به گزارش زوم ارز، Bedrock، یک پروتکل سهامداری مایع چند دارایی است که در حال استفاده از Chainlink Proof of Reserve (PoR) برای افزایش امنیت عملکرد استخراج خود پس از وقوع نقض امنیتی پروتکل، که منجر به از دست رفتن ۲ دلار شد، می‌باشد. تیم Bedrock در بیانیه اخیر خود اظهار کرده است: «در حال حاضر میلیون ها دارایی از دست رفته است.»

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

تیم اظهار داشت که این حرکت به تقویت پروتکل Bedrock در مقابل اکسپلویت های آینده کمک می کند. Bedrock اعلام کرد که PoR Chainlink، که توسط مدیر دارایی پیشرو شرکت ۲۱Shares مورد اعتماد است، بررسی های زنجیره ای خودکار و قابل تأیید را برای اطمینان از صحت پشتوانه های درآمدها، جلوگیری از حملات مخرب و حفاظت در برابر دستکاری را ارائه می دهد.

“بدون تردید، فناوری های نوین امروزه تاثیر بسزایی بر زندگی ما دارند. از این رو، ضرورت اهمیت دادن به دسترسی و استفاده از این فناوری ها جهت توسعه شخصی و حرفه ای بیشتر احساس می‌شود. اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مدرن امکانات زیادی را فراهم می‌کنند که اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند زندگی ما را تغییر دهند.”

ژولینگ، یکی از مشارکت کنندگان اصلی در Bedrock، گفت: «یکپارچه سازی اثبات ذخیره زنجیره زنجیره ای گامی حیاتی در تقویت پروتکل ما و کمک به اطمینان از محافظت حداکثری از منابع مالی کاربر است. شفافیت عملکرد ضرب سنگ بستر.

پلتفرم Chainlink با فراهم کردن بیش از ۱۵ تریلیون دلار تراکنش، همچنین لایه های متعددی از عدم تمرکز و شفافیت را برای عملیات Bedrock فراهم می کند.

یوهان عید، مدیر ارشد بازرگانی در آزمایشگاه های چینلینک، گفت: “اثبات ذخیره، عملکرد ضرب کردن uniBTC را تضمین می کند، و گامی مهم در ایمن سازی این دارایی برداشته می شود، در حالی که شفافیت کامل در مورد ذخایر برای کاربران فراهم می کند.”

او اشاره کرد به اینکه با انفجار دارایی‌های توکن‌شده در فضای ما، استفاده از راستی‌آزمایی‌های خودکار و بی‌درنگ Chainlink می‌تواند در پیشگیری از مشکلات امنیتی ناشی از بیش‌ازحد کردن کمک کند. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اعتماد و حفاظت از آسیب‌پذیری‌ها در این فضا شود.

به گزارش داده‌های DefiLlama، Bedrock، که توسط RockX در فوریه ۲۰۲۳ به راه اندازی رسید، هشتمین پروتکل بزرگ استیکینگ مایع با مجموع قفل متوسط ۲۲۹ میلیون دلار از تاریخ ۲۷ سپتامبر است.

گزارش امنیتی مرتبط با uniBTC Bedrock امروز اعلام شد که شامل سوءاستفاده بود. پس از وقوع این حادثه، پروتکل به کاربران اطمینان داد که موجودی‌های باقیمانده ایمن است و در حال انجام یک طرح بازپرداخت می‌باشد. گزارش کامل پس از انجام تحقیقات دقیق به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: cryptobriefing.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir