به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی جالب و دیدنی، لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در برنامه تلویزیونی “عمارت” شبکه سه سیما به اجرای حرکات ورزشی و پا به توپ پرداخت. او در این برنامه مهیج و پر انرژی، در کنار اسطوره فوتبال فوتسال ایران، وحید شمسایی و گزارشگر معروف فوتبال، جواد خیابانی قرار گرفت و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم زد.

برنامه “عمارت” که با اجرای سعید فتحی روشن به روی آنتن می‌رود، فضایی صمیمی و دوستانه را برای مهمانان و بینندگان فراهم کرده است. در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان و ورزشکاران سرشناسی حضور می‌یابند و به گفتگو و اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند.

حضور لیلا اوتادی در برنامه عمارت

لیلا اوتادی که به عنوان یکی از بازیگران توانمند و محبوب سینمای ایران شناخته می‌شود، در این برنامه علاوه بر شرکت در گفتگوهای جذاب، توانایی‌های ورزشی خود را نیز به نمایش گذاشت. اجرای حرکات پا به توپ او در کنار وحید شمسایی، صحنه‌های جذابی را خلق کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

واکنش مخاطبان

حضور لیلا اوتادی در برنامه عمارت و اجرای حرکات ورزشی او، واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است. برخی از مخاطبان از این اقدام او ابراز شگفتی کرده و آن را جالب و دیدنی دانسته‌اند، در حالی که برخی دیگر این موضوع را خارج از حیطه فعالیت‌های یک بازیگر دانسته‌اند.

درباره برنامه عمارت

برنامه عمارت با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان، به صورت هفتگی از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این برنامه، علاوه بر بازیگران و ورزشکاران، چهره‌های شناخته شده از سایر حوزه‌ها نیز حضور می‌یابند و به گفتگو درباره موضوعات مختلف می‌پردازند.

source

توسط blogcheck.ir