به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص‌ بورس پس از یک دوره ریزشی با کاهش ریسک‌های سیاسی و ژئوپلیتیکی و استقرار سکان‌دار جدید سازمان، روند صعودی در پیش گرفت و در دو هفته اخیر حدود ۴.۵ درصد رشد کرد.

بر اساس این گزارش در مدت مشابه یعنی ۲۴ شهریور تا ۳ مهر، صندوق اهرمی نارنج با ۱۱.۱۷ درصد بالاترین بازدهی را میان کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری داشت. صندوق اهرمی نارنج با توجه به ضریب اهرم و همچنین مدیریت حرفه‌ای پرتفوی می‌تواند در روند صعودی بازار بازدهی بالاتری در مقایسه با سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری کسب کند.

صندوق اهرمی نارنج طی ۳ ماه فعالیت ۱۲ درصد هزینه‌ مالی بابت واحد‌های عادی پرداخت کرده و میانگین ضریب اهرم این صندوق ۱.۷ بود. در این مدت NAV صندوق نارنج ۴ درصد بالاتر هزینه مالی پرداخت شده بازدهی ساخت که نشان می‌دهد عملکرد پرتفوی سهام نارنج مناسب بود.

استراتژی بازار‌گردانی صندوق اهرمی نارنج نزدیک بودن قیمت به NAV صندوق است و این صندوق همواره کم‌ترین میزان حباب را خواهد داشت.

صندوق اهرمی نارنج جدیدترین صندوق مجموعه ترنج است که ۸ صندوق سرمایه‌گذاری ETF تحت مدیریت دارد که صندوق‌های سرو، زیتون، تمشک و افران از شاخص‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه است. برای دریافت مشاوره رایگان و حضور در پذیره‌نویسی این صندوق می‌توانید به سایت صندوق اهرمی نارنج مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرید.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir