به گزارش زوم ارز، با هدف ارتقای نوآوری و کاهش هزینه‌ها، مرجع رفتار مالی (FCA) یک بازبینی جهت بهبود قوانین مربوط به خدمات مالی خود راه اندازی کرده است. این اقدام به منظور کاهش بار نظارتی بر مشاغل، پشتیبانی از رشد اقتصادی و بهبود بازارهای مالی در بریتانیا صورت گرفته است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

این نقد بعد از معرفی مفهوم “وظیفه مصرف‌کننده” صورت گرفت، که اهداف مطلوب را برای مشتریانی که به خرید محصولات و خدمات مالی می‌پردازند، تضمین می‌کند. FCA در حال حاضر از فعالان صنعت خواسته است تا مقررات همپوشانی یا اضافی را که می‌توانند به وظیفه جدید ساده‌سازی شده تحت آن، شناسایی کنند.

با هدف کاهش هزینه‌های شرکت‌ها و افزایش ریسک‌پذیری، ساده‌سازی انجام می‌شود. هدف از این کار، تشویق به رشد شرکت‌ها است. همچنین، FCA در حال ارائه تغییرات مقررات در حوزه بیمه تجاری است. این حوزه باارزشی است که در بریتانیا به بیش از ۱۵.۵ میلیارد پوند می‌رسد.

هم‌اکنون تصمیم داریم از فرصت «وظیفه» بهره ببریم و به سوی اتخاذ یک رویکرد مبتنی بر نتایج واضح رویای ساده‌سازی قوانین خود، کاهش هزینه‌ها برای شرکت‌ها و حمایت از رقابت‌پذیری و رشد اقتصاد حرکت کنیم.

نظر در مورد طبقه بندی مجدد مشتریان

تنظیم‌کننده به دنبال بررسی این موضوع است که آیا دسته‌بندی مجدد مشتریان می‌تواند فرآیندهای جذب مشتریان جدید یا تمدید قراردادها را آسان‌تر نماید و این تلاش منجر به کاهش هزینه‌های نظارتی و افزایش رقابت در بازار گردد.

راه‌اندازی این بررسی‌ها همراه با انتشار اولین گزارش FCA درباره تلاش‌های خود برای حمایت از رقابت‌پذیری و رشد اقتصادی بریتانیا از مدت میانی تا بلند مدت صورت گرفته است. FCA با بهبود فرآیند مجوزدهی خود، توانسته است ۹۸٪ از پرونده‌ها را در مهلت‌های قانونی ارزیابی کند که این درصد نسبت به ۷۸.۹٪ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲/۲۳ افزایش یافته است.

علاوه بر این، تنظیم‌کننده پشتیبانی قبل از درخواست، خدمات خود را به شرکت‌های بزرگ مالی خارجی که تمایل به فعالیت در بازار بریتانیا دارند، ارائه می‌دهد و بهبودات چشمگیری در قوانین مربوط به لیست کردن شرکت‌ها اعمال کرده است.

منبع: financemagnates.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir