لوگان و ساندرو به روسیه برمی گردند

لوگان و ساندرو
لوگان و ساندرو

سدان رنو/ داچیا لوگان و هاچ‌بک ساندرو در نسل جدید مجدداً در روسیه به تولید خواهند رسید.


آریزو 8


آریزو 8

تولید مجدد ساندرو و لوگان خبری است که پایگاه راشن اتومبیل منتشر کرده و مدعی شده است که طبق اسناد جدید این دو خودرو در آخرین نسل خودشان مجدد به روسیه رفته و در آن‌جا به تولید خواهند رسید.

تولید لوگان و ساندرو

پس از اتفاقات سال ۲۰۲۲ روسیه و اوکراین و قلدری های اخیر روسیه، گویا فرانسوی ها (البته روی کاغذ رومانی) اولین کشوری هستند که پا پس کشیده و قصد ورود مجدد به این کشور را دارند. به این ترتیب لوگان و ساندرو اولین محصولاتی هستند که مجدداً در آخرین نسل خود در روسیه به تولید خواهند رسید. سایت تولیدی این دو محصول نیز کارخانه قبلی نیسان در سن پترزبورگ برگزیده شده است.

همچنین سایت روسی مدعی شده است دو محصول با ری برندینگ وارد روسیه خواهند شد. همان‌طور که برخی از چینی ها تحت نام های متفاوت در روسیه تولید می شوند. دلیل این امر هم دقیقاً مانند ایران، تحریم های غرب علیه این کشور است.

مشخصات فنی لوگان و ساندرو

رنو (داچیا) لوگان و ساندرو در نسخه پایه تنها با یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری ۶۵ اسب ‌بخاری و یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی ارائه می‌شوند. با این مشخصات، ۱۷ ثانیه طول می‌کشد تا رنو تالیانت/ لوگان از حالت سکون به مرز صد کیلومتر بر ساعت برسد. نسخه های ۹۰ و ۱۰۰ اسبی نیز با گیربکس های ۶ سرعته دستی و اتومات CVT برای این خودرو ها قابل سفارش هستند.

با اضافه شدن سیستم استارت/ استاپ در تمام پیشرانه های ذکرشده، میزان مصرف سوخت هم در آن ها کاهش پیدا کرده است و داچیا ادعا می کند تغییر دنده ها در جعبه دنده دستی این خودرو ارتقا پیدا کرده است و به لطف وجود جعبه دنده Easy R در این خودروها تعویض دنده ها راحت تر انجام می شود و برای تعویض دنده نیازی به پدال کلاچ نیست.

source

توسط blogcheck.ir