وان پلاس قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به‌زودی عرضه کند. برای آشنایی با سایر مشخصات وان پلاس 13 با ما همراه باشید.

به گزارش gizmochina، پرچمدار بعدی وان پلاس در پلتفرم MIIT با شماره‌مدل PJZ110 ظاهر شده است. حضور وان پلاس 13 در این وب‌سایت از عرضه قریب الوقوع آن خبر می‌دهد. تاکنون متوجه شدیم که این دستگاه قرار است به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، احتمالاً در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) روانه بازار شود.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس 13

آنطور که پلتفرم MIIT به ما می‌گوید، وان پلاس 13 با قابلیت اتصال فایوجی، دو اسلات سیم‌کارت و سیستم عامل اندروید از راه می‌رسد. این منبع به سایر اطلاعات گوشی هوشمند بعدی وان پلاس اشاره‌ای نکرده؛ اما گیک‌بنچ برخی از مشخصات آن را در اختیار ما قرار داده است.

گیک‌بنچ پرچمدار بعدی وان پلاس را با 16 گیگابایت رم به نمایش گذاشت. این گوشی سیستم عامل اندروید 15 را اجرا می‌کند. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، احتمالا یک باتری عظیم 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی‌سیم 100 و 50 واتی وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

وان پلاس 13 در پلتفرم MIIT دیده شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

یک دوربین اصلی همراه با دو دوربین فوق عریض و تله‌فوتو پریسکوپی، مشخصات دوربین قاب پشتی وان پلاس 13 را تشکیل می‌دهند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی وان‌پلاس 13 از حسگر LYT-808 سونی بهره می‌برد. شرکت Hasselblad در بهینه‌سازی دوربین پرچمدار جدید، با وان پلاس همکاری کرده است.

این گوشی هوشمند گواهی IP69 را دریافت کرده؛ بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. وان پلاس برای پرچمدار جدیدش یک رنگ سبز با قابی از جنس چرم انتخاب کرده است. بر اساس اعلام گیک‌بنچ، وان‌پلاس 13 به لطف تراشه جدید کوالکام عملکرد بهتری از تراشه‌ی A18 گوشی آیفون 16 ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir