یکی از نکات مهم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، امنیت حساب خودمون در صرافی هستش که فعالیت میکنیم. از این رو، گاهی اوقات ممکنه به دلایل مشغله های فکری رمزهای عبور خودمون رو فراموش کنیم. ولی نگران نباشید در صورت فراموش کردن رمز ورود خودتون در صرافی xt امکان بازیابی رمز برای شما وجود داره. در این مقاله به چگونگی بازیابی و تغییر رمز ورود به حساب در صرافی ایکس تی میپردازم.

پیشنهاد می کنم از طریق لینک زیر ثبت نام خودتون رو در صرافی ایکس تی xt انجام بدید تا از تخفیفات ویژه ایی که برای کاربران سایت ایران ریچ هست بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: آموزش ورود به حساب در صرافی ایکس تی

صرافی xt چیست؟

صرافی xt یک صرافی حرفه ای رمزنگاری شده است که به کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. ایکس تی خدمات از جمله خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. عملکردهای این صرافی را برای ترید و پیش بینی قیمت و روند ارزهای دیجیتالی مانند BTC، ETH، SOL، PEPE و غیره ارائه می دهد. به عنوان صرافی، از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این طریق اقدام به افزایش سرمایه خود با استفاده از اهرم کنند.

صرافی ایکس تی در سال 2018 تاسیس شد و از آن زمان در بین معامله گران محبوبیت پیدا کرده است. این پلتفرم برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است. . کاربران ایران نیز بدون ترس از فیلترینگ و استفاده از فیلتر شکن با استفاده از لینک های ضدفیلتر این صرافی می توانند از امکانات جذابش استفاده کنند. همچنین صرافی xt تحت نظارت های دقیق، از جمله مجوزهای MSB ایالات متحده و کانادا، عمل می کند. صرافی ایکس تی گزینه ها و ویژگی های مشخصی را ارائه می دهد. کاربران می‌توانند خود را از ارزهای دیجیتال را با کارمزد پایین‌تر سود ببرند و به عنوان بالقوه از موقعیت‌های خود برای افزایش با استفاده از آن استفاده کنند. با این، مهم است که از خطرات مرتبط با اهدافی که باید در نظر بگیرید و قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید.

از دیگر امکانات پیشرفته این صرافی که میشه بهش اشاره کرد پشتیبانی از بخش کپی ترید هستش که کاربرهای این صرافی می توانند براساس نیاز خودشون در دو بخش بازار اسپات و فیوچرز اقدام به کپی کردن معاملات تریدرهای حرفه ایی فعال در این صرافی کنند.

مزایا صرافی ایکس تی

1- اطمینان و قابلیت اطمینان: xt متعهد به ارائه یک محیط تجاری امن و قابل اعتماد است. 2- دسترسی بین المللی: از هر کجای دنیا به پلتفرم دسترسی دارید و امکان استفاده بدون دردسر از این صرافی را دارید.
3- امنیت بالا: ایکس تی تحت چارچوب های نظارتی دقیق عمل می کند و از انطباق با استانداردهای صنعت اطمینان می دهد. 4- پشتیبانی حرفه ایی: از تیم خدمات مشتری اختصاصی xt کمک و پشتیبانی به موقع دریافت کنید و در هر زمان و هر لحظه که به مشکلی برخورد کردید می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آن را حل کنید.
مزایا صرافی ایکس تی

فراموش کردن رمزهای ورود

بعضی از ما در بیشتر مواقع در صفحات مجازی متعددی ثبت‌ نام می‌کنیم و حساب کاربری می‌سازیم. اما به خاطر سپردن نام کاربری و رمز عبور تمامی این صفحات، واقعا کاردشواری است. اگر شما عزیزان هم رمز عبور صفحات خود را فراموش می‌کنید اصلا نگران نباشید. چون طبق آمارهایی که بررسی کردیم، %90 افراد، رمز عبوری که برای حساب‌های کاربری خود قرار می‌گذارند را امکان دارد در بیشتر مواقع فراموش کنند. در ادامه به رفع مشکل فراموش کردن رمز ورود در صرافی xt میپردازیم و با هم مراحل بازیابی و تغیر رمزمون رو پیش می بریم.

از آن جایی که هر قفلی، کلیدی برای خودش داره و برای هر چالشی می‌توانیم راه حلی پیدا کنیم. در این بخش نحوه تغییر و بازیابی رمز عبور حساب کاربری خود در صرافی را به شما آموزش میدهیم. شما می‌توانید در صورت فراموشی رمز عبور حساب کاربری خود در ایکس تی، در ادامه با من همراه باشید تا بتونید در مواقع لازم به سرعت به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

مراحل بازیابی رمز ورود به حساب در صرافی xt

در صورت فراموش کردن رمز ورود در صرافی ایکس تی ابتدا بعد از ورود به سایت رسمی صرافی xt برای لاگین کردن نیاز هستش که ایمیل و رمز ورودی که از قبل وارد کردید رو در کادر های مشخص شده وارد کنید. اما اگر رمز ورود خودتون رو فراموش کردید نگران نباشید! در پایین این کاردها گزینه فراموشی رمز ورود Forgot Password رو کلیک کنید تا به صفحه مربوط به بازیابی رمز خود بروید.

تغیر رمز ورود در صرافی xt

بعد از کلیک روی این گزینه در صفحه بعد که برای شما باز میشه نیاز هستش که ایمیل خودتون رو وارد کنید. و بعد از وارد کردن ایمیل خودتون روی گزینه next کلیک کنید.

ریست کردن رمز ورود در صرافی xt

در صفحه بعدی شما باید کد تایید که برای ایمیلتون ارسال میشه و کد ورود دوعاملی رو در صورت فعال کردن وارد کنید. کادر اول کد تایید ارسالی به ایمیل و کد دوم مربوط به ورود دوعاملی در صرافی هستش که وارد می کنیم. و بعد از پر کردن این موارد روی گزینه تایید confirm کلیک می کنیم.

وارد کردن کد تایید ایمیل

در ادامه صفحه ایی برای شما باز میشه که در کادر اول رمز ورود جدید رو وارد می کنید و در کادر دوم رمز انتخابی جدید رو برای تایید دوباره بزنید. بعد از انتخاب رمز ورود جدید به حساب خودمون در صرافی xt روی گزینه تایید confirm کلیک می کنیم تا رمز قبلی ما بازیابی و تغییر کنه. با انجام این کارها رمز ورودی که فراموش کرده بودیم تغییر میکنه و در ادامه با رمز ورود جدید خودتون و ایمیلی که باهاش ثبت نام کردید می توانید وارد حساب خودتون در صرافی xt بشید.

وارد کردن رمز ورود جدید در صرافی xt

سخن پایانی

در این مقاله به بازیابی و تغییر رمز ورود حسابمون در صرافی xt پرداختیم. در صورت فراموشی رمز ورود در صرافی xt امکان تغییر رمز ورود در صرافی به راحتی قابل انجام هستش. تنها با دسترسی به ایمیلی که باهاش حساب ساختید می توانید اقدام به تغیر رمز و وارد کردن رمز دلخواه جدید بکنید. با بازیابی رمز ورود حساب می توانید با استفاده از لینک های ضد فیلتری که در صرافی xt وجود داره از امکانات پیشرفته این صرافی استفاده نمائید.



source

توسط blogcheck.ir