اکستریم TXL به شمال تهران رسید

نمایندگی اکستریم
نمایندگی اکستریم

روز گذشته نمایندگی ۱۹۳ اکستریم خسروانی در شمال تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در طرح گسترش نمایندگی های اکستریم در سطح کشور، نمایندگی ۱۹۳ اکستریم خسروانی در شمال تهران افتتاح شد. بنابراین نمایندگی ۱۹۳ موفق شد نام خود را به عنوان اولین عاملیت اکستریم با استانداردهای این برند در شمال تهران واقع در بلوار اندرزگو ثبت کند. با این رویداد این عاملیت از این پس خدمات فروش را با متد و استانداردهای اکستریم ارائه خواهد کرد.

در این مراسم علاوه بر حضور مدیران ارشد برند اکستریم و مدیر پروداکت این برند، جمعی از فعالان حوزه خودرو و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

با توجه به تکمیل تر شدن سبد محصولات اکستریم با روی کار آمدن دو محصول TXL و LX پس از VX و نیز برنامه های مدیران خودرو برای عرضه نمونه پلاگین هیبرید VX، به نظر می رسد از این پس شاهد گسترش روز افزون نمایندگی های اکستریم در سطح تمامی شهرهای کشورمان باشیم.

در مراسم افتتاحیه، دو خودروی VX و TXL مجدداً در فضای نمایندگی رونمایی شده است و به نمایش درآمدند و طبق وعده مسئولان نمایندگی، به زودی مدل LX نیز برای نمایش عمومی به این مکان خواهد آمد. همچنین در فضایی مجزا، اکسسوری های جذاب و بسیار باکیفیت اکستریم همچون کیف و چمدان های این برند، کاپشن چرم برای آقایان، قطعات دکوراتیو خودرو های اکستریم و… نیز در معرض نمایش قرار داده شده بودند.

از این پس مشتریان می توانند با مراجعه به این نمایندگی ضمن بازدید از محصولات اکستریم، از شرایط فروش خودروهای این برند آگاه شده و برای خرید آن ها نیز اقدام نمایند. نکته دیگر آن‌که امکان تست درایو محصولاتی نظیر VX و به زودی مدل TXL نیز در این نمایندگی برای مشتریان مهیاست.

نمایندگی ۱۹۳ خسروانی در شمال تهران، محله قیطریه، بلوار اندرزگو، نرسیده به کاوه واقع شده است. این نمایندگی یکی از عاملیت های مجاز گروه خودرویی مولتی برند خسروانی به شمار می آید.

مشخصات فنی اکستریم VX و TXL

اکستریم VX همانند و اکسید TXL یا همان اکستریم TXL از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌گیرد. نیروی تولیدی پیشرانه در این خودرو از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته AT به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و این یعنی با یک شاسی بلند دودیفرانسیل مواجه هستیم. البته لازم به توضیح است که جعبه دنده VX دست پرورده آیسین بوده و گیربکس TXL از برند فیوژن چین است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir