یکی از افشاگران معروف اخیرا اطلاعاتی درباره باتری وان پلاس 13 منتشر کرده است. اینطور که از شواهد پیداست، وان پلاس می‌خواهد از ترند باتری امسال پیروی کند.

تولیدکنندگان گوشی هوشمند به فناوری‌های پیشرفته‌ای دست یافته‌اند و می‌توانند نمایشگر گوشی را نه تنها دو بار، بلکه سه یا حتی چند بار تا بزنند. بنابراین، احتمالا تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری هم دارند و شاید بهتر باشد که به آپگرید‌های چشمگیرتری دست بزنند. یکی از شرکت‌ها که به نظر می‌رسد این روند را آغاز کرده،‌ وان پلاس است که به‌زودی از گوشی وان پلاس 13 رونمایی می‌کند. طبقه گفته‌ی phonearena، وان پلاس 13 بیشترین ارزش خرید را در مقایسه با سایر گوشی‌های این کمپانی خواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت وان پلاس 12 از 800 دلار شروع می‌شود و از تنظیمات دوربین با چهار لنز باکیفیت، نمایشگر 120 هرتز 2K با نرخ نوسازی متغیر و باتری بزرگ با شارژ فوق‌سریع برخوردار شده است.

از شواهد پیداست که وان پلاس 13 تقریبا در تمامی بخش‌ها نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت خواهد کرد. مهم‌ترین خبری که اخیرا فاش شده، این است که باتری وان پلاس 13 نسبت به وان پلاس 12 بزرگتر می‌شود و علیرغم این افزایش ظرفیت باتری، وزن گوشی سبک باقی می‌ماند و طراحی باریکی خواهد داشت.

آنچه از ظرفیت باتری وان پلاس 13 می‌دانیم

دستیابی به تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه‌ی شیمی باتری‌های سیلیکونی، به وان پلاس کمک کرده تا پرچمدار جدیدش را به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت مجهز کند. این خبر توسط Yogesh Brar، یکی از منابع موثق منتشر شده است.

باتری وان پلاس 13

وان پلاس 12 در بازار آمریکا به باتری 5400 میلی‌آمپرساعت مجهز شده و با توان 80 وات SUPERVOOC و 50 وات AIRVOOC شارژ می‌شود. اما نسخه‌ای که در بازارهای جهانی عرضه شده، از توان شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند. احتمالا وان پلاس 13 نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. Yogesh Brar اشاره کرده که باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی که در وان پلاس 13 قرار می‌گیرد، با توان شارژ 100 وات سیمی و 50 وات بی‌سیم شارژ می‌شود.

باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی، بیشترین ظرفیت باتری خواهد بود که وان پلاس تا کنون در گوشی‌هایش قرار داده. با توجه به اینکه وان پلاس 13 یک گوشی پرچمدار است و سنسورهای دوربین بزرگ و پیشرفته‌ای دارد، قرار دادن چنین باتری بزرگی داخل بدنه‌ واقعا تحسین‌برانگیز است.

شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون معمولا گوشی‌های ارزان‌تر را به باتری 6000 میلی‌آمپرساعت مجهز می‌کنند تا گوشی‌ها، ارزش خرید بالاتری داشته باشند. اما به نظر می‌رسد که شرایط تغییر کرده و حالا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی‌های پرچمدار و گرانقیمت نیز به باتری‌های بزرگ مجهز شوند. اما نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این باتری‌ها واقعا شارژدهی بالاتری دارند یا اینکه صرفا ظرفیت عددی آنها بیشتر شده است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir