در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان را به شما ساکنان این شهر معرفی نماییم تا بتوانید در صورت نیاز به آن ها مراجعه کرده و به حذف دائم موهای زائد بدن و یا صورت خود بپردازید. موهای زائد، موهایی هستند که دارای ضخامت زیاد و رنگ تیره می باشند که در نواحی مختلف از بدن روییده می شوند.

رویش این موها نسبت به موهای دیگر در نواحی بدن متفاوت می باشد و برای بسیاری از افراد ناخوشایند است؛ به همین دلیل امروزه لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان دارای محبوبیت زیادی می باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک، به حذف دائمی موهای زائد قسمت های مختلف بدن خود بپردازید.

لیزر موهای زائد چیست؟

موهای ضخیمی که در نواحی مختلف بدن مانند سینه، چانه رشد می کنند، موهای زائد هستند و برای از بین بردن آنها از اشعه استفاده می شود. رشد موهای زائد در بدن دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها مشکلات هورمونی است و اگر فردی مشکل هورمونی دارد باید قبل از لیزر موهای زائد مشکل خود را حل کند زیرا به دلیل مشکل هورمونی احتمال رشد موهای زائد وجود دارد.

بنابراین توصیه می شود قبل از انجام لیزر موهای زائد بدن و صورت، مشکل هورمونی خود را برطرف کنید. لیزر موهای زائد دارای مزایای بسیاری می باشد که در این قسمت قصد داریم شما را با مزایای آن آشنا کنیم. برخی از مزایا لیزر موهای زائد عبارتند از:

صرفه جویی در هزینه: با انجام لیزر موهای زائد در هزینه صرفه جویی می شود. اگر افراد سعی کنند از لیزر موهای زائد که از بین برنده موهای زائد می باشد استفاده کنند دیگر نیازی به خریدن کرم های موبر، تیغ و … نمی باشد. باید گفت که هزینه لیزر موهای زائد بدن متفاوت می باشد و تعداد جلساتی که فرد برای لیزر موهای زائد مراجعه می کند، در هزینه تاثیر دارد.

صرفه جویی در زمان: شما در کمترین زمان می توانید مو های زائد بدن خود را برای همیشه از بین ببرید و با انجام این روش در زمان بسیار صرفه جویی کنید. برای از بین بردن موهای زائد با روش هایی مانند تیغ، کرم های موبر و … بسیار زمان بر می باشد. با مراجعه به پزشک و انجام لیزر موهای زائد دیگر نیازی به استفاده از این روش ها نمی باشد.

از بین رفتن موهای زیر پوستی: با انجام لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر از شر موهای زیر پوستی خلاص می شوید. موهای زیر پوستی ممکن است ظاهر پوست را بد شکل کند و همچنین مشکلاتی را برای فرد به وجود آورد که افراد می توانند با انجام لیزر در بهترین کلینیک این موهای زیر پوستی را از بین ببرند. توصیه می شود، اگر موهای زیر پوستی را مشاهده کردید برای از بین بردن موهای زائد خود به سراغ لیزر بروید.  

دائمی بودن: لیزر موهای زائد روشی دائمی می باشد و بعد از انجام لیزر از شر موهای زائد خلاص می شوید. افراد می توانند با انجام چندین جلسه موهای زائد را از بین ببرند.

محافظت از پوست: یکی از مزایای بسیار مهم لیزر موهای زائد محافظت از پوست می باشد. استفاده از تیغ و دیگر روش ها ممکن است آسیب هایی را برای فرد به دنبال داشته باشد و پوست فرد دچار مشکلاتی شود. همچنین استفاده از چنین روش هایی ممکن است موجب خشکی پوست و دیگر مشکلات شود.  

لیزر موهای زائد چیست؟

دلیل ایجاد موهای زائد

هیرسوتیسم عارضه ای می باشد که پس از گذر از دوران بلوغ برای بسیاری از بانوان رخ می دهد. این عارضه موجب رشد غیر طبیعی موهای زائد در بدن افراد خواهد شد که برای آن ها بسیار ناخوشایند می باشد. هیرسوتیسم معمولا به دو دلیل برای بانوان ایجاد می شود که یکی از مهم ترین دلایل ایجاد آن، ترشح هورمون های مردانه از تخمدان و غدد فوق کلیوی زنان می باشد.

این عمل موجب افزایش ضخامت و تیرگی موهای زائد در قسمت های مختلف بدن بانوان خواهد شد. به طور معمول بانوانی که دارای کیست های بسیاری در تخمدان خود هستند، بیشتر در معرض این مشکل قرار دارند. از دیگر دلایلی که می تواند موجب به وجود آمدن عارضه هیرسوتیسم شود می توان به حساسیت گیرنده های مو در بدن برخی از بانوان اشاره کرد.

این حساسیت موجب می شود که در صورت ترشح شدن مقدار بسیار کمی از هورمون مردانه نیز واکنش بسیاری نشان دهند. این عارضه همچنین می‌ تواند آسیب‌ هایی به تخمدان و غدد داخلی زنان وارد نماید و هورمون های بدن آن ها را نیز به هم ریزد.

به همین دلیل هنگامی که با رشد ناگهانی و سریع موهای زائد خود مواجه شدید می بایست هر چه زودتر به پزشک معالج خود مراجعه فرمایید تا از علائم این عارضه باخبر شده و از عوارض آن جلوگیری نمایید. هم اکنون تمامی شما عزیزان می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان نیز به لیزر و حذف دائمی موهای زائد خود بپردازید.

دلیل ایجاد موهای زائد

ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

کلینیک های بسیاری در حوزه لیزر موهای زائد فعالیت دارند که می توانند خدمات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهند، اما برخی از آن ها از تجهیزات به روز برخوردار نبوده و یا به دلایلی مانند عدم رعایت بهداشت می توانند عوارض جبران ناپذیری را برای شما به وجود آورند.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در ایران و اصفهان می بایست دارای ویژگی های برتری نسبت به تمامی کلینیک های موجود در سطح شهر باشد و بتواند افراد را مجاب سازد تا برای حذف دائمی موهای زائد خود به آن کلینیک مراجعه نمایند. از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می بایست ارتباط دائمی و آنلاین با تمامی مراجعین و کاربران خود برقرار نماید.
  • کلینیک منتخب شما در حوزه لیزر موهای زائد می بایست پاسخگویی سریع برای مراجعین داشته و دارای پرسنلی با رفتار مناسب باشد.
  • کلینیک منتخب شما می بایست تخفیفات ویژه برای تمامی مشتریان خود اعمال نماید و از سطوح قیمتی مناسبی برخوردار باشد.
  • بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می بایست از پزشکان با تجربه و متخصص در حوزه لیزر موهای زائد برخوردار باشد.
  • کلینیک منتخب شما می بایست دارای محیطی پاکیزه و استریل شده باشد و از به روز ترین تجهیزات برخوردار باشد.

عوارض لیزر موهای زائد:

❤️عفونت یکی از عوارض لیزر موهای زائد، عفونت پوست می باشد که این عارضه بسیار نادر است.
⭐قرمزی پوست بعد از انجام لیزر موهای زائد، پوست برخی از افراد قرمز می‌شود که کاملا طبیعی است و بعد از چند روز از بین می رود.
❤️تغییر رنگ پوست امکان دارد پوست برخی از افراد بعد از انجام لیزر موهای زائد تغییر رنگ بدهد و رنگدانه های پوست آنها افزایش پیدا کند.
✅سوختگی پوست در برخی مواقع امکان دارد فرد بعد از انجام لیزر موهای زائد دچار عوارضی همچون سوختگی پوست شود و دلیل آن می‌تواند استفاده از دستگاه نامناسب باشد.

10 تا از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان را بشناسید!

مرکز تخصصی پوست و مو پارسی

مرکز تخصصی پوست و مو پارسی

درمانگاه تخصصی پوست و مو پارسی یکی از بهترین درمانگاه تخصصی پوست و مو بوده و با مراکز لیزر قابل قیاس نمی باشد. درمانگاه پوست و مو و لیزر و جوانسازی پوست یکی از بهترین درمانگاههای پوست و مو و لیزر از دید مراجعه کنندگان و زیبا جویان خود شناخته شده است.

این درمانگاه با داشتن مجموعه کاملی از پزشکان متخصص ، کادر مجرب و حرفه ای و دوره دیده و همچنین با داشتن یکی از  پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در محیطی آرام و بهداشتی به ارائه خدمات تخصصی پوست و به شما زیباجویان اصفهانی و شهرستانی می پردازد. در این درمانگاه کیفیت ارائه خدمات به صورت تخصصی و بدون هرگونه تبلیغات غیر واقعی به شما زیبا جویان و مراجعه کنندگان عزیز ارائه می شود. در درمانگاه پوست و مو پارسی لیزرموهای زائد با دستگاه الکس نابلکس 2021 که یکی از بهترین دستگاههای موهای زائد می باشد ارائه می گردد.

خدمات:

  • کاهش 80 درصدی موهای زائد پس از اولین جلسه
  • بدون سوختگی و درد ناشی از لیزر
  • خط کشی پوست و شات زنی دقیق ناحیه مورد لیزر
  • تحت نظر مستقیم پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر
  • اپراتورهای حرفه ای و دوره دیده
  • پک بهداشتی شخصی( شامل عینک شخصی+سری شخصی+ ملافه پارچه ای شخصی+پد الکلی+کلاه+کارت باشگاه مشتریان)
  • خدمات تخصصی پوست و مو در درمانگاه پوست و مو پارسی
  • کاشت مو و ابرو توسط کادر مجرب
  • پاکسازی پوست و مو به صورت تخصصی
  • جراحی های پوستی به صورت تخصصی
  • میکرونیدلینگ تخصصی ، تزریق ژل و بوتاکس به صورت تخصصی
  • برداشت خال و ضایعه پوستی به صورت تخصصی
  • پاک کردن تتو و خالکوبی
  • فیشیال پوست ، کیوسوئیچ
  • بلفاروپلاستی پلک و رفع افتادگی پلک به صورت تخصصی
  • مزوتراپی مو ،میکرودرم ، کرایو تراپی
  • جوانسازی با نخ و لیفت چانه-ابرو-گونه-با نخ
  • تزریق چربی
  • لیرز آقایون و خانومان

آدرس: 

 اصفهان خانه اصفهان ۵ طبقه ابتدای خیابان گلستانه درمانگاه تخصصی پوست و مو پارسی

شماره تماس جهت رزرو نوبت و مشاوره:

09109105480

03134394588

وب سایت: clinicparsi.com

کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی سینایار

کلینیک سینایار

مجموعه کلینیک های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان ، کیش و مسقط ( کشور عمان ) دائر می باشند و بصورت تخصصی در زمینه پوست ، مو و زیبایی فعالیت دارند.
تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه و ارتقا روز به روز کیفیت خدمات ارائه شده با شرکت در کنگره ها و همایش های بین المللی ، بهمراه تلفیق با بروزترین تجهیزات و دستگاه ها در محیط زیبا و جذاب کلینیک ها و پرسنل حرفه ای و آموزش دیده باعث شده اند که ضمن کسب رضایت حداکثری مراجعین داخلی و خارجی ، در عرصه بین المللی توان رقابت بالایی با دیگر کشورها و مراکز را داشته باشیم.

ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد کلینیک سینایار که باعث شده متقاضیان زیادی برای انجام امور درمان و زیبایی یا دیگر خدمات پوست و مو این کلینیک را انتخاب کنند. سرتیفیکیت‌های تخصصی  پزشکان کلینیک سینایار همگی دارای بورد تخصصی از مراجع معتبر بوده و به‌ صورت مرتب در کنگره‌ها و همایش‌های تخصصی مربوطه در سرتاسر دنیا شرکت می‌نمایند.
فعالیت در داخل و خارج از کشور
متخصصین کلینیک سینایار هم در داخل کشور و هم در کشورهای همسایه مشغول به فعالیت هستند لذا کیفیت کار مجموعه در حد استانداردهای بین‌ المللی و روز دنیا می‌باشد.
تجهیزات به روز و کادر مجرب
کلینیک سینایار همواره در حال به‌روزرسانی تجهیزات و دانش کادر خود برای ارائه بهترین متدها و نتایج ممکن می‌باشد.
رضایتمندی حداکثری مشتریان
ثمره تخصص و مدیریت در کلینیک سینایار رضایت‌مندی بیشتر مشتریان این مجموعه است به‌طوری که امروزه در تمامی شبکه‌های اجتماعی می‌توانید نظر مثبت مراجعین مجموعه را مشاهده نمایید.

خدمات:

  • کاشت مو
  • کاشت ابرو
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • هایفوتراپی
  • بلفاروپلاستی
  • لیزر موهای زاِئد
  • تزریق چربی
  • مزوتراپی

آدرس: اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – نبش کوچه ۴۱ – کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو و لیزر سینایار

تلفن : ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸

شماره همراه: ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر اِلارا

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر اِلارا

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر اِلارا، با بیش از ۷ سال تجربه در زمینه ی خدمات زیبایی، واقع در دنج ترین محله‌ی اصفهان و همچنین دسترسی راحت و آسان به کلینیک توسط ایستگاه مترو شریعتی، وجود پارکینگ برای رفاه حال شما عزیزان به همراه بروزترین دستگاه های ۲۰۲۳ و مجرب ترین اپراتورها، زیرنظر بهترین پزشکان متخصص، آماده‌ی ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات زیبایی، لاغری و لیزر به شما زیباجویان عزیز می‌باشد.
خدمات لیزر، با دستگاه الکساندر جنتل درم پرو ۲۰۲۳، بدون نیاز به ژل و به همراه سری شخصی و استریل شده ارائه می‌گردد.
کلیه‌ی خدمات زیبایی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. کیفیت و رضایت شما برای ما بسیار ارزشمند است.

خدمات:

  • لیزر خانم و آقایان
  • تزریق ژل لب به سبک روسی
  • زاویه سازی فک
  • تزریق فیلر زیرچشم و بینی
  • تزریق چربی
  • ساکشن غبغب
  • میکرودرم
  • لاغری
  • تزریق بوتاکس
  • لیفت ابرو و صورت و بینی با نخ
  • پروتز سینه
  • لیفت و ماموپلاستی
  • ژنیکوماستی
  • ابدومینو پلاستی
  • اندولیفت
  • لیپو ۳۶۰ درجه
  • بوکال فت
  • بلفارو
  • کاشت مو و ابرو
  • لیفت شقیقه

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، بعد از چهارراه شریعتی، به سمت چهارراه نظر، پلاک ۴۰۸، طبقه‌ی دوم، کلینیک پوست و مو و لیزر اِلارا

شماره تماس:

03191013037

09130800843

09913449905

کلینیک زیبایی رونیک مرداویج

مرکز لیزر و زیبایی رونیک

مرکز لیزر و زیبایی رونیک با کادری از پزشکان مجرب در زمینه لیزر، جوانسازی وسایر خدمات زیبایی واستفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا دارای تأییدیه FDA آمریکا، فعالیت خود را آغاز نموده است. ‌امید است بتوانیم در راه خدمت‌رسانی به موقع و بهینه به همشهریان عزیز گام برداشته و همواره برای بهترشدن تلاش نماییم. یک جلسه استفاده از خدمات ما، مهارت بی‌نظیر پزشکان مرکز، تلاش خستگی ناپذیر پرسنل وهمچنین تجهیزات منحصر بفرد مرکزدر ارائه بهترین خدمات را ثابت نموده و اعتماد لازم برای شما عزیزان را به ارمغان خواهد آورد. برای دریافت نوبت و مشاوره لیزر و زیبایی و هایفوتراپی در اصفهان می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید.

تضمین اصل بودن دستگاه
تضمین جواب دهی
برگشت وجه درصورت عدم رضایت

ایام کاری: شنبه الی پنج شنبه

ساعات کاری: صبح: 10:00 الی 14:00 – بعدظهر: 16:00 الی 20:00

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • مزوتراپی
  • لیزر
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق ژل یا فیلر
  • میکرودرم ابریژن
  • میکرونیدلینگ
  • لایه برداری شیمیایی
  • PRP یا پلاسمای تغلیظ شده

شماره تماس:

09130244448

آدرس: اصفهان، خیابان هزار جریب، ابتدای خیابان آزادی (مرداویج)

مرکز پوست و لیزر مهرطب

مرکز پوست و لیزر مهرطب

مرکز لیزر مهرطب،مجهز به  بهترین و بروزترین دستگاه لیزر  ، الکس دایود ان دی یاگ می باشد. همچنین
کلیه نکات ایمنی و بهداشتی جهت نتیجه گیری بهتر و دقیق تر و برخورداری از تیم درمانی حرفه ای، دوره دیده و مجرب از جمله مواردی هستند که در مرکز لیزرمهرطب محقق شده‌اند.دستگاه لیزر الکس دایود ان دی یاگ، سه طول موج را دارا می باشد و برای انواع تیپ های پوستی فوق العاده موثر بوده و به همین  دلیل است ک بهترین دستگاه با جواب دهی بالا از نظر مراجعه کننده ها شناخته شده است
پس به جرات می‌توانیم بگوییم که مرکز لیزر مهرطب، بهترین مرکز لیزر موهای زائد دراصفهان است چون کاهش 80 درصدی موهای زائد پس از اولین جلسه
بدون سوختگی و درد ناشی از لیزر
شات زنی دقیق ناحیه مورد لیزر
خنک کنندگی قوی
تحت نظر مستقیم پزشک پوست و مو و زیبایی و لیزراپراتورهای حرفه ای و دوره دیده
در مرکز لیزر  مهرطب کلیه خدمات  زیر به زیبا جویان  عزیز ارائه می شود. شما می‌توانید از طریق پیامرسان‌ها، تماس تلفنی ، با کارشناسان ما تماس گرفته و برای دریافت مشاوره با پزشک وقت بگیرید. پزشک در جلسه مشاوره رایگان به تمامی سوالات ذکر شده و سایر سوالات شما پاسخ می‌دهد. مرکز مهرطب بهترین مرکز لیزر و جوانسازی پوست و زیبایی از دید مراجعین شناخته شده.
این مرکز با داشتن پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا و کادری کاملا حرفه ای و پزشک مجرب توانسته رضایت زیباجویان اصفهان و شهرستان ها را فراهم کند.

  • خدمات مرکز مهرطب : 
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • هایفوتراپی
  • میکرودرم ابریژن
  • هایفرکوئنسی و هیدرودرمی
  • مزونیدلینگ
  • لیزر خال و کک و مک
  • پاکسازی و فیشیال تخصصی پوست
  • رفع ترک و سلولیت
  • لاغری موضعی
  • مزوتراپی تخصصی مو و صورت
  • پلاسماتراپی پلک و بینی
  • طراحی و اجرا  انواع تاتو( ابرو،چشم،لب)

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، ساختمان عالم آرا، طبقه اول، واحد ۱۰۲، کلینیک مهرطب

شماره تماس: 09139746391

دکتر زهرا اصلانی

دکتر زهرا اصلانی

مرکز لیزر دکتر اصلانی مجهز به پیشرفته ترین و به روز ترین لیزر استاندارد الکساندرایت( دکا 2022) میباشد.
این دستگاه از بهترین و به روزترین دستگاه های موجود میباشد و تحت نظارت پزشک، خدمات رفع موهای زائد توسط اپراتورهای مجرب خانم و آقا ارائه می‌گردد. از خصوصیات منحصر به فرد این لیزر می‌توان به درد کمتر، خنکی بیشتر بدلیل دستگاه کولینگ قوی و رفع موهای کرکی با استفاده از قابلیت خاص این دستگاه و اشاره کرد.

خدمات:

  • تزریق بوتاکس جهت خطوط صورت، سردردهای میگرنی، و کاهش تعریق زیر بغل
  • مزوتراپی جهت مو، جوانسازی و رفع غبغب
  • تزریق ژل جهت لب،گونه و زاویه سازی فک
  • تزریق پروفایلو
  • میکرونیدلینگ
  • خالبرداری با دستگاه پلاسما
  • تزریق PRP استاندارد جهت مو ، پوست صورت و دست
  • الکترولیز موهای سفید

آدرس: خیابان شریف واقفی، تقاطع گلزار .مجتمع پاراتیکا . کلینیک دکتر زهرا اصلانی

شماره تماس:

۰۹۱۳۶۷۶۷۲۶۰

کلینیک نابلکس

کلینیک نابلکس

کلینیک نابلکس جزء یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می باشد. این کلینیک با ارائه خدمات با کیفیت توانسته است اعتماد و رضایت مراجعین را دریافت کند. در این کلینیک با استفاده از دستگاه های پیشرفته و جدید، خدمات لیزر موهای زائد را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. پرسنل و مدیر این کلینیک تلاش دارند تا با استفاده از بهترین دستگاه ها و بروز کردن اطلاعات خود بهترین خدمات را ارائه دهند.

خدمات:

  • لیزر مو
  • لاغری
  • رفع مشکلات های پوست
  • برداشتن خال

آدرس: اصفهان، چهارباغ بالا، مجتمع اوسان، ورودی 1 کاخ، طبقه 4

شماره تماس: 09132041684

کلینیک خورشید

کلینیک خورشید

کلینیک خورشید جزء یکی از بهترین کلینیک لیزر مو زائد در اصفهان می باشد. در این کلینیک از بهترین دستگاه ها استفاده می کنند و تلاش دارند تا بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

خدمات:

  • لیزر مو
  • هایفو
  • تزریق ژل لب
  • مشاوره

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کیوان

شماره تماس: 0313626985

کلینیک ایران

کلینیک ایران

کلینیک ایران جزء یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می باشد. در این کلینیک به صورت كاملا حرفه ای و تخصصی خدمات ارائه می دهد و از بهترین دستگاه ها استفاده می کنند و این کلینیک دارای محیطی بهداشتی می باشد. پرسنل و مدیر این کلینیک تلاش دارند تا با استفاده از بهترین دستگاه ها و بروز کردن اطلاعات خود بهترین خدمات را ارائه دهند.

خدمات:

  • لیزر
  • درمان پوست
  • تزریق ژل لب
  • مشاوره

آدرس: اصفهان، مرداویج، خیابان ملاصدرا، کوچه 1، مجتمع آفاق

شماره تماس: 03133386252

کلینیک مهرطب

کلینیک مهرطب

کلینیک مهرطب جزء یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می باشد. در این کلینیک لیزر موهای زائد را حرفه ای انجام می دهند و از بهترین و مجهزترین دستگاه ها استفاده می کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

خدمات:

  • لیزر مو
  • لاغری
  • تزریق ژل لب
  • مشاوره

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، ساختمان عالم آرا، طبقه اول، واحد 102، کلینیک مهرطب

شماره تماس: 03132242685

کلینیک بهین

کلینیک بهین

کلینیک بهین جزء یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می باشد. در این کلینیک از بهترین دستگاه ها استفاده می کنند که دارای استاندارد هستند و مدیریت این کلینیک با اقای محسن سلیمانی می باشد و دارای گواهینامه ISO 9001/2008 از نوبل انگلستان می باشد. در این کلینیک تلاش دارند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

خدمات:

  • لیزر
  • هایفو
  • تزریق ژل لب
  • مشاوره

آدرس: اصفهان، خیابان شریعتی، بعد از بیمارستان شریعتی، طبقه دوم

شماره تماس: 03136290689

کلینیک کویین

کلینیک کویین

کلینیک کویین جزء یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می باشد. این کلینیک دارای تائیدیه FDA آمریکا و استاندارد CE اروپا و وزارت بهداشت و درمان می باشد. در این کلینیک تلاش دارند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

خدمات:

  • لیزر
  • هایفو
  • تزریق ژل لب
  • مشاوره

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهار راه لاهور، ساختمان صدر، طبقه چهارم

شماره تماس: 0313659690

تعداد جلسه مورد نیاز برای رفع موهای زائد

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد بستگی به نوع پوست، نوع مو، محل قرارگیری موها و نوع دستگاه لیزر دارد. در ادامه این مقاله، به بررسی تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با دستگاه لیزر می پردازیم: در اولین جلسه، دستگاه لیزر روی پوست قرار می‌ گیرد و با توجه به نوع پوست و مو، شدت لیزر تنظیم می‌ شود و تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد، بستگی به نوع پوست و مو، محل قرارگیری موها و نوع دستگاه لیزر دارد.به طور کلی، تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با دستگاه لیزر، بین 6 تا 8 جلسه است.

اما برای پوست‌ های حساس و موهای ضخیم‌ تر، تعداد جلسات بیشتری نیاز است، همچنین اگر موهای زائد در مناطق حساس قرار دارند تعداد جلسات بیشتری نیاز است.به دلیل اینکه موهای زائد در جلسه اول و دوم کاملا از بین نمی روند، باید تعداد جلسات بیشتری را در نظر گرفت، همچنین برای حفظ نتیجه پس از پایان جلسات هر 1 سال یک بار باید یک جلسه لیزر انجام شود و در نهایت، برای رفع موهای زائد با دستگاه لیزر باید به یک متخصص پوست مراجعه کرده و پس از بررسی نوع پوست و مو، تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین کنید.

عوامل افزایش دهنده موهای زائد

یکی از دلایلی که موجب افزایش تستوسترون و در نهایت افزایش رشد موی زائد در بدن خواهد شد چاقی و اضافه وزن می باشد که موجب افزایش سطح انسولین در بدن نیز خواهد شد. انسولین می تواند تولید هورمون مردانه را تحریک نمایند و رشد موهای زائد در بدن شما را نیز افزایش دهد.

از دیگر دلایل افزایش رشد موهای زائد می توان به مصرف برخی از داروها همچون داروهای ضد افسردگی، برخی از آنتی بیوتیک ها، داروهای خواب آور و داروهای هورمونی مانند استروژن و پروژسترون اشاره کرد که می‌ توانند تاثیر بالایی بر روی موهای زائد شما بگذارند. اختلالات تیروئید و فولیکول های موی حساس نیز از دیگر دلایل افزایش رشد موهای زائد در بدن شما می باشند.

عوامل افزایش دهنده موهای زائد

فواید لیزر در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

مراجعه به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می تواند روش موثری برای حذف دائمی موهای زائد در قسمت های مختلف بدن شما باشد که در مواقعی می تواند باعث خجالت شما شود. لیزر در این مراکز می تواند رشد موهای جدید در نواحی بدن شما را به طور کامل متوقف سازد و شما را از استفاده از تیغ و یا اپیلاسیون نیز کاملاً بی نیاز نماید. همچنین مراجعه به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می توانند موجب افزایش لطافت پوست شما شود و با حذف دائمی موهای زائد به درخشان شدن آن نیز کمک نماید.

عوارض لیزر موهای زائد

از شایع ترین عوارض لیزر موهای زائد می توان به تورم، قرمزی و احساس گرما اشاره کرد که ممکن است بعد از انجام لیزر رخ دهند. در صورت مواجه شدن با این عوارض افراد می توانند از یخ در نواحی مورد نیاز استفاده کنند. پزشک در صورت نیاز کرم هایی را برای شما تجویز می کند که این کرم ها التهاب را کاهش می دهند. از دیگر عوارض، عوارضی هستند که به دلیل تجربه کم اپراتور ممکن است اتفاق افتند، یکی از این عوارض ایجاد لکه های پوستی است.

لکه های پوستی در صورت بی تجربگی اپراتور و کم مهارت بودن وی اتفاق می افتد. درمان چنین لکه هایی سخت و دشوار است و حتی ممکن است در برخی بیماران نیز درمان نشود. از دیگر عوارض بسیار شایع در لیزر سوختگی است. سوختگی از عوارض طبیعی به شمار می رود و گاهی به دلیل مهارت کم اپراتور اتفاق می افتد.

این سوختگی ممکن است بسیار شدید باشد به طوری که پوست شما دچار تاول شود. اگر دچار سوختگی شدید هر چه سریع تر به بهترین دکتر پوست مراجعه نمایید. اگر سوختگی شما خفیف باشد نیازی به درمان نیست ولی اگر دچار سوختگی های بسیار شدیدی، شدید باید هر چه سریع تر به پزشک متخصص مراجعه کنید.

یکی دیگر از عوارض لیزر موهای زائد خشکی و همچنین پوسته پوسته شدن پوست می باشد که از عارضه های نادر به شمار می رود. ضخیم شدن موهای نازک و کرکی از دیگر عوارض می باشد. اگر شما دارای مشکلات پوستی فعالی مانند اگزما، زگیل، آکنه، تبخال و … هستید نباید اقدام به لیزر موهای زائد بکنید. برای انجام لیزر موهای زائد باید سعی کنید بهترین پزشک و همچنین معتبرترین کلینیک لیزر موهای زائد را انتخاب کنید تا دچار عارضه های خطرناک نشوید.

عوارض لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه از مولفه‌های اصلی دریافت خدمات زیبایی به خصوص لیزر موهای زائد به شمار می‌رود، بنابراین یکی از مهمترین سوال‌های مراجعه کنندگان کلینیک موهای زائد این است که هزینه کلی جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟ هزینه لیزر موهای زائد با توجه به عوامل مختلفی متفاوت بوده و نمی‌توان هزینه ثابتی را در رابطه با لیزر موهای زائد در کلینیک‌های مختلف در نظر گرفت. ازمهم‌ترین عوامل تعیین هزینه کلی لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه لیزر: یکی از مهمترین عواملی که در هزینه لیزر موهای زائد تاثیرگذار است دستگاه لیزر است. با توجه به این که کلینیک‌های لیزر موی زائد از دستگاه‌های مختلفی برای ارائه این خدمات استفاده می‌کنند و هر کدام از این دستگاه ها قابلیت‌های متفاوتی در رابطه با لیزر دارند نوع دستگاه و مارک آن هنگام تعیین هزینه لیزر بسیار موثر است.

موقعیت مکانی کلینیک: موقعیت مکانی کلینیک نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه لیزر موی زائد بوده که حتماً باید به آن توجه داشته باشید .

نواحی تحت لیزر: از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه لیزر موی زائد می‌توان به نواحی تحت لیزر در بدن اشاره کرد، توجه داشته باشید که هر کدام از نواحی خاص بدن دارای قیمت‌های متفاوتی در رابطه با لیزر بوده و لازم است که قبل از لیزر در این رابطه با پزشک خود مشاوره کنید.

مهارت و تجربه پزشک متخصص: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک‌های مختلف مهارت و تجربه پزشک متخصص در رابطه با لیزر است. با توجه به این که تجربه نقش موثری در لیزر موهای زائد دارد این مولفه هنگام قیمت گذاری خدمات لیزر در نظر گرفته می‌شود .

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

کلام آخر

موهای زائد، مو هایی تیره با ضخامت بالا می باشند که پس از گذر از سن بلوغ و به دلایل مختلف درقسمت های مختلف بدن ایجاد می شوند. از مهم ترین دلایل ایجاد موهای زائد در نواحی مختلف بدن می توان به افزایش هورمون های مردانه در بدن اشاره کرد که با مراجعه به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می توان رشد آن ها را به طور کامل متوقف ساخت.

در این مقاله سعی داشتیم 10 مورد از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با استفاده از آن ها رشد موهای زائد نواحی مختلف بدن خود را متوقف کنید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید. همچنین برای دریافت اطلاعات درباره بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج کلیک کنید.

source

توسط blogcheck.ir