۲ دلیل که دوج کوین می تواند ۷۰٪ افزایش یابد

به گزارش زوم ارز، اخیراً، Dogecoin (DOGE) با شکستن الگوی گوه نزولی که برای مدت زمان طولانی در بازار وجود داشت، تحول مهمی را تجربه کرد. این نقطه عطف ممکن است نشاندهنده شروع یک حرکت صعودی قوی باشد که امکان ادامه رالی را به وجود می‌آورد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

وقتی یک گوّه در حال سقوط برطرف می‌شود، اغلب مشاهده می‌شود که قیمت با حداکثر فاصله بین خطوط روند بالا و پایین افزایش می‌یابد. برای Dogecoin، این می‌تواند نشان‌دهنده افزایش قابل توجهی در قیمت تا ۷۲٪ باشد. آیا دارندگان سکه دوج‌کوین باید چنین تجمعی را پیش‌بینی کنند؟

دارندگان Dogecoin خوش بین هستند

نرخ سرمایه‌گذاری مثبت Dogecoin، نشان‌دهنده افزایش خوش‌بینی در میان دارندگان آن درباره پتانسیل افزایش پایدار آن است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت میم‌کوین ۰.۱۱ دلار بوده و در هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

از ۱۷ سپتامبر، سکه تنها نرخ سرمایه‌گذاری مثبت را نشان داده است که نشان‌دهنده تقاضای مداوم برای موقعیت‌های خرید می‌باشد. این یک سیگنال صعودی است زیرا یک چرخه خود-تقویت‌کننده ایجاد می‌کند که در آن معامله‌گران بیشتر وارد بازار می‌شوند زیرا معتقدند قیمت سکه رشد خواهد کرد و احساسی که در نهایت قیمت‌ها را حتی بالاتر می‌برد. در زمان نگارش، نرخ سرمایه‌گذاری میم‌کوین ۰.۰۱% است.

2 دلیل که Dogecoin (DOGE) می تواند 70٪ افزایش یابد 

نرخ تامین مالی Dogecoin. منبع: Coinglass

شاخص آرون Dogecoin به نحوی که توانایی روند را اندازه‌گیری کند، از احتمال تداوم صعود حمایت می‌کند. خط آرون بالا که در حال حاضر در سطح ۱۰۰٪ واقع شده است، مؤید این است که DOGE در حالت صعودی قوی قرار دارد و فشار خرید قیمت‌ها را به نزدیکی بیشترین سطح اخیر حفظ می‌کند.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

  • اخبار ارز دیجیتال
  • اخبار بیت کوین
  • اخبار اتریوم

معامله گران به طور کامل در مطالعه، نشانه ای از ادامه روند صعودی می بینند، به ویژه زمانی که خط پایین آرون پایین قرار دارد. در حال حاضر، خط پایین آرون DOGE به ۲۸.۵۷ درصد رسیده است که نشان دهنده عدم وجود پایین ترین سطح اخیر است و نشان می دهد که قدرت روند صعودی فعلی تقویت شده است.

2 دلیل که Dogecoin (DOGE) می تواند 70٪ افزایش یابد 

شاخص Dogecoin Aroon. منبع: TradingView

پیش‌بینی قیمت DOGE: سکه ابتدا باید مقاومت کلید را بشکند

همان طور که در بالا ذکر شد، شکست بالای یک الگوی گوه نزولی به طور معمول منجر به افزایش قیمت دارایی با حداکثر فاصله بین خطوط روند بالا و پایین می‌شود. در مورد DOGE، این افزایش بالقوه معادل ۷۲٪ می‌باشد که باعث افزایش قیمت آن به ۰.۱۹ دلار می‌شود.

با این وجود، به منظور دستیابی به این هدف، لازم است که DOGE ابتدا از سطح مقاومت کلیدی ۰.۱۵ دلار عبور کند. موفقیت در عبور مجدد از این سطح، می‌تواند بازویی برای رسیدن به قیمت ۰.۱۹ دلار ایجاد کند.

2 دلیل که Dogecoin (DOGE) می تواند 70٪ افزایش یابد 

تحلیل قیمت Dogecoin. منبع: TradingView

در مقابل، اگر سودآوری افزایش یابد و تقاضا برای DOGE کاهش یابد، احتمالاً قیمت می‌تواند مجدداً به مرز بالایی گذشته خود که در حال سقوط بود بازگردد. اگر این سطح به عنوان حمایتی مورد نظر نباشد، ممکن است قیمت Dogecoin به ۰.۰۸ دلار کاهش یابد.

منبع: beincrypto. com


بیشتر بخوانید:

  •          اخبار دوج کوین
  •          ارز دوج کوین چیست؟
  •          تحلیل دوج کوین DOGECOIN امروز
  •          بهترین کیف پول دوج کوین Dogecoin
  •          قیمت دوج کوین (DOGE) امروز به تومان
  •          علت کاهش قیمت دوج کوین Dogecoin امروز چیست؟
  •         آموزش خرید دوج کوین dogecoin | چگونه دوج کوین بخریم

source

توسط blogcheck.ir