۲۶ شهریور ۱۴۰۳

کتیزن از راه اندازی یک مینی بازی جدید رونمایی کرد




بازی تلگرامی کتیزن اولین مرحله از عرضه توکن خود به نام CATI را پشت سر گذاشته و سهم کاربران از این توکن مشخص شده است. این بازی جذاب تلگرامی که یکی از محبوب ترین ها در حوزه بازی های کسب درآمد است تنها بخش اندکی از عرضه تعیین شده برای ایردراپ را به کاربران اختصاص داده و قرار است بقیه ایردراپ در ماه های آینده انجام گیرد. لیست شدن توکن کتی برای ۲۹ شهریور برنامه ریزی شده و پس از آن قیمت کتیزن در صرافی ها مشخص خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم با ارائه پیش بینی قیمت کتیزن در کوتاه مدت و بلندمدت، جدیدترین تحلیل ها را در اختیار شما بگذاریم تا مسیر آینده کتی برایتان روشن و تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در آن آسان تر شود. برای استفاده از جدیدترین تحلیل ها میهن سیگنال را دنبال کنید.

قیمت کتیزن

در بازار پیش عرضه، قیمت کتی در صرافی هایی مانند کوکوین بین ۰.۴۳ تا ۰.۵۰ دلار بوده و انتظار می رود پس از لیست شدن تا ۰.۶۰ دلار پیش برود. پس از فرو نشستن هیجان، هدف میان مدت برای ۳ تا ۶ ماه پس از لیست شدن ۰.۸۰ تا ۱.۵۰ دلار برآورد شده است.

کارشناسان کوین کودکس پیش بینی کرده اند پس از عرضه توکن تا یک سال بعد قیمت کتیزن در محدوده ۲ تا ۴ دلار حرکت کند. اما اگر ویژگی های جدیدی به بازی اضافه نشود و فعالیت کاربران آن کم شود، ممکن است قیمت به زیر یک دلار هم برسد.

پیش بینی بلندمدت قیمت کتیزن

طبق پیش بینی سایت کوین کدکس، حداقل قیمت در سال ۲۰۲۵ حدودا ۱.۷۵ دلار و حداکثر قیمت ۸.۲۷ دلار خواهد بود. در سال ۲۰۲۶، قیمت بین ۱.۴۶ تا ۴.۶۵ دلار نوسان خواهد کرد.

برای سال ۲۰۲۷، محدوده ۱.۶۰ تا ۳.۲۸ دلار و برای سال ۲۰۲۸ بازه ۲.۳۶ تا ۵.۵۸ دلار برآورد شده است. احتمالا در سال ۲۰۲۹ قیمت بین ۴.۴۷ تا ۱۱.۱۲ دلار نوسان خواهد داشت و در سال ۲۰۳۰ حداقل و حداکثر قیمت ۴.۴۱ تا ۷.۱۵ دلار خواهد بود.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت کتیزن: پیش بینی بلند مدت قیمت کتی (CATI) | 26 شهریور» با ما درمیان بگذارید.






source

توسط blogcheck.ir