اطلاعیه شماره 2 فروش ایران خودرو

اطلاعیه شماره 2 فروش ایران خودرو

شرکت ایران خودرو پیرو شفافیت بیشتر شرایط ثبت نام محصولات خود، اطلاعیه شماره ۲ فروش را منتشر کرد.


آریزو 8


آریزو 8

در روزهای گذشته شرکت ایران خودرو اعلام کرده بود که قصد دارد ظرفیت های باقی مانده تولید خود تا پایان سال ۱۴۰۳ را به فروش برساند. در این راستا اطلاعیه شماره ۱ را در راستای ثبت نام و فروش محصولاتی مانند ری را، تارا، ۲۰۷ و … را منتشر کرد.

حال اما پس از گذشت ۲ روز و با توجه به عدم شفافیت اطلاعیه شماره ۱ و سوالات پیش آمده برای متقاضیان، این شرکت تصمیم گرفت تا اطلاعیه شماره ۲ خود را نیز اعلام کند تا علاقه مندان و واجدین شرایط خرید خودروهای تولیدی ایران خودرو بتوانند با آگاهی بیشتری نسبت به وکالتی کردن حساب خود و ثبت نام خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید : اطلاعیه جدید فروش ایران خودرو

نکات مهم اطلاعیه شماره ۲ فروش ایران خودرو

۱- با توجه به تاخیر در هماهنگی های لازم بین برخی بانک های عامل و سامانه در آماده سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز اول (۲۱ مرداد ماه)، بدینوسیله جهت برخورداری همه متقاضیان از فرصتی یکسان، مهلت تعیین شده برای وکالتی کردن حساب و مسدودی با اضافه شدن یک روز تا پایان روز یک شنبه ۲۸ مرداد ماه نزد بانک ها امکان پذیر خواهد بود.

به دنبال این قضیه مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir نیز تا پایان روز پنج شنبه ۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

۲- ممکن است انتقال اطلاعات حساب و مسدودی کامل وجه از سوی بانک ها به سامانه ثبت درخواست بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان نیاز داشته باشد. به همین دلیل متقاضیان جهت ثبت درخواست می بایست حداقل ۷۲ ساعت پس از مسدودی حساب به سامانه فروش ایران خودرو مراجعه کنند.

۳- متقاضیان خرید خودرو با استفاده از طرح جوانی جمعیت مشمول ضوابط عدم خرید خودرو طی ۴۸ ماه گذشته نمی شوند اما اگر در گذشته به کمک طرح جوانی جمعیت خودرویی دریافت کرده باشند امکان ثبت نام ندارند.

۴- ایران خودرو قصد دارد علاوه بر محصولات تولیدی خود، دو خودروی تمام برقی لونا GRE و فاو بستیون NAT را نیز در سامانه خود به فروش برساند. نکته مهم خرید خودروهای تمام برقی وارداتی ایران خودرو این است که نیاز به وکالتی کردن حساب از سوی فرد متقاضی ندارد و شخص نیز مشمول ضوابط عدم خرید خودرو طی ۴۸ ماه گذشته نمی شود.

۴.۵ امتیاز از ۴ رای

source

توسط blogcheck.ir