سرمربی تیم ملی تایلند از رویکرد بازیکنان تیم‌های فرانسه و ایران در شب مصاف دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال به شدت انتقاد کرد.

مصاف جنجالی ایران و فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال، با پیروزی ۴ بر ۱ ایران به پایان رسید، اما رفتار دو تیم در نیمه اول و اتهام به کم‌کاری عامدانه برای جلوگیری از رویارویی زودهنگام با برزیل، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. در دقیقه ۲۷ این بازی، دروازه‌بان فرانسه با حرکت عجیبی از مسیر توپ کنار کشید و به ایران اجازه گلزنی داد. این رویداد باعث انتقادات شدید شد و میگل رودریگو، سرمربی تیم ملی تایلند، نیز تیم‌های ایران و فرانسه را به بی‌آبرو کردن ورزش فوتسال متهم کرد.

این ماجرا اما واکنش‌هایی انتقادآمیز را به همراه داشت. نشریه مارکای اسپانیا به نقل از میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تیم ملی تایلند، نوشته است: اتفاقی که در دقیقه ۲۷ بازی رخ داد، اعتراف به این است که ما ناتوان‌ترین طرف در داستانی هستیم که امروز در بخارا رخ داد. با این حال می‌گویم «فرانسه، ما با کمال میل آماده رویارویی با شما هستیم» اما بازیکنان و مربیان فرانسه و ایران ورزش ما را بی‌آبرو کردند. شما رسواهای جهان هستید.

منبع خبر ورزشی

source

توسط blogcheck.ir