تترلند مجوز دانش‌بنیان نوآور را دریافت کرد: گام بلند در فناوری‌های مالی

تترلند، برند برجسته‌ی تبادل ارزهای دیجیتال، متعلق به هلدینگ سکوی تبادل فردا، به‌تازگی موفق به دریافت مجوز دانش‌بنیان نوآور از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده است. این مجوز، نقطه‌ی عطفی در مسیر توسعه این شرکت به حساب می‌آید.

تترلند که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ به‌صورت رسمی آغاز کرده، با تلاش‌های مستمر و موفقیت‌های پی‌در‌پی در حوزه فناوری، توانسته است به یکی از نام‌های معتبر در فضای تبادل ارزهای دیجیتال تبدیل شود. اکنون با اخذ این مجوز، شرکت تترلند وارد لیست برگزیده شرکت‌های دانش‌بنیان نوآور شده که تعدادشان در سطح کشور به ۴۶۰ شرکت می‌رسد. این دستاورد، تترلند را در موقعیتی قرار می‌دهد که از حمایت‌های قانونی و مالی متعدد معاونت علمی و فناوری بهره‌مند شود.

مجوز دانش‌بنیان نوآور چیست؟

مجوز دانش‌بنیان نوآور، به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که محصولات یا خدمات‌شان از نظر تکنولوژی در سطح بالایی قرار دارد. این شرکت‌ها باید دارای فروش قابل توجه در اظهارنامه مالی سال گذشته باشند؛ اما جالب است که سهم فروش محصولات یا خدمات دانش‌بنیان آن‌ها از کل فروش، کمتر از ۵۰ درصد باشد. این مجوز برای مدت ۳ سال اعتبار دارد و پس از آن، در صورت حفظ معیارهای مربوطه، تمدید خواهد شد.

تترلند مجوز دانش‌بنیان نوآور را دریافت کرد: گام بلند در فناوری‌های مالی

دریافت این مجوز به معنای ورود تترلند به یک مرحله جدید از توسعه است که می‌تواند با بهره‌مندی از حمایت‌های دولتی در حوزه دانش‌بنیان، رشد و نوآوری‌های بیشتری در صنعت ارزهای دیجیتال ارائه کند.

نقش معاونت علمی و فناوری

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، نهادی دولتی است که مستقیماً زیر نظر رئیس‌جمهور فعالیت می‌کند. این نهاد با هدف تقویت و توسعه حوزه دانش‌بنیان در کشور تأسیس شده و وظیفه دارد که از شرکت‌هایی که در زمینه فناوری‌های نوین فعالیت می‌کنند، حمایت کند. تترلند با دریافت این مجوز، به خانواده‌ای از شرکت‌های پیشرو پیوسته که نقش مهمی در پیشرفت اقتصاد دیجیتال کشور ایفا می‌کنند.

آینده تترلند

این دستاورد برای تترلند می‌تواند بستری برای گسترش بیشتر خدمات و توسعه فناوری‌های نوین در عرصه ارزهای دیجیتال باشد. بدون شک، تترلند با توجه به این موفقیت تازه، گام‌های بزرگی در جهت رشد و ارتقای جایگاه خود در این صنعت برداشته و به نوآوری‌های بیشتری دست خواهد یافت.

source

توسط blogcheck.ir