نسل جدید گوشی‌های تاشو در راه است. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد رقیبی برای تاشوی بی همتای هواوی خلق کند. پایگاه داده IMEI گوشی جدیدی از برند شیائومی را شناسایی کرده که در سال 2026 عرضه می‌شود.

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو چند وقتی است که داغ شده و علاقه کاربران، تولیدکنندگان را به این سو کشانده است. هواوی اولین برندی است که دست به یک اقدام نوآورانه زده و یک گوشی تاشوی سه لایه طراحی کرده است. این گوشی هوشمند تاکنون توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با ارائه یک تاشوی سه لایه جدید با هواوی میت XT رقابت کند.

راهنمای خرید تکراتو

نسل جدید گوشی‌های تاشو شیائومی سال آینده از راه می‌رسند

به گزارش gizmochina، پلتفرم IMEI دو گوشی هوشمند جدید از این برند را شناسایی کرده است. اسم رمز یکی از گوشی ها لو رفته است. zhuque نام رمز گوشی جدید شیائومی است که انتظار می‌رود سال 2025 روانه بازار شود.

شیائومی برای عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو برنامه‌ریزی می‌کند؛ رقیب هواوی میت XT در راه است

اگر خاطرتان باشد zhuque در گزارش‌های پیشین به عنوان اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی معرفی شده بود. آنطور که مشخص است این گوشی هم سه لایه است هم اولین گوشی هوشمند در جهان است که بدون دکمه ساخته می‌شود.

شیائومی تاشوی سه لایه بعدی خود به شماره‌مدل 26013VP46C را برای عرضه در سال 2026 آماده می‌کند. 2601 موجود در شماره‌مدل به ژانویه‌ی 2026 (دی و بهمن 1404) اشاره دارد و حرف C نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند برای بازار چین طراحی شده است.

شیائومی برای عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو برنامه‌ریزی می‌کند؛ رقیب هواوی میت XT در راه است

هر دو گوشی احتمالا از تراشه بعدی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 5 قدرت می‌گیرند. هنوز اطلاعاتی از این تراشه‌ها منتشر نشده؛ اما با توجه به سابقه‌ی درخشان کوالکام، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های تاشو شیائومی عملکردی قوی را ارائه بدهند.

zhuque احتمالا در دو نسخه متفاوت روانه بازار می‌شود. اولی با ارتباط ماهواره‌ای (شماره‌مدل 2503FVPB1C) و دیگری بدون ارتباط ماهواره‌ای (شماره‌مدل 25031VP29C). احتمالا این گوشی محدود به بازار چین باقی خواهند ماند.

موفقیت zhuque برای شیائومی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر این گوشی هوشمند نتواند انتظارات شیائومی را برآورده کند، ممکن است اصلا معرفی نشود و یا در تعدادی محدود عرضه شود. درواقع می‌توان گفت این گوشی سه لایه سرنوشت نسل جدید گوشی‌های تاشو شیائومی را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir