افزایش ۷۰۰ میلیون دلاری به دلیل نزدیک شدن قیمت نات کوین به افزایش ۳۰ درصدی!

به گزارش زوم ارز، با افزایش ۳۰ درصدی، Notcoin (NOT) آماده یک رالی طولانی می شود. در صورت رسیدن به این افزایش، بسیاری از دارندگانی که اکنون ضرر دارند، ممکن است به سود برسند و یا حداقل از نقطه ضرر به سر در بیایند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در تاریخ ۲۳ سپتامبر، قیمت Notcoin به میزان ۰.۰۰۷۳ دلار بود. اما در حال حاضر، ارز دیجیتال آلتکوین با قیمت ۰.۰۰۹۴ دلار معامله می‌شود. این تحلیل به بررسی عواملی که به افزایش اخیر NOT کمک کرده‌اند پرداخته و سرمایه‌گذاران ممکن است انتظار داشته باشند که ارز مذکور در آینده با توجه به چشم‌انداز مثبت خود ارزش آن را افزایش دهد.

Notcoin به سودهای جدید توجه می کند

به اطلاعات اخیر BeInCrypto، افزایش قیمت Notcoin ممکن است به عملکرد بهتر شبکه مرتبط شود. در زمان حال، تعداد آدرس‌های فعال در هفت روز گذشته با یک افزایش ۳۵ درصد، افزایش یافته است.

آدرس‌های فعال به عنوان شاخصی مهم از تعامل کاربر در بلاک‌چین عمل می‌کنند. زمانی که تعداد آنها افزایش می‌یابد، این نشان‌دهنده‌ی افزایش تعامل کاربران با یک ارز دیجیتال است. از سوی دیگر، کم شدن تعداد آنها نشان‌دهنده‌ی کاهش مشارکت کاربران است.

همانند آدرس‌های فعال، آدرس‌های تعادل صفر نیز پرش کردند. در این بار، ۹۰ درصد بود که نشان می‌دهد کشش و پذیرش در Notcoin به سطوح چشمگیری رسیده است. به طور کلی، این یک علامت صعودی است، و به همین دلیل، برای حفظ روند صعودی قیمت NOT از روز دوشنبه بسیار مهم بود.

افزایش 700 میلیون دلاری به دلیل نزدیک شدن قیمت Notcoin (NOT) به افزایش 30 درصدی دیگر

در صورت ادامه، قیمت Notcoin ممکن است ۳۰ درصد افزایش دیگر را تجربه کرده و به طور بالقوه می‌تواند قیمت آن به ۰.۰۱۲ دلار برساند. بر اساس نرخ جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM)، این افزایش بالقوه می‌تواند به ۲۳۸۴۸ آدرس که بیش از ۶۲ میلیارد توکن را در اختیار دارند، سود بالایی را عاید کند.

GIOM می‌تواند از طریق افشای تعداد آدرس‌هایی که در حال حاضر پول می‌دهند یا از دست می‌دهند، بیان کند که اگر قیمت به یک سطح خاص رسید، دارندگان چه مقدار سود خواهند کسب کرد.

برای Notcoin، افرادی که NOT در محدوده ۰.۰۰۹۵ تا ۰.۰۱۲ دلار خریداری کرده‌اند. اگر قیمت دوباره به ۰.۰۱۲ دلار برسد، ۶۲ میلیارد توکنی که در حال حاضر ارزش ندارند، بیش از ۷۰۰ میلیون دلار ارزش خواهند داشت.

افزایش 700 میلیون دلاری به دلیل نزدیک شدن قیمت Notcoin (NOT) به افزایش 30 درصدی دیگر

پیش بینی قیمت نیست: احتمال جهش عمده

با توجه به نمودار زیر، ارز دیجیتال Notcoin در ابتدا به نزدیکی ۰.۰۱۱ دلار رسید و سپس به ۰.۰۰۹۴ دلار کاهش یافت. اما، شاخص Parabolic Stop And Reverse (SAR) نشان می‌دهد که ممکن است روند صعودی هنوز به پایان نرسیده باشد.

Parabolic یک ابزار فنی است که برای تعیین جهت حرکت قیمت یک دارایی استفاده می شود. هنگامی که خطوط این ابزار زیر قیمت قرار دارند، معمولاً نشان دهنده یک روند صعودی است. به عبارت دیگر، وقتی نقاط Parabolic زیر قیمت قرار دارند، قابل انتظار است که قیمت به سمت بالا حرکت کند. به همین ترتیب، اگر نقاط بر روی نمودار بالاتر از قیمت باشند، این ممکن است نشان دهنده یک روند نزولی باشد و احتمال اصلاح قابل توجه در روند حرکتی دارایی وجود داشته باشد.

برای NOT، علامت دومی است که نشان می‌دهد عودت به سوی هم نزدیک است. میانگین همگرایی و واگرایی حرکتی (MACD) که میزان تنش را اندازه‌گیری می‌کند، نیز از این جامعه حمایت می‌کند زیرا خوانش مثبت همچنان باقی می‌ماند.

افزایش 700 میلیون دلاری به دلیل نزدیک شدن قیمت Notcoin (NOT) به افزایش 30 درصدی دیگر

استفاده از سطوح فیبوناچی نشان می دهد که قیمت Notcoin ممکن است در مدت کوتاهی تا ۳۰ درصد افزایش یابد و به مقدار ۰.۰۱۲ دلار برسد. اما باید توجه داشت که در صورتی که حرکت نزولی یا سودآوری پس از افزایش اخیر ادامه پیدا کند، ارزش آن ممکن است به ۰.۰۰۸۲ دلار کاهش یابد.

منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir