حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به حساب این افراد واریز شده است. ضمناً حقوق مستمری‌بگیران نیز همزمان با بازنشستگان واریز می‌شود.

طبق مصوبه دولت، حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران این سازمان از امروز واریز می‌شود. واریز حقوق بازنشستگان این سازمان براساس حروف الفبا و از 20 هرماه آغاز می‌شود. در تیر 1403 نیز طبق روال پیشین این اتفاق افتاده و افرادی که نام خانوادگی‌شان با حرف الف آغاز می‌شود، می‌توانند حقوق خود را برداشت کنند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: حقوق‌بازنشستگان 4 تا 8 میلیون افزایش می‌یابد؟

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از امروز چهارشنبه، 20 تیرماه 1403 می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تأمین اجتماعی، بخش سامانه فیش حقوقی، فیش حقوقی تیرماه خود را مشاهده و دریافت کنند.

طبق مصوبه دولت تا زمنی که آئین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شود، هرماه باید مبلغ 1 میلیون تومان علی‌الحساب به حساب بازنشسته واریز شود. پس بازنشستگان می‌توانند امیدوار باشند که این مبلع در تیرماه 1403 نیز به حساب آنها واریز شود.

حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی براساس حروف الفبا از بیستم هرماه آغاز و تا پایان ماه به ترتیب واریز می‌شود. وضعیت واریزی نیز در ماه جاری به همین منوال است و به ترتیب تا آخر ما همه بازنشستگان مبلغ حقوق خود را دریافت می‌کنند.

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان تامین اجتماعی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان واریزی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

source

توسط blogcheck.ir