در در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین جراح چاقی در شیراز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در صورت نیاز بتوانید به آن ها مراجعه کرده و به کاهش وزن خود بپردازید. چاقی و اضافه وزن یکی از رایج ترین مشکلات افراد جامعه می باشد که به دلایلی مانند سبک تغذیه نامناسب و یا عدم فعالیت کافی در طول روز به وجود می آید. افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند همواره به دنبال بهترین راه حل ها جهت رفع آن می باشند. همچنین برخی از افراد به دلایل مختلف قادر به انجام ورزش های سنگین و یا رژیم‌ های سخت غذایی نمی باشند و به دنبال راه آسان تر جهت رسیدن به اندام ایده آل خود هستند. اگر شما نیز به دنبال آسان ترین راه جهت رسیدن به زیبایی اندام می باشید، این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و همراه ما باشید.

جراح چاقی کیست؟

افرادی که به اضافه وزن یا چاقی مفرط مبتلا هستند، همواره به دنبال بهترین و آسان ترین تکنیک ها جهت کاهش وزن و رسیدن به وزن و اندام ایده آل خود می باشند. آن ها همواره تکنیک های لاغری گوناگونی را امتحان می کنند که ممکن است در برخی از آن ها با شکست مواجه شوند. حتی گاهی اوقات برخی از افراد چند کیلو از وزن خود را کاهش می دهند و پس از آن، روند کاهش وزن آن ها متوقف شده و هیچ گونه تغییری در اندام آن ها ایجاد نمی شود.

تمامی بیمارانی که شاخص توده بدنی بالایی دارند و به دنبال از دست دادن وزن اضافی خود توسط جراحی چاقی می باشند، می بایست به بهترین جراح چاقی در شیراز مراجعه نمایند تا به وزن ایده آل خود دست یابند. بهترین جراح چاقی در شیراز از متد لاپاراسکوپی جهت انجام این جراحی و کاهش وزن بیمار خود استفاده می کند. این جراحی بسیار حساس می باشد و در صورت سپرده شدن به افراد نا کارآمد عوارض جانبی بسیاری را برای فرد به وجود می آورد و سلامت او را به خطر می اندازد.

به همین دلیل می بایست جهت انجام جراحی چاقی، به با تجربه ترین فوق تخصص جراحی مراجعه نمایید. جراح چاقی فردی می باشد که به کاهش وزن تمامی مراجعانی که با تجمع چربی های انباشته در نواحی مختلف بدن خود روبرو هستند، کمک می کند. او می تواند از طریق بسیاری از تکنیک های درمانی، به کاهش وزن مراجعان خود کمک نماید و در یک بازه زمانی کوتاه آن ها را به هدف اصلی خود که کاهش وزن و زیبایی اندام می باشد نزدیک تر نماید.

بهترین جراح چاقی در شیراز با توجه به نوع و مقدار اضافه وزن و همچنین شاخص توده بدنی شما، بهترین نوع جراحی چاقی را برای شما در نظر می‌ گیرد تا شما عزیزان بتوانید در مدت زمان کوتاهی به وزن و اندام ایده آل خود دست یابید. تمامی شما عزیزانی که درگیر اضافه وزن شدید می باشید و دچار کاهش اعتماد به نفس حضور در جامعه هستید می توانید به بهترین جراح چاقی در شیراز مراجعه نمایید و زیبایی اندام را از او هدیه بگیرید. همچنین شما عزیزانی که دچار چاقی در نواحی خاصی مانند شکم و پهلو ها هستید، می توانید به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شیراز مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر او بهره مند شوید.

ویژگی بهترین جراح چاقی در شیراز

شهر شیراز یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور می باشد که در سراسر آن پزشکان بسیاری دارای تخصص جراحی چاقی می باشند. اما برخی از آن ها به دلیل دارا نبودن ویژگی های لازم ممکن است آسیب ها و عوارض جبران ناپذیری را برای شما عزیزان به ارمغان آورند.

بهترین جراح چاقی در شیراز می بایست دارای ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به سایر پزشکان فعال در این حوزه باشد و بتواند بیماران را برای مراجعه به خود کاملا قانع نماید. از مهم‌ ترین ویژگی‌ های بهترین جراح چاقی در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین جراح چاقی در شیراز می‌ بایست از بهترین تکنیک ها و روش های لاغری جهت کاهش وزن بیماران خود استفاده نماید.
  • جراح چاقی منتخب شما می بایست شاخص توده بدنی شما را با معیار های دقیق اندازه گیری نماید و با توجه به آن، بهترین روش لاغری را برای شما در نظر بگیرد.
  • بهترین جراح چاقی در شیراز می بایست درجات و مدارک تحصیلی خود در حوزه زیبایی و لاغری اندام را از بهترین مراکز علمی و دانشگاه های کشور کسب نموده باشد.
  • پزشک منتخب شما در حوزه لاغری اندام می بایست سطوح قیمت کاملا مناسبی را برای تمامی جراحی های لاغری خود در نظر گرفته باشد.
  • بهترین جراح چاقی در شیراز می بایست تصاویری از نمونه جراحی های پیشین خود در اختیار مراجعان قرار دهد تا آن ها بتوانند میزان مهارت او را بسنجند.

همچنین اگر شما عزیزان به دنبال فرم دهی مناسب به تمامی قسمت های اندام خود می باشید، می توانید به بهترین جراح پیکر تراشی در شیراز مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر او در حوزه زیبایی اندام بهره مند شوید.

انواع جراحی های چاقی

جراحی بای پس معده: این نوع جراحی یکی از متداول ترین جراحی های لاغری اندام محسوب می شود که کاملاً غیرقابل بازگشت بوده و در آن بخش بالای معده از طریق جراحی و با استفاده از تجهیزات پزشکی حذف می گردد و باقیمانده معده در بدن منگنه می شود تا فرد بتواند با مصرف بسیار کمی از مواد غذایی نیز احساس سیری نماید. این جراحی جذب محصولات غذایی را تا حد بسیاری کاهش می‌ دهد و موجب می‌ شود که معده بتواند فقط 28 گرم از مواد غذایی را در خود جای دهد.

در این جراحی، بهترین جراح چاقی در شیراز با برش روده کوچک و اتصال آن به معده کوچک، جراحی را انجام می دهد و مواد غذایی به داخل کیسه کوچک و در نهایت به روده کوچک متصل و به آن وارد می شوند. به این ترتیب تغییراتی که در بخش گوارش ایجاد می شود موجب کاهش وزن فرد خواهد شد.

جراحی باندینگ شکمی: در این تکنیک، متخصص چاقی، باندی را در بخش بالایی معده قرار می‌ دهد که کاملاً قابل تنظیم می باشد. با باز شدن این باند، معده فرد فشرده شده و موجب می‌ شود معده به دو قسمت تشکیل شود که بخشی از آن کوچک بوده و از طریق کانالی به سایر بخش های معده متصل می شود.

بخش کوچک معده موجب می شود که بیمار مقدار کم تری از مواد غذایی را در طول روز مصرف نماید و به مرور وزن اضافی خود را از دست دهد. همچنین باند پیچیده شده در بالای معده قابلیت تنظیم دارد که تنظیم آن توسط بهترین جراح چاقی در شیراز انجام می شود. او می تواند مشخص نماید که کاهش مواد غذایی تا چه مقدار باشد و فرد تا چه حد از وزن اضافی خود را از دست دهد.

انواع جراحی های چاقی

توصیه های بهترین جراح چاقی در شیراز

  • تا 3 روز پس از جراحی چاقی، حق استفاده از هیچ گونه مواد غذایی را دارا نمی باشید.
  • پس از گذشت مدتی از انجام جراحی و با تجویز پزشک می توانید پوره های خوراکی مجاز را مصرف نمایید.
  • به تجویز پزشک می بایست از جوراب های ساق بلند استفاده نمایید که مانع از لخته شدن خون خواهند شد.
  • داروهای مصرفی توصیه شده توسط پزشک خود را سر ساعت مصرف نمایید.
  • تا دو هفته پس از جراحی از انجام ورزش ها و تمرینات بدنی سنگین خودداری نمایید.
  • تا سه هفته پس از جراحی از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید.
  • مصرف کلسیم و ویتامین ها را در برنامه روزانه خود افزایش دهید که از پوکی استخوان و کم خونی جلوگیری نمایید.

کلام آخر

چاقی و اضافه وزن از متداول ترین مشکلات افراد در جامعه می باشد که به دنبال راهی آسان جهت درمان آن می باشند. یکی از بهترین راه های رسیدن به زیبایی اندام، انجام جراحی چاقی می باشد که با استفاده از متد های گوناگون و با توجه به مقداری چاقی انجام می شود. این جراحی کاملاً غیر قابل بازگشت می باشد و در راه رسیدن به اندام ایده آل، شما را یاری می نماید.

در این مقاله سعی داشتیم 10 مورد از بهترین جراح چاقی در شیراز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با استفاده از آن ها زیبایی را به اندام خود باز گردانید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck