر به اندازه کافی دارند تا از اجرای RLN حمایت کنند.

جانا مکینتاش، مدیر عامل پرداخت‌ها، انواع نوآوری و انعطاف‌پذیری در عملیات کسب و کار در انگلستان را بازنگری کرد و بر اهمیت موفقیت این آزمایش‌ها تأکید داشت.

موفقیت آزمایش RLN نشان می‌دهد که این فناوری قابلیت تغییر تجربه مشتری و ارائه ارزش و منافع اقتصادی برای جامعه را دارد. بخش خصوصی نیاز دارد در آینده در بانک‌های تجاری سرمایه‌گذاری کند، اما برای انجام این کار، نیاز به همکاری با قانون‌گذاران دارد.

منبع: news.bitcoin.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir