قرار بود با آپدیت One UI 6.1.1 قابلیت‌های هوش مصنوعی را به گوشی‌های دریافت‌کننده اضافه کند. همانطور که با برزورسانی گوشی‌های تاشو سامسونگ اضافه شده بود. حالا آپدیت One UI 6.1.1 برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 هم منتشر شده اما نه آنطور که انتظار می‌رفت.

به‌گزارش gsmarena، هوش مصنوعی  (AI) بی‌شک، پرطرفدارترین واژه سال است و بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مانند اپل تلاش می‌کنند تا این ویژگی را به دستگاه‌های جدیدشان محدود کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز همین سیاست را (البته نه به شدت دیگر برند‌ها) دنبال می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

این بروزرسانی که وصله‌ی امنیتی سپتامبر 2024 را بهمراه دارد، 2.2 گیگابایت از حجم دستگاه را اشغال می‌کند و با یک کد که به XH9 منتهی می‌شود قابل شناسایی است.

ویژگی‌های آپدیت One UI 6.1.1 برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3

در گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد و زد فلیپ 3، قابلیت‌های هوش مصنوعی هست ولی کم هست. مثلا از ویژگی‌های Image  (تبدیل طرح به تصویر) و PDF Overlay (افزودن لایه به PDF) همچنین قابلیت Instant Slow-mo (ضبط آهسته فوری) پشتیبانی نمی‌کند.

هرچند که قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی در این گوشی‌ها وجود ندارند اما آنقدر‌ها هم بی‌ویژگی نیستند. ویژگی‌های جدیدی که در گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 که جز بهترین گوشی‌های تاشو هستند عبارتند از:

پاسخ به تماس‌های ورودی با روشی جدید، امکان جلو بردن ویدیو با دوبار ضربه زدن زدن بر قسمت راست صفحه نمایش و اضافه شدن ابزار Auto Blocker (مسدودکننده خودکار) قدرتمند که از دستگاهتان در برابر بدافزارها و تهدیدهای امنیتی محافظت بیشتری می‌کند.

ویژگی‌های آپدیت One UI 6.1.1 برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 

همانطور که مشاهده می‌کنید درست است که قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی به دستگاهتان اضافه نمی‌شود اما در عوض حالا می‌توانید راحت‌تر و سریعتر به تماسهایتان پاسخ دهید، قسمتی از فیلم رو با دو بار تاچ متوالی جلو ببرید و دستگاهتان را در برابر بدافزارها و تهدیدهای امنیتی محافظت کنید!!

نگران نباشید، قابلیت‌های دیگری نیز در این آپدیت به گلکسی زد فولد و زد فلیپ 3 اضافه شده و حالا می‌توانید پنجره حالت تصویر در تصویر (Picture-in-Picture) را با کشیدن به طرف مورد نظر به حالت تقسیم صفحه (Split-Screen) تغییر دهید.

همچنین این بروزرسانی برخی از قابلیت‌های بخش سلامت سامسونگ را نیز ارتقا می‌دهد که از جمله‌ی آنها می‌توان به تحلیل دقیق خواب، نکات جدید مرتبط با تندرسی و امکان ایجاد روال‌های ورزشی مخصوص به خودتان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir