به گزارش زوم ارز، در تاریخ ۳۰ آوریل، قاضی منطقه ایالات متحده، ریچارد جونز، مجازات چهار ماه زندان برای چانگ پنگ ژائو (CZ) را تصویب کرد و CZ ملزم به انجام مدت حبس خود تا پایان ماه مه است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

حکم CZ در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که در تاریخ ۲۹ سپتامبر به پایان برسد، اما طبق گزارش فوربس، احتمالاً او قبل از تاریخ رسمی آزادسازی، یعنی در ۲۷ سپتامبر، فرار کند.

به دلیل قوانین ایالات متحده، زندانیان می‌توانند اگر روز آزادی آن‌ها به آخر هفته برسد، از زندان قبل از موعد خود آزاد شوند. در این حالت، CZ مجاز است از این قاعده استفاده کند و می‌تواند پست او را دو روز زود‌تر منتشر کند چرا که تاریخ انتشار او نیز در آخر هفته قرار دارد.

یکی از سخنگوهای بایننس اعلام کرد که با خوشحالی میزبان بازگشت CZ به خانه برای تحقق همبستگی با خانواده‌اش هستند. وکیل او هم افزود که CZ در روز آزادی‌اش به مصاحبه پاسخ نخواهد داد.

اگرچه کاملاً مشخص نیست که CZ پس از آزادی چه خواهد کرد، احتمال زیاد است که او به دبی یا پاریس سفر کند، جایی که فرزندش یهی، با همسر سابقش و رئیس فعلی آزمایشگاه‌های Binance، زندگی می‌کند.

پیش از اینکه CZ به مکانی در لانگ بیچ منتقل شود، دو ماه را در یک زندان حداقل امنیتی در ایالت کالیفرنیا سپری کرد، جایی که او اجازه داشت به گشت‌وگذارهای تحت نظارت برود و حتی به سینما برود.

شخص با نام CZ که ۴۷ سال دارد، مجموع دارایی خود را حدود ۶۰ میلیارد دلار ارزش می‌دهد که او را در رتبه ۲۵ ثروتمندان جهان قرار می‌دهد. او همچنین بزرگترین سهامدار شرکت بایننس محسوب می‌شود و دارای ۹۴ میلیون توکن BNB می‌باشد که این مقدار حدود ۶۴ درصد از کل توکن‌های BNB موجود را تشکیل می‌دهد و ارزش تقریبی این دارایی حدود ۵۵ میلیارد دلار است.

منبع: en.bitcoinsistemi.com

source

توسط blogcheck.ir