بسیاری از افراد با مشکل ترک پا دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال درمان این مشکل هستند؛ از این رو 10 تا از بهترین کرم ترک پا را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی کرم مناسب کف پا خود را بیابید و خریداری کنید؛ کف پا بر اثر عوامل مختلفی دچار ترک و خشکی می شود که می توان با استفاده از کرم مخصوص، این مشکل را برطرف کرد؛ کرم ترک پا تاثیر بسزایی در نرمی و لطافت پوست کف پا دارد و می تواند ترک های عمیق را نیز از بین ببرد؛ اگر به دنبال یافتن بهترین کرم ترک پا هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کرم ترک پا چیست؟

عوامل مختلفی موجب بروز ترک و خشکی در پا می شوند و از این رو بسیاری از افراد در طول زندگی خود، ترک پا را تجربه می کنند؛ در فصل های سرد و خشک مانند پاییز و زمستان ترک پا شدت می گیرد و همچنین موارد مختلف بسیاری موجب بروز این مشکل می شوند؛ ممکن است افراد در حمام با استفاده از لیف یا سنگ پا اقدام به از بین بردن ترک ها و پوسته های کف پایشان کنند که البته این عوامل راه کار درستی نیستند و باید از کرم ترک پا استفاده کرد.

بهترین کرم ترک پا از ترکیبات و مواد مختلفی تشکیل شده است که هر یک از این موارد می توانند به نوعی بر روی پوست پا اثر بگذارند و مشکلات پوستی را برطرف کنند؛ مواد مغذی موجود در کرم می تواند به عمق پوست پا نفوذ کند و ترک ها را به مرور زمان از بین ببرد؛ این کرم به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی، رطوبت کافی به پوست پا می رساند و پوستی لطیف و صاف به ارمغان می آورد.کرم ترک پا چیست؟

ویژگی های مهم بهترین کرم ترک پا

بهترین کرم ترک پا باید از خصوصیات و ویژگی هایی برخوردار باشد و بتواند تاثیر مثبت بر روی پوست کف بگذارد، در ادامه این ویژگی ها را برای شما ذکر خواهیم کرد :

  • خاصیت پوشانندگی قوی : کرم ترک پا باید بتواند از خاصیت پوشانندگی قوی برخوردار باشد یعنی حتی پس از استفاده از جوراب نیز این کرم از پوست پا پاک نشود و تا طولانی مدت بر روی پوست باقی بماند.
  • رطوبت رسانی بالا : در این نوع کرم باید ترکیبات مرطوب کننده از جمله AHA در کرم ها وجود داشته باشد تا بتواند رطوبت مورد نیاز را به لایه شاخی پوست برساند و همچنین کمک بزرگی به لایه برداری پوست کند.
  • جذب بالا : باید کرم کف پا به پوست پا به آسانی جذب شود و اصلا به ماساژ دادن نیاز نداشته باشد؛ این نوع کرم نباید احساس لیزی یا چسبندگی در کف پا به وجود آورد و از به وجود آمدن مجدد ترک و خشکی کف پا جلوگیری کند.
  • حاوی ترکیبات آنتی باکتریال : در برخی از کرم های ترک پا، موادی وجود دارد که همین ماده کمک بزرگی به از بین بردن تیرگی پوست می کند؛ همچنین وجود ماده آنتی باکتریال در این نوع کرم ها سبب از بین رفتن عفونت در ترک ها می شود.

مواد تشکیل دهنده کرم ترک پا

کرم ترک پا مانند بهترین کرم روشن کننده پوست، از مواد مغذی و مفیدی ساخته شده است که هر یک از این مواد تاثیر بسیار مثبتی بر روی رفع ترک های پوست پا می گذارند؛ در ادامه مواد تشکیل دهنده کرم ترک پا را برای شما شرح خواهیم داد :

1 . آلا نتونین : این ماده یک ماده مرطوب کننده می باشد که موجب رساندن رطوبت به پوست می شود؛ در صورت استفاده از ماده آلا نتونین، رطوبت مورد نیاز پوست پا تامین می شود و تاثیر بسزایی در درمان مشکلات پوست پا می گذارد.

2 . گلیسیرین : گلیسیرین نیز جزء مواد تشکیل دهنده کرم ترک پا می باشد که سبب جلوگیری از هدر رفتن رطوبت پوست می شود و کمک بزرگی به حفظ سلامت پوست می کند.

3 . روغن جوجوبا : این روغن خاصیت نرم کنندگی دارد و سبب می شود که پوست پای شما از آن حالت ضخیم و سفت خارج شود و کاملاً نرم باشد و می تواند پوست پای شما را تا مدت زمان طولانی مرطوب نگه دارد و سبب افزایش ترشح چربی به روی پوست می شود.

4 – روغن درخت چای :این روغن از خواص بسیار زیادی برخوردار است و موجب درمان ترک های پوستی می شود؛ این ماده مانع از به وجود آمدن عفونت های قارچی می کند و این مشکل را به خوبی درمان می کند.

5 . سالیسیلیک اسید : این ماده همانند یک لایه بردار است و سبب کاهش یافتن هایپر کراتوزیس می شود؛ در حقیقت یک مشکل غیرطبیعی پوستی موجب به وجود آمدن ضخامت بیش از حد پوست می شود که معروف به هایپرکراتوزیس است؛ معمولا بیشتر کرم های ترک پا ۶ درصد سالیسیلیک اسید دارند.مواد تشکیل دهنده کرم ترک پا

6 . آلفا هیدروکسی اسیدها : در مورد آلفا هیدروکسی اسید ها نیاز است بدانید که این ماده در محصولات طبیعی از جمله نیشکر، شیر، میوه وجود دارد و به عنوان یک لایه بردار عمل می کند.

7 . شی باتر : این ماده عملکردی شبیه به آنتی اکسیدن دارد که می تواند موجب آبرسانی به پوست شود و از خشک شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند و موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست می گردد.

8 . لانولین : این ماده نیز عملکردی شبیه به نرم کننده دارد که موجب از بین رفتن پینه پا می شود؛ البته لازم به ذکر است که ترمیم کردن این نوع ترک های پا بسیار اهمیت دارد.

10 مدل از بهترین کرم ترک پا ایرانی و خارجی بشناسید!

کرم ترک پا کامانکرم ترک پا کامان

کرم ترک پا کامان جزء محصولات بسیار پرطرفدار این برند ایرانی و معروف می باشد؛ این کرم کمک بزرگی به درمان ترک پا و بازسازی سلول های آن می کند؛ در این کرم ترک پا، عسل وجود دارد که موجب تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی می شود و نرمی پوست را به همراه دارد؛ در این کرم ترک پا، آنتی باکتریال وجود دارد که موجب جلوگیری از رشد باکتری ها می شود و سبب سلامت پوست کف پا می شود.

مواد دیگری که در این کرم وجود دارند شامل عصاره موم عسل و شی باتر هستند که سبب تامین مواد مغذی بافت پوست می شوند و سلول‌های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی می‌نمایند؛ همچنین ویتامین های مختلف از جمله ویتامین A ،E ،C در این کرم وجود دارند که پوست پا را نرم و لطیف می کنند؛ از این رو کرم کامان را به عنوان بهترین کرم ترک پا می شناسند.

کرم ترک پا شونکرم ترک پا شون

کرم ترک پا شون یکی از بهترین کرم ترک پا در بازار می باشد که از ترکیبات بسیار مفید و مغذی ساخته شده است؛ در این کرم ویتامین های مختلفی از جمله E و A و عصاره اسطوخودوس وجود دارد که نرمی و لطافت پوست را دوچندان می کند؛ به دلیل وجود این مواد در کرم ترک پا شون، رطوبت پوست تامین می گردد و خشکی پوست رفع می شود؛ همچنین وجود اسطوخودوس در این کرم سبب از بین رفتن خشکی پا می شود و التهابات را رفع می کند.

در ضمن در کرم ترک پا شون موم عسل وجود دارد که لطافت و شادابی بیش از اندازه به پوست هدیه می‌دهد؛ بسیاری از افراد از این کرم استفاده می کنند تا پوست پایشان لطیف و نرم شود.

کرم ترک پا دکتر ژیلاکرم ترک پا دکتر ژیلا

کرم ترک پا دکتر ژیلا جزء مشهورترین و محبوب ترین کرم های ترک پا بسیار معروف می باشد که موجب از بین رفتن ترک و خشکی پا می شود؛ در این کرم ترک پا گیاه کانادین و بلوهرب وجود دارد که خاصیت آنتی باکتریال ضد آکنه و خاصیت التیام بخش هم دارد؛ همچنین در این کرم عصاره آووکادو وجود دارد که خاصیت مرطوب کنندگی و خواص آنتی اکسیدانی را افزایش می دهد و موجب لطافت و شادابی پوست کف پا می‌گردد.

کرم ترک پا دکتر ژیلا یکی از بهترین کرم ترک پا ایرانی است که در آن د پانتنول و ویتامین E وجود دارد؛ این کرم می تواند نرمی و لطافت پوست را افزایش دهد و خارش، التهاب و تحریکات پوستی را کمتر کند و زخم‌ها و آسیب‌های پوستی را ترمیم نماید.

کرم ترک پا جیکرم ترک پا جی

کرم ترک پا جی جزء بهترین کرم ترک پا در بازار می باشد که بسیاری از افراد برای از بین بردن خشکی و ترک کف پا و همچنین درمان آن از این کرم استفاده می کنند؛ در ضمن این محصول جهت از بین بردن خشکی سر زانوها و آرنج‌ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند از پینه بستن و زبر شدن پوست دست و پا جلوگیری کند؛ کرم جی یک نرم کننده قوی و مرطوب کننده پوست می باشد که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد.

در صورت مصرف کردن این کرم به صورت مرتب و پیوسته موجب بهبود یافتن وضعیت پوست پا و دست می‌گردد؛ کرم جی موجب صاف و نرم شدن پوست پا و دست می شود و ترک خوردگی پوست کف پا یا دست را کمتر می کند؛ حجم این کرم برابر با 50 میلی‌لیتر است و دارای بسته‌بندی تیوپی می باشد؛ این محصول جهت پیشگیری کردن از ترک، پینه و زبر شدن پوست دست، پا، زانو و آرنج گزینه بسیار مناسبی می باشد.

کرم ترک پا میس ادنکرم ترک پا میس ادن

source

توسط blogcheck.ir