اولین رونمایی عمومی تمام وارداتی های هوندا در نمایشگاه مشهد

رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد
رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد

۲۴ امین نمایشگاه خودرو مشهد میزبان سبد کامل محصولات وارداتی هوندا خواهد بود تا جانبازان و خریداران سامانه یکپارچه بتوانند از نزدیک خودروهای ثبت نامی خود را تماشا کنند.


آریزو 8


آریزو 8

نمایشگاه خودروی مشهد یکی از مهم ترین رویدادهایی است که هر ساله برگزار می شود و مراجعین زیادی نیز جهت بازدید جدیدترین خودروها از آن دیدن می کنند.


های بانک


های بانک

۲۴ امین اتو اکسپو شهر مشهد در سال ۱۴۰۳، قرار است ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد با حضور حداکثری تولیدکنندگان و واردکنندگان برگزار خواهد شد.

در این میان اما شاهد اولین رونمایی عمومی سبد کامل محصولات وارداتی هوندا در این نمایشگاه، توسط شرکت آذریوردسال خواهیم بود. به دنبال این قضیه، ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی هوندا از سامانه یکپارچه و همچنین جانبازان معزز می توانند با حضور در سالن بهار محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد، از نزدیک ۵ محصول این برند ژاپنی را مشاهده و بررسی کنند.

رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد
رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد

لازم به ذکر است که تا به حال هیچ واردکننده ای موفق نشده تا سبد کامل محصولات هوندا را برای عرضه در بازار ایران آماده کند، به همین دلیل آذریوردسال را می توان پیشروترین واردکننده هوندا در ایران دانست زیرا حتا موفق شده تا علاوه بر ثبت سفارش، خرید خودروهای وارداتی ویژه جانبازان را نیز انجام دهد. در نتیجه این اقدام، اولین محموله هوندا CR-V های وارداتی جانبازان هم اکنون آماده بارگیری و حضور در گمرک ایران اند. بهتر است بدانید که در اولین عرضه سامانه خودروهای وارداتی جانبازان حدود ۱۶۰ دستگاه CR-V از سوی متقاضیان انتخاب شد که تمامی آن ۱۶۰ دستگاه نیز هم اکنون خریداری شده اند و قرار است به زودی وارد خاک ایران شوند.

چه خودروهایی از برند هوندا در نمایشگاه مشهد رونمایی می شوند؟

شرکت واردکننده قصد دارد تا سه خودرو سیتی، سیویک و HR-V از سامانه یکپارچه عادی و دو محصول ZR-V و CR-V از سامانه جانبازان را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی کند و برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش دربیاورد. در نتیجه تمامی ۵ محصول جدید هوندا به نمایشگاه مشهد خواهند رسید و در سالن بهار رونمایی خواهند شد.

در مورد آذریــوردســال می توان گفت که این شرکت یکی از جدیدترین وارد کننده های خودرو به کشور است که پیش تر در زمینه واردات خودروهای سنگین فعالیت داشته و پیش از اعلام حضور در سامانه سعی کرده تا ابتدا نمایندگی های خود در سراسر کشور را آماده خدمت کند.

از مهم ترین ویژگی های آذریــوردســال این است که قبل از انجام پروسه واردات موفق شده تا در ارائه خدمات پس از فروش، اقدامات مناسبی را انجام دهد. این شرکت توانسته در کلان شهرهایی مانند تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و … نمایندگی های خود را فعال کند.

در پایان می توان گفت که بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد فرصت خوبی برای علاقه مندان به برند ژاپنی هوندا است تا بتوانند از نزدیک جدیدترین مدل های این کمپانی معروف خودروساز را از نزدیک ببینند و با آن ها آشنا شوند.

مشخصات فنی هوندا سیویک

هوندا سیویک
رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد

نسخه وارداتی سیویک برای بازار ایران به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با کد L15BG مجهز است. این موتور احتراقی به کمک سیستم تزریق سوخت مستقیم (GDI) و تکنولوژی V-Tec قادر است ۱۸۰ اسب بخار توان و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در نهایت نیز گیربکس CVT نسل سوم با ۹ دنده مصنوعی، توان و گشتاور خروجی موتور را به چرخ های جلو تحویل می دهد.

مشخصات فنی هوندا HR-V

هوندا HR-V
رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد

هوندا اچ آر وی برخلاف وزل از یک پیشرانه هیبرید با توان و گشتاور بالا برخوردار است که می تواند شتاب گیری فوق العاده ای را برای این کراس اوور جمع و جور فراهم کند. برای این محصول هوندا علاوه بر یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر مشابه با سیتی و وزل، از یک موتور برقی نیز استفاده شده است. پیشرانه بنزینی می تواند حداکثر توان ۱۰۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۱ نیوتن متر و موتور برقی نیز قادر است ۱۳۱ اسب بخار توان و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را برای تحویل به گیربکس E-CVT فراهم کند.

مشخصات فنی CR-V

هوندا CR-V
رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد

هوندا CR-V در مقایسه با دیگر محصولات وارداتی آذریوردسال از سیستم انتقال قدرت متفاوتی برخوردار است و به صورت چهار چرخ محرک یا AWD می باشد. برای این کراس اوور وارداتی آذریوردسال از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۹ نیوتن متر استفاده شده است. در کنار پیشرانه احتراقی، موتور برقی نیز قرار گرفته که می تواند ۱۸۴ اسب بخار توان و ۳۳۵ نیوتن متر گشتاور را در اختیار سیستم قوای محرکه خودرو قرار دهد. در نهایت توان و گشتاور خروجی سیستم هیبرید خودرو از طریق گیربکس E-CVT به هر چهار چرخ خودرو تحویل داده می شود.

مشخصات فنی هوندا ZR-V

هوندا ZR-V
رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد

ZR-V وارداتی شرکت آذریوردسال مجهز به پیشرانه هیبرید با موتور احتراقی ۲ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند ۱۴۳ اسب بخار توان و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در کنار پیشرانه احتراقی، موتور برقی نیز قرار دارد که ۱۸۴ اسب بخار توان و ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور را به سیستم قوای محرکه، گیربکس E-CVT و محور جلو تحویل می دهد.

مشخصات فنی هوندا سیتی

پیشرانه هوندا سیتی
رونمایی هوندا نمایشگاه مشهد

نسخه وارداتی سیتی که توسط شرکت آذریــوردســال عرضه می شود مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از تکنولوژی هایی نظیر VTEC و تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می برد. این موتور می تواند ۱۲۱ اسب بخار توان و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه (۹ سرعته) به چرخ های جلو تحویل دهد و شتاب صفر تا صد ۱۰.۵ ثانیه را برای هوندا سیتی به ارمغان بیاورد.

۵ امتیاز از ۱ رای

source

توسط blogcheck.ir