ثبت نام در صرافی xt بدون نیاز به فیلتر شکن و تغییر آی پی امکان پذیر هستش در صورتی که از لینک های ضدفیلتر این صرافی که مثل پروکسی هست استفاده کنید. اگر شما هم جزء آن دسته از سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال هستید که به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله خدمات صرافی و را بررسی می‌کنیم و نحوه ثبت نام در این صرافی را به صورت تصویری شرح می‌دهیم.

پیشنهاد می کنم از طریق لینک زیر ثبت نام خودتون رو در صرافی ایکس تی xt انجام بدید تا از تخفیفات ویژه ایی که برای کاربران سایت ایران ریچ هست بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب صرافی ایکس تی xt

نگاهی بر صرافی xt.com

صرافی ایکس تی یک صرافی حرفه ای رمزنگاری شده است که به کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. xt خدمات مختلفی از جمله خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. صرافی ایکس تی عملکردهایی را برای ترید و پیش بینی قیمت و روند فعلی ارزهای دیجیتال فهرست شده خود مانند BTC، ETH، SOL، PEPE و غیره ارائه می دهد. به عنوان یک صرافی، از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی میکند که معامله‌گران می‌توانند از این طریق اقدام به افزایش سرمایه خود با استفاده از اهرم کنند.

این صرافی که در سنگاپور نیز دفتر داره فعالیت خود را از سال 2018 در جمهوری سیشل شروع کرد و جز تاپ ترین صرافی های فعال در ایران به لحاظ امکانات زیاد می باشد. صرافی ایکس تی در حال حاضر بیش از 7 میلیون کاربر دارد و در رتبه بندی سایت معتبر Coinmarketcap جز 10 صرافی برتر ارز دیجیتال جهانی شناخته می‌شود. طبق گزارش‌های منتشر شده، بیشترین درصد فعالان بازار ارز دیجیتال ایران از صرافی xt استفاده می‌کنند و این امر سبب شده صرافی ایکس تی هیچ مشکلی با کاربران ایرانی خودش نداشته باشد.

مزایا صرافی xt.com

صرافی ایکس تی یکی از صرافی‌های برتر و محبوب ارزهای دیجیتال است. که با استفاده از فناوری بلاک‌چین، خدمات مالی کامل و پیشرفته‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برخی از مزایای این صرافی عبارتند از:

1- امکانات پیشرفته تریدینگ مانند معاملات اسپات، فیوچرز، کپی ترید، گرید ترید، معاملات همتا به همتا و .. 2- هزینه کارمزد نسبتا پایین. این موضوع باعث می‌شود که کاربران بتوانند با هزینه کمتر، دارایی های خود را از صرافی خارج کنند. همچنین با استفاده از توکن خود صرافی می توانید 30 درصد در تراکنش ها تخفیف بگیرید.
3- نقدینگی کافی و حجم بالای معاملات به صورتی که رتبه این صرافی در بخش معاملات فیوچرز کوین مارکت کپ 6 جهان است. 4- اجباری نبودن احراز هویت و امکان فعالیت بدن دردسر برای کاربران ایران
مزایا صرافی xt

علاوه بر موارد بالا می توان به یکسری جزییات دیگه در ارتباط با صرافی ایکس تی توجه کرد

  1. پشتیبانی از کیف پول‌های گرم و سرد
  2. رابط کاربری ساده و جذاب
  3. ثبت نام آسان و بدون نیاز به فیلترشکن برای کاربران ایران
  4. امنیت حساب کاربری بالا این صرافی از ابزارهای مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، مدیریت IP و دستگاه‌های مورد استفاده، کد ضد فیشینگ، کلیدبازیابی و … برای حفاظت از حساب کاربران استفاده می‌کند.

این‌ها فقط برخی از مزایای xt هستند که می تواند باعث افزایش جذابیت این صرافی برای کاربران خود باشد. البته باید به این نکته توجه کنیم که این صرافی هم مانند سایر صرافی های متمرکز، ممکن است با مشکلات و ریسک هایی مواجه باشه که باید در نظر گرفته شود. برای مثال، این صرافی ممکن است با تغییر سیاست های خود یا تحت فشار بودن از جانب قوانین بین المللی، از کاربران خودش خواستار احراز هویت شود یا از ارائه خدمات به کاربران ایرانی منصرف شود. بنابراین، توصیه می شود که کاربران ایرانی همیشه از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این صرافی مطلع باشید و از روش‌های امنیتی مانند استفاده از VPN و کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنید.

توکن صرافی ایکس تی xt

xt توکن صرافی ایکس تی، جزء ضروری اکوسیستم این صرافی است. دارندگان xt می توانند از کاهش هزینه های معاملاتی تا 30 درصد، دسترسی به رویدادها و تبلیغات انحصاری و حق رای در تصمیمات حاکمیت پلتفرم برخوردار شوند. این توکن همچنین به عنوان وسیله ای برای کاربران برای شرکت در برنامه استیک پلتفرم، کسب درآمد غیرفعال از طریق نگه داشتن و قفل کردن توکن های xt خود عمل می کند.

صرافی xt برای ایرانی ها

پیدا کردن یک صرافی خوب خارجی برای معامله ارزهای دیجیتال، یکی از اصلی ترین دغدغه معامله‌گران ایرانی در چند سال گذشته بوده. و وجود تحریم ها نیز کار را برای صرافی‌های خارجی که قصد همکاری با ایرانیان را دارند، سخت‌تر می‌کند. پس از مسدود شدن صرافی های بزرگ فعال در ایران مثل مکسی و بینگ ایکس، صرافی xt.com به عنوان اصلی ترین جایگزین این صرافی‌ها در ایران شناخته شد. باتوجه به عدم سخت‌گیری ایکس تی نسبت به کاربران ایرانی، به نظر می‌رسد تمرکز اصلی این صرافی بر روی جذب کاربران ایرانی ها نیز است. تا بتواند اعتماد ایرانیان، برای معامله در پلتفرم خود را جذب کند. پس شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات مختلف صرافی ایکس تی xt استفاده کنید.

ثبت نام در صرافی xt

  • اپلیکیشن برنامه ایکس تی را با موبایل اندرویدی، موبایل iOS خود دانلود کنید یا در مرورگر خود ثبت نام کنید.
  • برنامه ایکس تی یا سایت رسمی این صرافی را باز کنید و روی [sgin up/ثبت نام] ضربه بزنید.
  • روی [ثبت نام] کلیک کنید. آدرس ایمیل و رمز عبوری که برای حساب خود استفاده می کنید را وارد کنید.
  • کپچا را انجام دهید
  • یک کد تایید به ایمیلی که وارد کردید ارسال میشه. لطفاً ظرف 1 دقیقه کد تأیید را وارد کنید. اگر نمی‌توانید ایمیل را پیدا کنید، روی [ارسال کد] کلیک کنید تا ایمیل دیگری دریافت کنید.
  • بعد از انجام این مراحل ثبت نام شما در صرافی xt انجام می شود.

مراحل ثبت نام در صرافی ایکس تی xt + عکس

به وب سایت رسمی ایکس تی «xt» یعنی «www.xt.com» بروید و در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign Up» یا «ثبت نام» کلیک کنید.

ورود به صفحه ثبت نام در xt

پس از باز کردن صفحه ثبت نام، ایمیل خود و رمز عبور برای حساب خودتون رو وارد کنید. بعد از پر کردن موارد خواسته شده و تایید قوانین صرافی xt «من شرایط سرویس را خواندم و بعد از خواندن موافقت کردم» روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

مراحل انجام ثبت نام در صرافی ایکس تی xt

بعد از کلیک برروی گزینه ثبت نام یه کد تایید به ایمیلی که وارد کردید ارسال میشه. با وارد کردن این کد تایید در کادر مربوط به خود ثبت نام شما در صرافی ایکس تی xt با موفقیت انجام میشه. و می توانید از امکانات این صرافی استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به نحوه ثبت نام در صرافی xt پرداختیم. ایجاد حساب در صرافی ایکس تی بسیار راحت هستش و زمان زیادی نمیگیره. همچنین امکان فعالیت کاربران ایرانی در صرافی xt بدون انجام احراز هویت میسر هست. و کاربرها می توانند از تمام امکانات این صرافی با استفاده از لینک ضدفیلتر استفاده کنند. که در این صورت نیازی به فیلترشکن نمی باشد. که همین دلیلی برای محبوبیبت این صرافی در میان کاربران ایران می باشد.



source

توسط blogcheck.ir