کرمان موتور با چه خودروهایی به مشهد آمده است؟ + گزارش ویدیویی

گزارش بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد
گزارش بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد

آبی پوشان کرمانی به عنوان یکی از قطب های اصلی خودروسازان بخش خصوصی و همچنین تنوعی که در سبد محصولات‌شان وجود دارد، همیشه مورد توجه واقع می شوند. به همین دلیل برای علاقه‌مندان به خودروساز مهم است که بدانند کرمان موتور با چه خودروهایی به مشهد آمده است.


آریزو 8


آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بیست و چهارمین اتواکسپو مشهد با حضور بیش از ۳۰ شرکت خودروساز و فعال در زمینه خودرو در محل نمایشگاه های دائمی مشهد از ۲۸ شهریور آغاز به کار کرد.


های بانک


های بانک

حضور تعداد زیادی از خودروسازان بزرگ کشور یکی از ویژگی ها و جذابیت های این رویداد خودرویی به شمار می آید. از جمله این ویژگی ها می توان به حضور کرمان موتور اشاره کرد که با محصولات متنوعی در این رویداد حاضر شده است.

در واقع این خودروساز علاوه بر محصولات متنوع در کلاس های مختلف بازار خودرو با افزایش میزان تولید اثرگذاری خود بر بازار خودرو را بیش‌تر کرده است. همچنین گسترده شدن سطح خدمات پس از فروش و برنامه هایی که این شرکت برای برقی سازی خودروها در دستور کار قرار داده است، نام آن‌ها را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته است. ضمن این‌که، کرمان موتور به رغم شرایط تحریمی با ارائه محصولات باکیفیت از برند خوش‌نام JAC و همچنین افزایش میزان داخلی سازی و راه اندازی خطوط تولید جدید از جمله گیربکس، قصد دارد با افزایش تولید و عرضه سهم خود را در کاهش قیمت های بازار ایفا کند.

در کنار این مسائل تنوع محصولات نیز باعث جذابیت این برند برای علاقه‌مندان شده است. به همین دلیل این شرکت با دست پر به نمایشگاه مشهد آمده و سبد کاملی محصولات موجود خود را به معرض دید عموم درآروده است.

کرمان موتور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد دو پیکاپی که داشته را همراه آورده است. پرفروش ترین پیکاپ بازار خودرو T8 در کنار پیکاپ جدید این شرکت T9 به نمایش درآمده است. آبی پوشان کرمانی همچنین بخشی دیگری از محصولات خود را از جمله KMC X5 ،KMC A5 ،KMC eagel و bacx3 به نمایشگاه خودرو مشهد آورده اند.

KMC SR5 و KMC CR6

این خودروساز بخش خصوصی همچنین دو محصول جدید خود کی ام سی SR5 و کی ام سی CR6 برای اولین بار در مشهد رونمایی و معرفی کرد. این دو کراس اوور به زودی عرضه بازار خواهند شد.

به این مطلب رای دهید

source

توسط blogcheck.ir