صرافی ایکس تی برای ما ایرانی ها جز اون دسته از پلتفرم های معاملاتی هستش که امکانات زیادی داره. این صرافی در سال ۲۰۱۸ میلادی تاسیس شده و به دلیل پشتیبانی از کاربران ایران و عدم نیاز به احراز هویت، مورد استقبال ایرانی‌ها قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید یک صرافی ارز دیجیتال مکانی برای خریدوفروش رمزارزها، معامله آن‌ها و تبدیل‌شان به پول نقد است. هر کاربر ایرانی برای این کار دو انتخاب دارد که شامل استفاده از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و صرافی‌های بین‌المللی می‌شود. صرافی ایکس تی xt با توجه به رتبه بالایی که در جهان داره پلتفرم مناسبی برای ایرانیان هستش.

پیشنهاد می کنم از طریق لینک زیر ثبت نام خودتون رو در صرافی ویکس weex انجام بدید. تا از تخفیفات ویژه ایی که برای کاربران سایت ایران ریچ هست بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: آموزش جامع و کامل صرافی xt

معرفی صرافی ایکس تی

صرافی xt در سال 2018 در سشیل تاسیس شد. و توانست با ارائه خدمات خوب خود در مدت کوتاهی، کاربران زیادی را در سراسر جهان به خصوص ایرانیان رو جذب خودش کنه. یکی از نقاط قوت این صرافی ارائه خدمات به کشورهای تحت تحریم های مالی امریکا، مثل ایران هست. خوشبختانه در این چند سال اخیر تا به امروز که در سال ۲۰۲۴ هستیم، کاربران ایرانی تجربه خوبی در کار با این صرافی داشته‌اند. و هیچ‌گونه محدودیتی در ارائه خدمات این صرافی نداشته‌اند. اگر از لحاظ ریسک تغییر قوانین در آینده را در نظر بگیریم. بدون شک، صرافی ایکس تی xt کمترین خطر و مشکل را برای ایرانی ها در مقابل صرافی های دیگر دارد.

با توجه به امکانات بی نظیر این صرافی و پشتیبانی از تمامی بازارهای معاملاتی مثل اسپات، فیوچرز، کپی ترید در 2 بخش اسپات و فیوچرز، گرید ترید، بازار ان اف تی و معاملات همتا به همتا از ویژگی های برجسته این صرافی هستش.

دلایل انتخاب صرافی ایکس تی

1-عدم نیاز به انجام احراز هویت 2- رابط کاربری جذاب، آسان و همه پسند
3- پشتیبانی بیش از 1000 جفت ارز برای ترید 4- ارائه اپلیکیشن برای اندروید و ios
دلایل انتخاب صرافی xt

معامله در صرافی ایکس تی از داخل ایران

معامله ایرانی ها در صرافی ایکس تی xt

به ادعای سایت رسمی xt، تعداد کاربران این صرافی به بیش از7 میلیون نفر می‌رسد. که از سرتاسر جهان و بیش از ۱۷۰ کشور مختلف، مشغول معامله رمزارزها در این پلتفرم هستند. در بطن این صرافی یک موتور معامله‌گری قدرتمند وجود دارد که قادر است در هر ثانیه ۱.۴ میلیون تراکنش را پردازش کند. همین قابلیت باعث شده تا weex مشکلی در خدمت‌رسانی به تعداد بالای کاربران خود نداشته باشد.

نکته جالبی که در مورد صرافی xt وجود دارد پشتیبانی این صرافی از معامله گران ایرانی می باشد. این یعنی شما به عنوان یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال از داخل ایران می‌توانید در صرافی ایکس تی بدون نیاز از استفاده فیلتر شکن و تغییر آی پی و همچنین عدم نیاز به احراز هویت اجباری در صرافی xt فعالیت کنید.

برای ورود به صرافی ایکس تی شما نیاز به استفاده از فیلتر شکن دارید اما اگه از لینک ضدفیلتر این صرافی که مثل پروکسی هستش استفاده کنید می توانید بدون نیاز به فیلتر شکن و با سرعت بالا از این صرافی استفاده نمائید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که صرافی xt برای فعالیت نیاز به احراز هویت ندارد و می‌توان تنها با یک ثبت نام ساده معاملات خود را در آن شروع کرد. البته کاربران احراز هویت نشده محدودیت‌هایی خواهند داشت که در بیشتر مواقع این محدودیت‌ها مشکلی برای کاربران ایرانی ایجاد نمی‌کند.

امکانات صرافی xt برای ایرانی ها

صرافی ایکس تی علاوه‌بر دارا بودن بازار نقدی یا «اسپات» (Spot)، امکان معامله در بازار آتی یا «فیوچرز» (Futures) را نیز فراهم کرده است. برای همین سرمایه‌گذارانی که به دنبال باز کردن موقعیت‌های معاملاتی فروش یا «شورت» (Short) و موقعیت خرید یا «لانگ» (long) در بازار هستند و می‌خواهند از ریزش بازار نیز کسب درآمد داشته باشند، می‌توانند از بخش فیوچرز صرافی مکسی استفاده کنند.

در این صرافی علاوه بر امکانات گفته شده در بالا ویژگی های زیاد دیگه ایی مثل استیکینگ، saving، بازار nft، معاملات همتا به همتا، وام دهی، کپی ترید اسپات و فیوچرز و … پشتیبانی می کند.

امنیت صرافی xt

امنیت صرافی ایکس تی xt برای ایرانی ها

وبسایت‌های کوین جکو و کوین مارکت کپ، هر کدام با در نظر گرفتن یک‌سری فاکتور مشخص، به صرافی‌های رمزارز نمره و امتیاز می‌دهند. این سیستم در وبسایت کوین جکو، Trust Score نام دارد. که در آن فاکتورهایی مانند حجم معاملات روزانه، عمق دفتر سفارش‌ها، امنیت سایبری، تیم توسعه‌دهده، حوادثی که تا به حال برای صرافی رخ داده و نحوه مواجهه صرافی با آن‌ها و… بررسی و نمره اعتماد بر اساس این فاکتورها تعیین می‌شود. نمره اعتماد صرافی xt در وبسایت کوین جکو، 8 از ۱۰ است. برای مشاهده فاکتورها و موارد بررسی شده در این صرافی، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

وبسایت کوین مارکت کپ نیز سیستمی برای امتیازدهی به صرافی‌های رمزارز دارد که با بررسی مواردی مثل فاکتور ترافیک وب، میانگین نقدینگی، حجم معاملات، معتبر بودن حجم معاملات اعلامی از سوی صرافی و… به صرافی امتیاز می‌دهد. در این رتبه‌بندی صرافی xt، رتبه 24 در بخش معاملات اسپات و رتبه 6 جهان در بخش معاملات فیوچرز رو داره.

آیا فعالیت کاربران ایرانی در صرافی xt توصیه می‌شود؟

پاسخ کوتاه و شفاف ما به این سوال «بله» است. چرا که این صرافی به کاربران ایران بدون مشکلی خدمات ارائه می دهد. از طرف دیگر، شفاف بودن قوانین و رویه‌های این صرافی، قوی بودن پشتیبانی آن و قرار داشتن آن جز بهترین رتبه‌های صرافی‌ها به‌لحاظ امنیت، این صرافی را به یکی ازمناسب‌ترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، هیچ‌کدام از صرافی‌های متمرکز بین‌المللی به خاطر تحریم‌ها، اجازه سرویس دادن به کاربران ایرانی را ندارند. اما از میان این صرافی‌ها، تعدادی صرافی هم هستند که به خودی خود، صرافی امن و معتبری محسوب نمی‌شوند. صرافی ویکس جز معدود صرافی هایی است که کاربران ایرانی زیادی را جذب خود کرده است.

کاربران ایران برای اینکه بدون فیلترشکن وارد این صرافی بشن از طریق لینک های ضد فیلتر فعال در این صرافی می توانند از امکانات صرافی ایکس تی استفاده کنند.

در حال حاضر، هیچ‌کدام از صرافی‌های متمرکز بین‌المللی به خاطر تحریم‌ها، اجازه سرویس دادن به کاربران ایرانی را ندارند. اما از میان این صرافی‌ها، تعدادی صرافی هم هستند که به خودی خود، صرافی امن و معتبری محسوب می‌شوند. صرافی ایکس تی جز معدود صرافی هایی است که کاربران ایرانی زیادی را جذب خود کرده است.

سخن پایانی

با توجه به امکانات فوق العاده ایی که صرافی xt برای کاربران خودش از جمله ایرانی ها مهیا کرده می تونیم بگیم به راحتی امکان فعالیت در یکی از بهترین و معتبر ترین صرافی های حال حاظر جهان که رتبه 6 کوین مارکت کپ در بخش فیوچرز صرافی ها هستش مهیا شده. استفاده از صرافی ایکس تی بدو استفاده از فیلترشکن با استفاده از لینک های ضد فیلتر امکان پذیر هست. کاربران ایران بدون نیاز به احراز هویت می توانند از این صرافی استفاده کنند.



source

توسط blogcheck.ir