به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
ناصر کنعانی در واکنش به درخواست صدراعظم آلمان، رئیس‎جمهور فرانسه و نخست‎وزیر انگلیس و… مبنی بر دوری ایران از تنش و انجام حملات به اسرائیل، گفت: اروپا اگر واقعا خواهان ثبات منطقه است باید اسرائیل را از کشتار باز دارند. ایران در دفاع از امنیت ملی خود مصمم بوده و و منتظر اجازه کسی نمی‌ماند.


براساس این گزارش، سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا با صدور بیانیه ایی، ضمن حمایت کامل از تلاش‌ها برای آتش‌بس و توافق برای آزادی گروگان‌ها در غزه، اعلام کرده بودند: دفاع و حمایت از اسرائیل در برابر ستیزه‌جویی ایران و حملات گروه‌های تروریستی تحت حمایت ایران، ادامه دارد.


از ایران هم انتظار می رود تهدیدهای مستمر مبنی بر حمله نظامی به اسرائیل را کنار بگذارد. درباره تبعات چنین حمله‌ای گفت‌وگو شده است.


آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا هم در حالی عصر امروز سه‌شنبه در بحبوحه افزایش تنش‌ها به خاورمیانه سفر می کند که سفیر آمریکا در ترکیه نیز از همه متحدان که هر رابطه‌ای با ایران دارند، خواست تهران را برای تنش‌زدایی متقاعد کنند.


دیروز جان کربی هماهنگ کننده راهبری شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد باید برای حمله بزرگ ایران به اسرائیل آماده بود. این هفته می‌تواند اتفاق از سوی ایران و عوامل وابسته رخ دهد!


رسانه های فاکس نیوز، فایننشال تایمز و اکسیوس نیز اعلام کردند : ایران گام‌های نظامی مقدماتی مشابهی را برداشته که در حمله قبل وجود داشت.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir