به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه «تامینا» به کارگردانی مهدی ارحمی، همچنان در جشنواره‌های بین‌المللی خوش می‌درخشد و افتخارات متعددی را برای سینمای ایران به ارمغان آورده است.

فیلم کوتاه «تامینا» درخشش جهانی خود را ادامه می‌دهد

این فیلم که داستان دختری را روایت می‌کند که به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به کار در یک غسالخانه می‌شود، تاکنون موفق به کسب جوایز متعدد از جمله بهترین فیلم در جشنواره‌های The Accolade Global Film آمریکا و بهترین فیلم در جشنواره best shorts سن دیه‌گوی آمریکا شده است. همچنین، «تامینا» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در هفتمین جشنواره فیلم بوستون آمریکا نیز شده است.

علاوه بر این، این فیلم کوتاه در جشنواره‌های معتبر دیگری همچون دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم شیملای هند، هفتمین جشنواره فیلم کوتاه آسیا، ششمین جشنواره duemila30 – میلان ایتالیا، دومین جشنواره فیلم تایگای روسیه و اولین جشنواره DoWIFF – اکراین نیز حضور دارد.

مهدی ارحمی، کارگردان این فیلم، با بیان اینکه هدف جشنواره شیملای هند نمایش بهترین آثار سینمای جهان و ایجاد بستری برای فیلمسازان مستقل است، از انتخاب فیلم «تامینا» برای حضور در بخش مسابقه این جشنواره ابراز خرسندی کرد.

زهرا بهروزمنش، مرجان خاکساری، بهراد سلاح‌ورزی و دیگر بازیگران این فیلم، با ایفای نقش‌های درخشان خود به موفقیت این اثر کمک شایانی کرده‌اند. پخش بین‌المللی «تامینا» بر عهده گروه پخش «RH فیلم» است.

source

توسط blogcheck.ir