افزایش ۳۰ درصدی یونی در میان مذاکرات توسعه زنجیره‌ای

به گزارش زوم ارز، Uniswap به نفع سرمایه‌گذاران رشد یافته است، زیرا این توکن به مسیر صعودی خود در مواجهه با تحولات زنجیره‌ای حیاتی ادامه می‌دهد. طبق گزارش CoinGecko، در ۳۰ روز گذشته، ارز دیجیتال Uniswap با ۳۰ درصد افزایش بهترین عملکرد خود را داشته و باعث ایجاد منطقه سبز در نمودار رشد این توکن شده است. با روند صعودی مجدد در بازار، احتمالا UNI در زمان کوتاهی دیگر در مسیر پیشرفت خود قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

اخیراً Uniswap توسعه‌ای را اظهار کرده است که ممکن است تجربه کاربر را در استفاده از پلتفرم به طور کلی بهبود بخشد. سرمایه‌گذاران هیجان‌زده هستند زیرا این پلتفرم همچنان به دنبال راه‌های نوآورانه برای بهبود تعامل کاربر می‌گردد.

انتزاع گاز: جهشی برای Uniswap UX؟

در تمامی فرآیندهای پروتکل، مارک تودا، مدیر فناوری، مت رایس، و مهندس نرم افزار کارکنان Uniswap، به تازگی درباره ERC-7702 بحث و گفتگو کردند. این استاندارد در صورت تایید، یک نوع تراکنش جدید را معرفی می‌کند که به آن حساب‌های دارای مالکیت خارجی (EOAs) خوانده می‌شود. به طور کلی، ERC-7702 بهبود کیفیت تجربه کاربری را برای کاربران فراهم می‌کند و همچنین باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های این فرآیند می‌شود زیرا این استاندارد انتزاع گاز را پیاده‌سازی می‌کند.

به گفته مارک تود، اصلی‌ترین عاملی که انجام موفقیت‌آمیز فرایند جذب گاز را سخت می‌کند، اجازه دادن به آدرس‌دهی به کاربران بدون گاز در زنجیره است.

«… همین الان به آن فکر کنید، اگر می‌خواهید چند توکن را روی یک زنجیره تصادفی ارسال کنید و می‌خواهید از آنجا جابه‌جا شوید یا هر کاری را در آنجا انجام دهید، در حال حاضر باید یک توکن بومی داشته باشید. تودا در پاسخ به سوالی درباره سناریویی که در آن کاربر توکن‌هایی را بدون زنجیره‌های موجود در پلتفرم مبادله می‌کند، گفت.

به طور ساده، ویژگی مهم ERC-7702 این است که کاربران را قادر می سازد هزینه های گاز را از زنجیره اصلی خود جدا کرده و پرداخت کنند. این ویژگی پس از پیاده سازی ERC-7702، همکاری متقابل را بهبود داده و تجربه کاربران را بهبود می بخشد.

هنگام نگارش، ERC-7702 هنوز در مرحله پیش‌نویس قرار دارد و این بدان معنی است که محصولات جدید زنجیره‌ای که بین تودا و رایس ارائه می‌شوند، هنوز در حال بازبینی هستند. با این حال، آینده ای امیدوار که به جامعه Uniswap ارائه می‌شود، وجود دارد.

UNI: سرمایه گذاران باید این سطوح را تماشا کنند

تاکنون، UNI به اتخاذ یک موقعیت برای مقابله با خرس‌ها در بازار ادامه داده است و توکن را در دروازه‌ی مقاومتی با ارزش ۷.۵۱۸ دلار قرار داده است. این سطح مقاومت به طور حیاتی ممکن است در آینده به عنوان یک نقطه مقاومت مهم تثبیت شود، زیرا بازار همچنان به ارتفاع پیشرفت می‌کند بعد از چند روز حرکت صعودی پیاپی.

با توجه به این موضوع، سرمایه‌گذاران باید با دقت حرکت توکن را در آینده نزدیک پیگیری کنند، زیرا ممکن است مسیر توکن تعیین کننده باشد. در صورتی که UNI موفق شود از سطح مقاومت اصلی عبور کند، ممکن است در اواسط مدت به سمت ۹.۰۱۲ دلار حرکت کند.

با این حال، اگر مقاومت مبلغ ۷.۵۱۸ دلار باقی بماند یا گاوها به موفقیت نسبی برسند، ممکن است خرس‌ها تصمیم بگیرند که با هدف فروش ۵.۸۹۹ دلار، بازار را به سمت نزول هدایت کنند.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir