به گزارش بازیگر 360 ، در خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران سریال پربیننده “بازی مرکب”، شبکه نتفلیکس به تازگی تیزر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است. سریال محبوب کره‌ای با شعار «بازی واقعی تازه شروع شده…» به زودی می‌آید.

تیزر فصل دوم “بازی مرکب” منتشر شد؛ رقابت مرگبار دوباره آغاز می‌شود

این تیزر کوتاه اما پر از رمز و راز، نگاهی اجمالی به بازیکنان جدید و صحنه‌هایی از بازی‌های مرگبار پیش رو دارد. با جمله “بازی اصلی آغاز می‌شود”، سازندگان این سریال به مخاطبان وعده یک فصل پر از هیجان و تعلیق را می‌دهند.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، فصل دوم “بازی مرکب” در تاریخ 6 دی ماه (26 دسامبر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. در این فصل بازیکن شماره ۴۵۶ سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب مصرانه به‌دنبال یافتن مسئول برگزاری مسابقه است تا به این بازی بی‌رحمانه پایان دهد. گی-هون جست‌وجوی حود را از بدیهی‌ترین مکان آغاز می‌کند: گشتن به‌دنبال فردی با کت‌وشلوار فاخر که در مترو داکجی بازی می‌کند. اما وقتی تلاش‌هایش به ثمر می‌نشیند، مسیر سرنگونی سازمان را مرگبارتر از تصوراتش می‌یابد؛ زیرا باید دوباره وارد بازی شود.

علاوه بر بازیگران اصلی فصل اول، شاهد حضور بازیگران جدیدی همچون ایم شی‌وان، کانگ ها-نول و پارک سونگ هون خواهیم بود که هر یک با شخصیت‌های پیچیده و رازآلود خود، به داستان فصل دوم عمق بیشتری می‌بخشند.

با توجه به موفقیت چشمگیر فصل اول و انتظاراتی که برای فصل دوم ایجاد شده است، به نظر می‌رسد که “بازی مرکب” همچنان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس باشد.

source

توسط blogcheck.ir