آیس‌ یونیورس عکس جدیدی منتشر کرده که گلکسی اس 25 اولترا و گلکسی اس 24 پلاس را نشان می‌دهد. این عکس، جزئیات طراحی خمیده‌ی گوشه‌ها و حاشیه‌های نمایشگر را با دقت بیشتری به تصور کشیده است.

در عکس زیر، گوشی گلکسی اس 24 پلاس زیر گوشی اس 25 اولترا قرار گرفته است. البته باید اشاره کنیم که اس 25 اولترا توسط آیس یونیورس طراحی شده که گفته می‌شود شباهت زیادی به طرح نهایی سامسونگ دارد.

راهنمای خرید تکراتو

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا با گلکسی اس 24 پلاس

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا باریکتر شده‌اند. فریم گوشی که دور حاشیه‌ها دیده می‌شود، از نظر ضخامت شبیه به گلکسی اس 24 پلاس است.

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس 25 اولترا با گلکسی اس 24 پلاس

این افشاگر پیش از این تصویری از گلکسی اس 25 اولترا را و آیفون 16 پرو مکس منتشر کرده بود و نشان داد که حاشیه‌های نمایشگر پرچمدار بعدی سامسونگ از پرچمدار اپل باریکتر است.

این عکس جدید همچین میزان خمیدگی گوشه‌های دستگاه را نشان می‌دهد. گوشه‌ها در گلکسی اس 24 پلاس خمیدگی بیشتری دارند. با توجه به اینکه گوشه‌های گلکسی اس 24 اولترا کاملا تیز است، این میزان خمیدگی یک تغییر برجسته به حساب می‌آید.

 پرچمدار بعدی سامسونگ به نمایشگر تخت مجهز می‌شود

به گزارش androidheadlines، گوشی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا هم مثل اس 24 اولترا به نمایشگری تخت مجهز می‌شود. این گوشی همراه با دو عضو دیگر خانواده‌اش، در اوایل سال 2025 معرفی خواهد شد. برخی گزارش‌ها از رونمایی در ماه ژانویه (دی) خبر داده‌اند. گوشی‌های سری گلکسی اس 24 هم در ژانویه 2024 معرفی شدند؛ اما هنوز هیچ‌چیز رسما تایید نشده و باید منتظر اخبار رسمی از سوی سامسونگ بمانیم.

گلکسی اس 25 اولترا قوی‌ترین مدل از سری S25 خواهد بود. همچنین، اولین گوشی سامسونگ با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای است. اطلاعاتی هم درباره گلکسی اس 25 واس 25 پلاس منتشر شده. به‌تازگی متوجه شدیم که این گوشی‌ها از نظر توان شارژ هیچ تفاوتی با اس 24 و اس 24 پلاس نخواهند داشت.

اما نظر شما درباره مشخصات و طراحی گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ آیا منتظر یک تحول بزرگ هستید یا اصلا انتظاری از سامسونگ ندارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir