به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، 6 شرکت داروسازی قاضی، ایرکا پارت صنعت، پتروشیمی قائد بصیر، توزیع داروپخش، نوش پونه مشهد و شیمی دارویی داروپخش به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 511، 60، 44، 1375، 41 و 2110 درصدی از سه محل مطالبات و آورده نقدی، سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر دادند.

بر اساس این گزارش، “دقاضی” در نظر دارد سرمایه فعلی را از 170 میلیارد به 1.03 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرا بورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور خرید ماشین آلات مورد نیاز خط LVP و تجدید ارزیابی زمین اعمال خواهد شد.

“خکار” درصدد است سرمایه فعلی را از 500 به 800 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح و تقویت ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شود.

“شبصیر” در نظر دارد سرمایه فعلی را از 450 به 650 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرا بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

“دتوزیع” درصدد است سرمایه فعلی را از 180 میلیارد به 2.6 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرا بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

“غپونه” درنظر دارد سرمایه فعلی را از 178.8 به 252.5 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

همچنین “دشیمی” درصدد است سرمایه فعلی را از 90 میلیارد به 1.9 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir