آیا قیمت میکر در حال افزایش است؟ آیا ۱۸۵۰ دلار می‌تواند توقف بعدی برای آینده باشد؟

به گزارش زوم ارز، در هفته گذشته، بازار ارزهای رمزنگاری شده تحولات جذابی را تجربه کرده و اکثر دارایی های معتبر سودآوری چشمگیری را ثبت کرده‌اند. یکی از این دارایی‌ها، توکن Maker (MKR) بود که از رشد قابل توجهی برخوردار بود و قیمت آن در بازار DeFi (مالی غیرمتمرکز) در هفته گذشته با ۱۲ درصد افزایش واگذار شد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

تحلیلگر هدف ۱۸۵۰ دلاری را برای قیمت سازنده پیش‌بینی می‌کند

در اخبار اخیر از سوی علی مارتینز، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، توقعات جالبی درباره قیمت Maker در آینده‌ای نزدیک مطرح شده است. طبق گفته این کارشناس، به نظر می‌رسد که این توکن به سرعت به سوی یک شکست صعودی در آینده نزدیک خود حرکت می‌کند.

منطق پشت پیش‌بینی این رشد، شکل‌گیری یک الگوی سر و شانه معکوس در چهار ساعت از زمان است. الگوی معکوس سر و شانه یک ساختار تحلیلی در تجزیه و تحلیل تکنیکی است که با سه نقطه آشکار مشخص می‌شود: یک “سر” پایین بین دو “شانه” بالاتر.

این نمودار اغلب نمایان‌کننده یک الگوی معکوس بالقوه صعودی می‌باشد، جایی که تغییری از جهت نزولی به جهت صعودی رخ می‌دهد. این الگو زمانی تایید می‌شود که قیمت از خط گردن سرریز شود که این خط روندی است که قله‌ها را از الگوی هم‌فکر مرتبط با سر و شانه به هم پیوند می‌دهد.

همانطور که در نمودار مشخص آمده، قیمت Maker تنها با موفقیت بالای خط گردن شکسته رفتار کرده و به نظر می‌رسد که در حال آزمایش خط روند است. مارتینز تأکید کرد که این شکست به نظر می‌رسد پیش زمینه ای برای افزایش ۱۲ درصدی را به وجود خواهد آورد که باعث می شود تا سکه DeFi دوباره به سطح ۱۸۵۰ دلار برسد.

در یک بلاگ جدید در X، مارتینز یک تحلیل مثبت دیگر برای قیمت MKR به اشتراک گذاشت. این پیش‌بینی جدید بر اساس اندیکاتور متوالی Tom Demark (TD) ارائه شده است، که در تحلیل تکنیکال برای تشخیص نقاط پتانسیلی از زمانی که بالگردی رخ داده و قیمت به سمت عکس‌العمل تغییر کند، استفاده می‌شود.

با توجه به گفته‌های مارتینز، استراتژی TD Sequential در نمودار سه‌روزه سهم Maker، چهار سیگنال خرید را نشان داده است. این مشاهدات، همراه با افزایش قیمتی از خط گردن الگوی سر و شانه، نشان‌دهنده این است که احتمالاً یک حرکت قوی صعودی در آینده قابل پیش‌بینی است.

مارتینز اظهار کرد که جمع آوری توکن Maker قبل از افزایش ارزش آن می‌تواند یک دوره حیاتی باشد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد بازار ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بخش آلت‌کوین، در چند هفته گذشته به سمت یک جو خوش‌بین حرکت کرده است.

قیمت MKR در یک نگاه

وقتی این مقاله نوشته می‌شود، قیمت Maker حدود ۱۶۹۱ دلار است که نشان دهنده افزایش ۵ درصدی در طول روز گذشته است.

قیمت Maker بالا می رود، در یک هفته 12٪ افزایش می یابد - آیا 1850 دلار توقف بعدی است؟

تصویر ویژه از iStock، نمودار از TradingView

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir