حضور جک با پیکاپ T9 در اتومکانیکای فرانکفورت

پیکاپ T9 در اتومکانیکای فرانکفورت
پیکاپ T9 در اتومکانیکای فرانکفورت

کمپانی جک (JAC) به همراه پیکاپ برقی T9 در اتومکانیکای فرانکفورت حضور یافت.


آریزو 8


آریزو 8

اتومکانیکای فرانکفورت کار خود را به صورت رسمی از ۱۰ سپتامبر آغاز کرد و تا امروز یعنی ۱۴ سپتامبر نیز ادامه داشت. اما در این بین حضور خودروساز چینی JAC به همراه پیکاپ برقی T9 از جمله اتفاقات قابل توجه به شمار می آید که در ادامه به آن می پردازیم.


های بانک


های بانک

پیکاپ برقی T9

کمپانی جک برای نخستین بار در نمایشگاه پکن از جک هانتر EV به عنوان یک پیکاپ تمام برقی رونمایی کرد. در بخش ظاهری این پیکاپ به جز تغییر جلوپنجره و بسته شدن آن، تقریباً تغییر دیگری رخ نداده است. جلوپنجره این خودرو با یک قاب پلاستیکی که مزین به نوشته JAC است پوشانیده شده و جالب آن‌که از فونت جدید JAC پیروی نمی کند! البته جالب تر آن‌که نسخه ای که به فرانکفورت رفته جلوپنجره عادی دارد، اما نسخه برقی است.

بخش کابین

در بخش کابین، همان طراحی Tشکل را شاهدیم که تم قهوه ای در آن حذف شده و از تزیینات خاکستری و کرومی برای کابین بهره گرفته شده است.

مانیتور عمودی، کلاستر دیجیتالی، سانروف، سیستم فرمان‌بر صوتی، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، لاستارت و ورود بدون کلید، آینه وسط الکتروکرومیک، شارژر وایرلس فست، صندلی های جلوی برقی و…، از جمله امکانات ایمنی و رفاهی جک هانتر برقی به شمار می آیند.

مشخصات فنی جک T9 برقی

برای جک تی ۹ برقی یا همان EV از دو موتور برقی (یکی در محور جلو و دیگری در محور عقب) استفاده شده است تا همچنان با یک خودروی چهار چرخ محرک مواجه باشیم. این درحالی‌ست که بسیاری از پیکاپ های برقی چینی، به دلیل استفاده از یک موتور برقی روی چرخ های عقب، صرفاً خودرو های محور عقب هستند. این دو موتور قدرت های ۹۴ و ۲۱۴ اسب بخار را با گشتاورهایی معادل ۱۷۶ و ۳۴۲ ارائه می کنند. ظرفیت باتری های این خودرو هم ۸۸.۰۲ کیلووات ساعت است.

شعاع حرکتی این خودرو ۵۰۰ کیلومتر اعلام شده است که البته باید دید این عدد در زیر بار و در شرایط آب و هوای بسیار سرد همچون روسیه یا مناطق گرم برزیل (برزیل و روسیه از کشور های هدف کمپانی جک هستند) تا چه میزان کاهش می یابد.

جک در نمایشگاه IAA

علاوه بر اتومکانیکای فرانکفورت، جک در نمایشگاه خودرو آلمان موسوم به IAA 2024 نیز با محصول T9 حضور خواهد داشت. این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۲ سپتامبر در هانوور برگزار خواهد شد. شرکت کردن خودروسازان چینی در رویدادهای خودرویی بین المللی نشان از عزم جدی چینی ها برای حضوری پررنگ‌تر در عرصه بین المللی دارد و قطعاً این امر سبب پیشرفت روز افزون آن ها نیز خواهد شد. ما نیز همچنان اندر خم یک کوچه ایم!

۳ امتیاز از ۲ رای

source

توسط blogcheck.ir