میباخ ؛ از کشتی هوایی تا خودروهای لوکس

برند میباخ
برند میباخ

ریشه‌های برند میباخ به بیش از صد سال پیش برمی‌گردد، زمانی که ویلهلم میباخ سنگ بنای یک برند خودروسازی لوکس را گذاشت که به سرعت تبدیل به یک افسانه شد. طی دهه‌ها، میباخ نماد بالاترین استانداردهای کیفیت و لوکس بودن بوده است. ویژگی‌های آن شامل مواد پیچیده و بادقت کارشده و طراحی برجسته است.


آریزو 8


آریزو 8

امروز، مرسدس-میباخ یک زیربرند است که خودروهای مرسدس-بنز را در لوکس‌ترین شکل خود تولید می‌کند و بعدی دیگر از میزان لوکس بودن یک خودروی آلمانی را نمایان می کند، که طرف‌داران بسیاری در سراسر جهان دارد. همچنین برند میباخ علاوه بر فعالیت در زمینه خودروسازی، در سایر صنایع تولیدی در طول سالیان فعالیت خود و با تولید محصولات دست‌ساز در بسیاری از بخش‌های دیگر کار خود را گسترش داده است.

(۱۸۴۶-۱۹۲۹) مهندس فوق العاده میباخ

برند میباخ
برند میباخ

در سال ۱۹۰۰، ویلهلم میباخ، که در آن زمان مدیر فنی شرکت دایملر-موتورن-گسلس chaft (DMG) و همراه طولانی‌مدت گوتلیب دایملر بود، نخستین مرسدس، «موتور کالسکه دایملر» را توسعه داد. در آن زمان، تمرکز اصلی هنوز به طور کامل بر روی تولید یک خودروی لوکس نبود، بلکه بر کارایی، قابلیت اطمینان و بهره‌وری تمرکز وجود داشت.

یک سال پس از فوت دایملر، برند میباخ یکی از لوکس ترین و بهترین خودروهای برند را خلق کرد. نخستین مرسدس در هفته مسابقات نیس در مارس ۱۹۰۱ باعث هیجان شد. این وسیله نقلیه به وضوح از تمام خودروهایی که قبلاً توسط دایملر-موتورن-گسلس chaft طراحی و ساخته شده بودند، متمایز بود و عصر کالسکه را در ساخت خودرو به پایان رساند.

(۱۸۷۹-۱۹۶۰) کارل میباخ ؛ پسری که در مسیر پدرش گام برداشت

برند میباخ
برند میباخ

میباخ و پسرش کارل، که کارل در سنین پایین به عنوان کارآموز در شرکت دایملر-موتورن-گسلس chaft به دنبال پدر مشهورش رفته بود، در سال ۱۹۰۹ «شرکت ساخت موتورهای هوایی» را به‌طور مشترک با یکدیگر تأسیس کردند. زمانی که کارل میباخ اولین خودروی خود را در سال ۱۹۱۹ توسعه داد، مرسدس منبع الهام او بود و خودروی آزمایشی “W1” براساس یک شاسی با ستاره طراحی شده بود. مانند پدرش، پسر نیز یک طراح با استعداد بود. اختراعات او، مانند «گیربکس با سرعت بالا» بسیار نوآورانه و تمایل او به کمال فنی، افسانه برند میباخ را ایجاد کرد و از این پس بود که نماد میباخ در میان عموم مردم شکل گرفت و توانست القابی از سوی مردم با عنوان های امپراتور، پادشاه و… را کسب کند.

( ۲۰۰۲-۲۰۱۲) عصر جدید میباخ

برند میباخ
برند میباخ

برند میباخ پس از چندین سال فعالیت بالاخره پا به عرصه جدیدی گذاشته بود، زمانی که دایملر AG در نمایشگاه خودروی ژنو در سال ۲۰۰۲ یک خودروی لوکس بی‌نظیر و پیشرفته را معرفی کرد. در طول سال‌ها، دایملر AG میباخ ۶۲ و میباخ ۵۷ (به نام طول خودرو) و همچنین لندولت، یک لیموزین کانورتیبل را معرفی کرد.

از سال ۲۰۱۰، میباخ و نمادهای لوکس

علاقه ما به بهترین مواد، زیباترین وسایل دست ساز باعث شد تا برند میباخ یک‌بار دیگر علاوه بر صنعت خودروسازی وارد یک فاز جدید و تولید اکسسوری های لوکس با برند خود شود. مجموعه بی‌نظیر عینک‌های میباخ در سال ۲۰۱۰ با عینک‌های لوکس دست‌ساز و عینک‌های آفتابی به صحنه اپتیک وارد شد و از آن زمان به تدریج به موفقیت‌های بیش‌تری دست یافته است. کیف‌های چرمی و دامنه وسیعی از لوازم چرمی دست‌ساز، چالش موفق بعدی تیم طراحی میباخ بود که به سرعت با تجهیزات سوارکاری و ملزومات خانگی زیبا و وسایل بار همراه شد.

عینک‌های میباخ

مجموعه بی‌نظیر عینک‌های لوکس میباخ، دست‌ساز از مواد نادر و گران‌بها، که بازتاب‌دهنده تصویر افسانه‌ای برند بودند در طول این سال ها طرف‌داران بسیاری داشته اند. هر مدل به‌طور انفرادی از عینک‌های میباخ بادقت و با استفاده از تکنیک‌های سنتی ساخت قاب و دست‌ساز، براساس دهه‌ها تجربه ساخته می‌شود. عینک‌های میباخ که در آلمان تولید می‌شوند، اوج عینک‌های لوکس را نمایندگی کرده و شامل قاب‌های اپتیک فوق‌العاده و عینک‌های آفتابی شگفت‌انگیز است.

محصولات چرمی و لوازم جانبی برند میباخ

برند میباخ
برند میباخ

همچنین برند میباخ علاوه بر ساخت عینک در زمینه ساخت کیف‌ها و جعبه‌های چرمی دست‌ساز آلمانی در چند سال اخیر فعالیت داشته است. مجموعه محصولات چرمی میباخ شامل چمدان‌های شیک و مقاوم، کیف‌های اداری درجه یک و کیف‌های دستی زیباست. لوازم جانبی میباخ از چرم ناپا ساخته شده و دارای عناصر تزیینی گران‌بها و دیگر مواد نادر و نوآورانه است. این لوازم جانبی لوکس به‌صورت دستی در آلمان و از چرم‌های اروپایی تولید می‌شوند.

source

توسط blogcheck.ir