ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران آشنا کنیم و اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با هایفوتراپی در اختیارتان قرار دهیم. گرایش به کمال گرایی و دستیابی به زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر در ذات هر انسانی وجود دارد؛ با این تفاوت که هر شخصی به نسبت موردنیاز از این گرایشات و تمایلات استفاده می نماید. هایفوتراپی یکی از روش های نوین جوانسازی به شمار می رود که این اشخاص را در رسیدن به زیبایی و جوانسازی ظاهری خویش یاری می رساند.

این روش زیبایی و جوانسازی به سبب این که جزء روش های غیر تهاجمی و بی خطر محسوب می شود، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. معمولا هایفوتراپی در مراکز مخصوص و کلینیک های زیبایی انجام می پذیرد، بنابراین در این مقاله علاوه بر ارائه اطلاعات مفید راجع به هایفوتراپی، لیستی از بهترین مراکز هایفوتراپی را نیز ارائه می دهیم تا در این زمینه اطلاعات موردنیاز را کسب نمایید.همچنین اگر به دنبال بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران هستید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی روشی به روز و نوین برای جوانسازی پوست و سفت شدن آن می باشد که در میان خانم ها و آقایان بسیار پرطرفدار است. این روش زیبایی کاملاً بدون درد و خونریزی و همچنین غیر تهاجمی می باشد که معمولا در بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران انجام می شود. همانطور که می دانید تولید کلاژن منجر به سفت شدن پوست می گردد و بنابراین در روش هایفوتراپی به منظور تحریک کلاژن سازی و ایجاد پوستی صاف و سفت از انرژی فراصوت استفاده های متعددی می شود تا نتیجه دلخواه ایجاد شود.

اگر بخواهیم به تاریخچه هایفوتراپی بنگریم، باید بگوییم که این روش جوانسازی اولین بار به منظور درمان تومور مورد استفاده واقع شد و از سال 2008 جزء متد و تکنیک های زیباسازی مورد توجه قرار گرفت. هایفوتراپی در سال 2009 توسط سازمان غذا و دارو (FDA) مورد تایید واقع شد و سپس در سال 2014 از این روش برای مقاصد مختلفی همچون: از بین بردن چین و چروک ها و افتادگی های ناحیه گردن، لیفت سینه و … مورد استفاده قرار گرفت.

هایفوتراپی چیست؟

با توجه به بررسی ها و آزمایشاتی که از روش هایفوتراپی صورت گرفته است، متخصصین به این نتیجه دست یافته اند که این روش زیبایی کاملاً بی خطر و بدون عارضه می باشد و از این رو جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت است. نحوه عمل هایفوتراپی به این شکل است که از انرژی فراصوت متمرکز برای تحریک کلاژن سازی استفاده می شود.

انرژی اولتراسوند منجر به گرم شدن لایه های پوستی و در نهایت باعث آسیب سلولی می شوند که این آسیب سلولی هیچ گونه خطری به همراه ندارد و در واقع سبب می شود تا تحریک کلاژن سازی رخ دهد. لازم به ذکر است؛ کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را کاملا حفظ نموده و وجود آن در جوانسازی پوست بسیار حائز اهمیت می باشد.

انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران

یکی از مهمترین عامل ها در انجام هایفوتراپی انتخاب مرکز هایفوتراپی می باشد، علت مهم بودن انتخاب مکان انجام هایفوتراپی به این دلیل مهم است؛ زیرا در صورتی که توسط متخصصین ماهر و کاربلد انجام نشود، ممکن است عواقب جبران ناپذیری را منجر شود. بر همین اساس در صورتی که قصد انجام هایفوتراپی را دارید اولین گام برای این اقدام زیبایی، گزینش بهترین مرکز برای انجام چنین اقدامی می باشد.

مزایای انجام هایفوتراپی صورت که باید بدانید:

⭐ کم هزینه هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی و درمان های دیگر دارد.
❤️ جلسات درمان کم ۱ تا ۳ جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.
⭐کم زمان بودن جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌ کشد.
❤️درمان بدون استراحت هایفوتراپی روشی آسان و درمانی بی دغدغه، بدون استراحت و ریکاوری می باشد.

با توجه به این که در زمان تاسیس مرکز زیبایی باید مجوزهای رسمی را از سازمان های مربوطه دریافت نمود، از این رو در بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران نیز کلیه پزشکان و کادر درمان دارای مجوزهای رسمی برای انجام خدمات زیبایی هستند و این اطمینان را به مراجعین می دهند که کلیه خدمات قابل ارائه خویش را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

در بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران تمامی مشاوره های صمیمانه و صبورانه، نمونه کارها، لیست قیمت ها و هزینه ها، عوارض احتمالی و سایر عوامل مشابه آن برای شما شرح داده می شود و همچنین لازم به ذکر است، روش انجام کار، دستورالعمل های مراقبتی قبل و بعد از انجام هایفوتراپی نیز از اطلاعاتی است که در مراکز هایفوتراپی در اختیارتان قرار می دهند.

برای انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی همچنین باید معیارهایی همچون: با تجربه و باسابقه بودن پرسنل مرکز زیبایی، رعایت اصول بهداشتی و استریل بودن تجهیزات و امکانات پزشکی، به روز رسانی خدمات قابل ارائه و در دسترس بودن انواع دستگاه ها، موقعیت جغرافیایی مناسب مرکز هایفو و دارا بودن انواع نمونه کارها و … می باشد.

در ادامه لیستی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران را برای شما شرح داده ایم تا در صورتی قصد انجام چنین اقدام زیبایی را دارید، به آن ها مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، در صورتی که جویای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کلینیک های زیبایی بودید؛ به شما توصیه می‌کنیم تا به مقاله ما با عنوان بهترین کلینیک زیبایی در ایران بروید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

10 تا از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران را بشناسید !

دکتر آرش نجف بیگی

دکتر آرش نجف بیگی

دکتر آرش نجف بیگی بهترین دکتر پیکرتراشی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور و از بهترین جراحان در تهران میباشند. دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی دکتر آرش نجف‌ بیگی است.

کلینیک سعادت‌آباد:
آدرس: تهران – سعادت آباد ، میدان کاج. خیابان سرو شرقی پلاک ۶۴، طبقه ۵ واحد ۵۲

تلفن: 02126744902 – 09120124677

کلینیک تخصصی پوست و مو ایوا

ایوا

کلینیک تخصصی پوست و مو ایوا با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بهره گیری از تیم پزشکی متخصص و حرفه ای با استفاده از مجهز به اتاق عمل پیشرفته و بهره مندی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در محیطی لوکس و vip آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. زیبا ترسیم رویایی زیبا

خدمات :  

خدمات لیزر موهای زائد  : با دستگاه الکساندرایت آمریکا 2022 دارای سری شخصی و اتاق vip و دستگاه دایود اصل بدون درد

لاغری موضعی : کرایولیپولیز ، درمان سلولیت ، لباس لاغری ، چربی سوزی با حرارت ، مزوتراپی یا چربی سوز

خدمات زیبایی :  شامل بوتاکس ، ژل ، مزوتراپی ، میکرونیدلینگ ، هایفوتراپی ، رفع تتو

ادرس : تهران ، خیابان شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک 45 ، واحد 4

تلفن تماس : 

02126714051

02126714174

09391818117 واتساپ کلینیک

اینستاگرام: dr.behravan.beauty

وب سایت: drsarabehravan.com

کلینیک زیبایی اترین

کلینیک زیبایی اترین

کلینیک زیبایی اترین 10 سال سابقه دارد. مدیر این کلینیک اقای دکتر صدوقی می باشند که ایشان در سال 1378 از دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل شدند و مسئول فنی درمانگاه مهرگان کرج می باشند. در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • پاکسازی
  • معاینه
  • جراحی شکم

آدرس: کرج ،فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان البرز، طبقه دوم

شماره تماس: 09190263575

کلینیک پارسی

کلینیک پارسی

کلینیک پارسی با داشتن مجموعه کاملی از پزشکان و متخصصان حرفه ای هزاران نمونه از خدمات زیبایی پوست را در رزومه خود ثبت کرده است و در این مرکز از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می کنند. در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • لاغری
  • معاینه
  • لیزر

آدرس: اصفهان، خانه اصفهان، ابتدای خیابان گلستانه

شماره تماس: 09134604047

کلینیک دکتر گیتی صادقیان

کلینیک دکتر گیتی صادقیان

کلینیک دکتر گیتی صادقیان با مدیریت ایشان که متخصص پوست، مو و درماتولوژی هستند بهترین خدمات را ارائه می دهند و در این کلینیک از تجهیزات و دستگاه های مجهز پوستی استفاده می کنند . در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • تزریق چربی
  • معاینه
  • ژل

آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، چهارباغ بالا، رو به روی کارخانه زمزم، مجتمع تجاری اداری پارسیان

شماره تماس: 03136274949

کلینیک پارسا مهر

کلینیک پارسا مهر

کلینیک پارسا مهر دارای بهترین و به روز ترین دستگاه های لیزر و دستگاه های جوانسازی می باشد و در این مجموعه علاوه بر خدمات زیبایی صورت، خدمات لاغری و تناسب اندام هم ارائه می شود. در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • ژل
  • معاینه
  • لاغری

آدرس: شیراز، عفیف آباد، روبری کوچه 18، ساختمان ال سید، طبقه 4

شماره تماس: 09391400104

کلینیک ایرسا

کلینیک ایرسا

کلینیک ایرسا دارای کادری حرفه ای می باشد که اماده خدمات رسانی می باشند. در این کلینیک متخصصین و پزشکان ماهر فعالیت می کنند و در این کلینیک از به روزترین و برترین تکنیک های روز دنیا استفاده می شود. در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • پاکسازی پوست
  • معاینه
  • PRP

آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، بلوارمیرزای شیرازی، روبه روی بیمارستان کوثر، پلاک 100

شماره تماس: 07136353031

کلینیک الفا

کلینیک الفا

کلینیک الفا دارای محیطی تمیز و مجهز می باشد و همه روزه استریل و ضدعفونی می شود. پرسنل این کلینیک تخصصی با سابقه و با اخلاق هستند و با مراجعین به خوبی برخورد می کنند. در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • تتو
  • معاینه
  • لیزر

آدرس: تهران، سعادت آباد، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار سعادت آباد، خیابان پورزند

شماره تماس: 02122119003

کلینیک الیزه

کلینیک الیزه

کلینیک الیزه دارای بیش از یک دهه تجربه می‌ باشد. این کلینیک با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های روز دنیا توانسته است خدماتی در سطح کیفی بالا به مراجعان ارائه دهد و رضایت بالایی از آن ها کسب کند. در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • پلاسما جت
  • معاینه
  • گودی زیر چشم

آدرس: تهران، نارمک، میدان رسالت، نرسیده به مترو سرسبز، نبش خیابان غیبی

شماره تماس: 02177971300

کلینیک تخصصی سیب سبز

کلینیک تخصصی سیب سبز

کلینیک تخصصی سیب سبز در فضایی ارام و مناسب و با بهره گیری از بروزترین دستگاه های اروپایی و امریکایی فعالیت می کند و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی امریکا می باشد. در این کلینیک تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این کلینیک جزء یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران می باشد.

خدمات:

  • هایفوتراپی
  • لاغری
  • معاینه
  • ژل

آدرس: تهران، تهرانپارس، فلکه اول، خیابان امیری طائمه، ساختمان روناک

شماره تماس: 02177292100

نحوه انجام هایفوتراپی و مزیت های آن

پیش از این که نحوه انجام هایفوتراپی را شرح دهیم ابتدا باید مزیت های آن را بیان کنیم تا با مشاهده این مزیت ها دیدی بازتر راجع به هایفوتراپی داشته باشید و در صورتی که شرایط لازم برای انجام چنین اقدامی را دارید به راحتی و بدون اتلاف وقت آن را انجام دهید. این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  • هایفوتراپی جزء اعمال سرپایی و روشی غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی می باشد.
  • هایفوتراپی در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی کم هزینه تر و در عین ماندگاری بیشتری دارد.
  • نکته حائز اهمیت این است که جلسات انجام آن بسیار کم و به طور تقریبی با یک الی سه جلسه به نتیجه دلخواه خواهید رسید.
  • به طور میانگین می توان گفت، هایفوتراپی در حدود یک الی دو سال ماندگاری دارد.
  • زمان انجام هایفوتراپی بسیار کوتاه می باشد و به طور تقریبی سی الی نود دقیقه تخمین زده می شود.
  • نیازی به دوره نقاهت و ریکاوری و بهبودی ندارد و پس از آن می توانید به فعالیت روزمره خود بپردازید.
  • روش هایفوتراپی را روشی بدون خونریزی، درد و پانسمان و هم چنین بدون استفاده از تزریق و برش می باشد.
  • هایفوتراپی می تواند همراه با میکرونیدلینگ نیز انجام شود و جایگزین مناسبی برای لیفت صورت است.

در بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران نحوه انجام هایفوتراپی را به شرح زیر انجام می دهند:

  • متخصص هایفو تراپی در قدم اول محل هدف را تمیز می کند تا عاری از هرگونه کثیفی و محصولات آرایشی باشد.
  • برای این که احساس درد و یا ناراحتی را تحمل نکنید؛ کرم بی حس کننده ای را در محل مورد نظر می زنند.
  • پس از این که کرم بی حسی عمل کرد، تکنسین مربوطه ژل مخصوصی را در ناحیه هدف می زند. (این ژل همان ژلی است که در سونوگرافی مورد استفاده واقع می شود.)
  • بر روی مانیتور دستگاه دکمه هایی وجود دارد که بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران به کمک آن ها امواج فراصوت را تنظیم می نماید. این امواج با توجه به نوع مشکل بیمار و همچنین درصد شل بودن پوست بستگی دارد.
  • زمان انجام هایفوتراپی به طور تقریبی 30 الی 90 دقیقه طول می کشد. در این مدت محل هدف کاملاً بی حس بوده و هیچ گونه درد و ناراحتی حس نخواهید نمود.
  • در طی درمان متخصص هایفوتراپی امواج فراصوت را با پاسخ های کوتاه به محل هدف می فرستد و به این صورت باعث درمان ناحیه مورد نظر می گردد.
  • پس از گذشتن مراحل فوق هایفوتراپی تمام می شود و شما می توانید به فعالیت روزانه خود ادامه دهید و بی حسی کاملا از بین می رود.

نحوه انجام هایفوتراپی و مزیت های آن

ممنوعیت های هایفوتراپی

در صورتی که قصد انجام هایفوتراپی را داشتید و به سراغ بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران و یا بهترین دکتر هایفوتراپی در اصفهان  رفتید، در آن جا اگر شرایط زیر را دارا نبودید می توانید اقدام به انجام هایفوتراپی بزنید و اگر یکی از عوامل زیر را دچار بودید، از انجام این اقدام زیبایی منع می شوید. از جمله این ممنوعیت ها عبارتند از:

  • یکی از ممنوعیت های مهم برای خانم های باردار و شیرده می باشد و این خانم ها با این شرایط هرگز نباید اقدام به هایفوتراپی نمایند تا نوزاد خویش بزرگ شود.
  • در صورتی که دارای عفونت پوستی و یا سایر بیماری های عفونی هستند، تا پایان مریضی نباید هایفوتراپی انجام دهید.
  • از هایفوتراپی برای فرم دهی اندام ها استفاده نمی شود و در برخی مواقع برای زاویه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صورت وجود مشکلات اعصاب هرگز نباید دست به اقدام هایفوتراپی زد.
  • وجود پروتز در ناحیه مورد نظر تاثیر هایفوتراپی را کاملا خنثی و بی اثر می کند.
  • هایفوتراپی برای پوست های شل، افتاده و پف دار، کاربرد چندانی ندارد بنابراین در صورتی که پوستی با چنین مشخصاتی دارید، از انجام هایفو خودداری کنید.
  • بر روی جاهایی که زخم، بخیه و یا جراحی است نباید هایفوتراپی را انجام داد.
  • در صورتی که تزریق ژل و یا فیلری انجام داده اید باید شش ماه از آن گذشته باشد.

کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین مرکز هایفوتراپی در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما سودمند و مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است، در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و در جست و جوی مرکز جوانسازی پوست در شهر تهران می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم، به مقاله ما با عنوان بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

4.8/5 – (10 امتیاز)

source

توسط blogcheck.ir