به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،
مجمع سالانه شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا با حضور 68.81 درصد سهامداران در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار و بعد از تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ مقرر شد ضمن تغییرات اعضای هیئت مدیره ، 90 درصد سود معادل ۸۷۰ ریال به ازای هر سهم بین سهامداران حقیقی و حقوقی تقسیم شود.


براساس این گزارش، سود همه سهامداران حقیقی سجامی، صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری، سهامداران حقیقی غیر سجامی و حقوقی ها از 9 آبان واریز خواهد شد.


علی همایون قائم مقام شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا با ارائه گزارش فعالیت هیئت‌مدیره به مجمع، اعلام کرد: ایجاد ثروت و افزایش بازدهی برای سهامداران به پشتوانه سرمایه انسانی جوان، متخصص و کارآمد، افزایش سبد بورسی تا 3.5 میلیارد تومان تا سال ، 1405 ، اصلاح، پایش و مدیریت بهینه سبد پرتفوی به منظور توسعه متوازن رشته فعالیت‌ها به صورت مستمر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا در سال مالی آتی هستند.


وی افزود: افزایش سرمایه از محل آورده به منظور استفاده از فرصت‌های بازار سرمایه، برنامه‌ریزی جهت کاهش نسبت P/E پرتفوی سرمایه‌گذاری و افزایش حجم معاملات مشتقه سهام و کالا با هدف افزایش سودآوری و استفاده از ظرفیت بازار دوطرفه، مهم‌ترین برنامه‌های آتی شرکت در سال آینده خواهند بود.


در ادامه هم مجمع فوق‌العاده”وهامون” با دستور کار تغییرات اساسنامه شرکت و طبق آخرین نمونه ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد و علی آقایی مدیر سرمایه‌گذاری شرکت بعد از معرفی و پیشینه این شرکت به بررسی مفاد تغییر اساسنامه پرداخت و این تغییرات به تصویب سهامداران رسید.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir