ردمی رسما از تاریخ معرفی سری ردمی نوت 14 خبر داد. این گوشی‌های جدید سری ردمی نوت، مثل همیشه اول در بازار چین عرضه می‌شوند و پس از آن به بازار سایر کشورها راه پیدا می‌کنند.

به گزارش gizmochina، ردمی در این رویداد از ایربادهای ردمی Buds 6 TWS نیز رونمایی خواهد کرد. همچنین، تاکنون اطلاعاتی از مشخصات ردمی نوت 14 تایید شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی سری ردمی نوت 14

ردمی با انتشار پوسترهای رسمی اعلام کرد که سری Redmi Note 14 در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) رسما معرفی می‌شوند. این کمپانی علاوه‌بر تایید تاریخ رونمایی ردمی نوت 14، ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس، به برخی ویژگی‌های دیگر نیز اشاره کرده است.

به‌تازگی عکس‌هایی منتشر شد که طراحی ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس را نشان می‌داد. در آن عکس‌ها و همچنین، این پوسترهای جدید می‌بینیم که این گوشی‌ها از نمایشگری با لبه‌های خمیده برخوردار شده‌اند. ماژول دوربین در ردمی نوت 14 پرو پلاس حالت مربعی دارد و روی آن، سه لنز دوربین به همراه یک فلش LED قرار گرفته است. یک گلس روی لنزها کشیده شده و از آنها محافظت می‌کند.

هر دو گوشی ردمی نوت 14 پرو و پرو پلاس به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل مجهز شده‌اند که از قابلیت لرزشگیر OIS پشتیبانی می‌کند. دو لنز دیگر و فلش LED هم لنز اصلی را در پنل پشتی همراهی می‌کنند.

قبلا تایید شده که ردمی نوت 14 پرو در چهار رنگ عرضه می‌شود. رنگبندی ردمی نوت 14 پرو شامل تنوع رنگی مشکی، سفید، بنفش و آبی می‌شود. اما ردمی نوت 14 پرو پلاس در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز به بازار می‌آید. رنگبندی ردمی نوت 14 نسخه استاندارد هنوز مشخص نیست.

پوستری که در پایین مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد که ردمی نوت 14 پرو و پلاس از گواهی IP69 برخوردارند و در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم هستند. همچنین، هر سه گوشی این خانواده با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شوند.

تاریخ معرفی سری ردمی نوت 14

در برخی گزارش‌ها آمده که ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس از نمایشگر 1.5K OLED، دوربین 50 مگاپیکسل و فست شارژ 90 وات برخوردار می‌شوند. برای ردمی نوت 14 پرو و پرو پلاس به ترتیب، از تراشه‌های اسنپدراگون 7s Gen 3 و دایمنسیتی 7350 استفاده خواهد شد.

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون از سری ردمی نوت 14 به بیرون درز کرده و برخی از آنها توسط ردمی تایید شده. البته تا روز پنجم مهر ماه هم احتمالا مشخصات بیشتری فاش می‌شود. اما نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از گوشی‌های سری ردمی نوت استفاده کرده‌اید؟ تجربه‌ی خود درباره استفاده از این گوشی‌های پرفروش را با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir