به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
با موافقت هیات ‌پذیرش، سهام شرکت سرمایه­ گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تأمین از 14 مهر با پلاک 617 در ﺑﺨﺶ زراعت و خدمات وابسته با نماد “تادیکو” در تابلو اصلی بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه 20 درصدی سهام بایستد.


معرفی شرکت


بر اساس این گزارش و طبق بررسی های بورس پرس، سرمایه­ گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تأمین ۲۷ بهمن سال ۸۲ به نام سرمایه‌گذاری غذایی تامین تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. اول خرداد سال ۸۷ به استناد صورتجلسه مجمع فوق العاده سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با توجه به انتقال مدیریت تعداد ۷ شرکت، نام شرکت از سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین به سرمایه‌گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین تغییر یافت.


شرکت‌های فرعی سرمایه‌گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین شامل کشت و دامداری فکا، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، کشت و دام ملارد شیر، صنایع غذایی دامون زاگرس بروجرد، کشت و صنعت و دامپروری ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو می‌شوند.


سرمایه و ترکیب سهامداران


سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی چندین مرحله افزایش سرمایه به ۱.۵ هزار میلیارد تومان رسیده است. سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی ۹۹.۹ درصد سهام شرکت را در اختیار دارد. شرکت اصلی دارای ۵۲ نیروی انسانی و گروه شامل ۱۷۵۱ نفر است.


برنامه‌های آتی افزایش سرمایه


شرکت در نظر دارد در سال جاری سرمایه شرکت را برای اصلاح ساختار مالی افزایش دهد. در این خصوص گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه از ۱.۵ به ۲ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران برای حسابرس ارسال شده است.


سیاست تقسیم سود


شرکت 1.5 هزار میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه 20 درصدی سهام شد+ مشخصات


 


 


طبق سیاست‌ها و دستورالعمل‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، تقسیم سود در مجامع سالانه در بازه ۷۰ تا ۹۰ درصد سود انباشته است.


پیش بینی سود هر سهم در سه سال آتی


شرکت 1.5 هزار میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه 20 درصدی سهام شد+ مشخصات


خلاصه اطلاعات مالی و عملیاتی شرکت


شرکت 1.5 هزار میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه 20 درصدی سهام شد+ مشخصات

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir