زمان طرح فروش بعدی ایران خودرو مشخص شد

ری را - reera
ری را – reera

علیمردان عظیمی، مدیر عامل ایران خودرو از طرح جدید فروش محصولات این شرکت خبر داد.


آریزو 8


آریزو 8

عظیمی از اجرای طرحی دیگر در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال، طرح فروشی برای بهار و تابستان سال آینده داشته باشیم، همه محصولات هم عرضه خواهند شد.

وی افزود: برای سال آینده نیز این تیراژ قابل افزایش است و افزایش چشم‌گیری هم خواهیم داشت که بتواند پاسخ‌گوی تقاضاها و استقبال مردم از تولیدات داخلی باشد و شرمنده مردم نباشیم.

این مدیر خودروساز در رابطه با شائبه‌هایی که در مورد سود هنگفت ایران‌خودرو از حساب‌های وکالتی که مطرح می‌شد، تصریح کرد: در وهله اول باید گفت که هیچ پولی به حساب ایران‌خودرو در این ثبت‌نام‌ها واریز نشد. دوما در موضوع حساب وکالتی، شورای رقابت و قوانین و مقررات، ما را الزام کرده که حتما متقاضی حساب وکالتی داشته باشد، اما یک ریال از پول‌های وکالتی به حساب ایران‌خودرو واریز نشد و یک ریال هم تسهیلات و سود به ایران‌خودرو تعلق نگرفت.

عظیمی ادامه داد: این پول در حساب خود افراد بود. از بانک‌ها هم بپرسید که آیا این پول حساب وکالتی از حساب وکالتی افراد خارج شده یا نه؟ حتی بانک‌ها وام هم به افراد می‌دادند، بنابراین منفعت ایران‌خودرو از وجه بلوکه شده را کاملا تکذیب می‌کنم؛ تحت هیچ شرایطی از آن حساب نه به حساب ایران‌خودرو واریز شد و نه تسهیلاتی به ایران‌خودرو داده شد، این وجوه فقط در بانک‌ها برای این‌که مشخص باشد که افراد واقعا متقاضی هستند و توان خرید خودرو را دارند، تعریف شد.

source

توسط blogcheck.ir