ما امروز قصد داریم شما را با بهترین جراح زیبایی پلک در ایران آشنا کنیم. جراحی پلک به دو صورت درمانی و زیبایی انجام می شود. بلفاروپلاستی زیبایی از نظر جراح ضروری نیست اما می تواند چهره شما را زیبا و جوان کند. پلک بالا و گاهی پلک پایین شما به دلیل افزایش سن و تجمع چربی متورم و دچار افتادگی می شود و همین روند پیری گاهی باعث افتادگی و تورم پلک ها می شود. برای انجام این روش سعی کنید بهترین جراح را انتخاب کنید. ما در این مقاله لیستی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی در پلک های بالا و پایین انجام می شود و به معنای برداشتن چربی و پوست اضافی ناشی از افزایش سن یا روند ارثی از ناحیه چشم است که برای لیفت کردن نواحی اطراف چشم، رفع چین و چروک یا درمان افتادگی پلک ها با از بین بردن پوست اضافی و بافت چربی استفاده می شود. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی روشی زیبایی و درمانی برای از بین بردن چربی و پوست اضافی پلک های بالا و پایین است که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. جراحی بلفاروپلاستی باعث می شود چهره افراد جوان تر و جذاب تر به نظر برسد و همچنین مشکل کاهش میدان دید را نیز به همراه دارد.

انواع بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی زیبایی: بلفاروپلاستی زیبایی به کاربردی از این جراحی گفته می شود که از نظر بهترین جراح پلاستیک ضروری نیست اما می تواند چهره شما را زیبا و جوان کند. پلک بالا و گاهی پلک پایین شما به دلیل افزایش سن و تجمع چربی متورم و دچار افتادگی می شود و همین روند پیری گاهی باعث افتادگی و تورم پلک ها می شود. با افزایش سن، پوست پلک شما شل می ‌شود، ماهیچه‌ های آن ضعیف می ‌شوند و لایه ‌های چربی مرتبط متورم می شوند و بیش تر نمایان می‌ شوند که از نظر زیبایی، این مسائل می توانند از جذابیت و زیبایی چشم و صورت شما بکاهند و شما را پیرتر و خسته نشان دهند.

بلفاروپلاستی درمانی: بلفاروپلاستی درمانی یکی از آن جراحی های پلک است که به دلیل مشکل پلک یا ساختار آن انجام می شود. این جراحی ها از نظر بهترین جراح زیبایی پلک در ایران ضروری و مهم هستند. بلفاروپلاستی درمانی زمانی انجام می شود که پوست اضافی پلک ها به حدی روی چشم سنگینی کرده باشد که دید فرد دچار انسداد شود. گاهی اوقات تورم پلک بالا یا پایین، استفاده از عینک یا قرار دادن لنز طبی را دشوار می کند که در این صورت می توان از جراحی پلک برای رفع مشکل استفاده کرد.

بلفاروپلاستی چیست؟

ویژگی های بهترین جراح زیبایی پلک در ایران

برای دستیابی به نتایج بسیار مطلوب افراد باید سعی کنند بهترین جراح بلفاروپلاستی در ایران را انتخاب کنند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین جراح را در اختیار شما قرار داده ایم، که عبارت اند از:

  • بهترین جراح زیبایی پلک در ایران باید در این زمینه متخصص باشد و تحصیلات خود را از مراکز معتبر کشور اخذ کرده باشد. پس تمام تلاش خود را بکنید تا به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک و تخصص در حیطه فعالیت خود باشد.
  • بهترین جراح بلفاروپلاستی باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد و با دقت این عمل را انجام دهد و سعی کند به تمامی سوالات افراد با صبر و حوصله پاسخ دهد.
  • بهترین دکتر بلفاروپلاستی باید قبل از انجام عمل جلسه مشاوره ای با بیمار ترتیب دهد و پروسه عمل را به او توضیح بدهد تا استرس ها و نگرانی های او از بین برود.
  • مطب بهترین جراح زیبایی پلک در ایران باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد و دائما ابزار و دستگاه ها استریل شوند.
  • بهترین جراح بلفاروپلاستی باید با بیماران صمیمانه برخورد کند و رفتار خوبی با آن ها داشته باشد.
  • مطب بهترین دکتر باید در موقعیت مکانی مناسبی قرار داشته باشد تا رفت و آمد در آن جا به راحتی انجام شود.
  • بهترین جراح باید از بهترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیا استفاده کند.

10 تا از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران را بشناسید!

دکتر مهرداد خوانساری

دکتر مهرداد خوانساری

دکتر مهرداد خوانساری یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران هستند. ایشان فارغ ‌التحصیل رشته پزشکی و تخصص جراحی از دانشگاه های کشور ایران می باشند. دکتر خوانساری پس از ادامه تحصیل در کشور کانادا و فارغ‌ التحصیلی از کالج آکسفورد، موفق به کسب رتبه نظام پزشکی شدند و عضو رسمی در سازمان نظام پزشکی کانادا و عضو کالج جراحان آمریکا هستند. در حال حاضر و پس از طی دوره های خاص در خارج از کشور، به طور اختصاصی در زمینه جراحی زیبایی پلک پایین و بالا و با متد منحصر به فرد خود مشغول هستند، ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر مهرداد خوانساری:

آدرس: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی ، بین الف و ب ، پلاک 1

شماره تماس: 02122273131

دکتر محمد علی بیات شهبازی

دکتر محمد علی بیات شهبازی

دکتر محمد علی بیات شهبازی جراح زیبایی، پلاستیک و ترمیمی می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران به شمار می روند. دکتر شهبازی مدرک دکتری پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و بورد تخصصی پوست و مو خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران اخذ کرده اند. ایشان دارای 24 سال سابقه عملی در پزشکی و جراحی و بیش از 17 سال سال تجربه درخشان در جراحی های پلاستیک و ترمیمی دارند.

خدمات دکتر محمد علی بیات شهبازی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک 1، واحد 11

شماره تماس: 09123393422

دکتر شاهین شمس

دکتر شاهین شمس

دکتر شاهین شمس یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران هستند. ایشان فارغ التحصیل حراحی فک و دهان از دانشگاه شهید بهشتی و دارای بورد تخصصی جراحی فک و صورت از دانشگاه تهران می باشند. دکتر شاهین شمس یکی از بهرتین و با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خو به شمار می روند. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشند. دکتر شمس سابقه بیش از 10000 عمل جراحی در زمینه زیبایی و درمانی دارند.

خدمات دکتر شاهین شمس:

  • لیفت ابرو و پیشانی
  • جراحی زیبایی گوش

آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، بین میدان کتاب و چهارراه پاک نژاد، پلاک 72، ساختمان سروناز، طبقه 5، واحد 23

شماره تماس: 02122009425

دکتر محمدرضا بسیمی

محمدرضا بسیمی

دکتر محمدرضا بسیمی یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران می باشند. ایشان جراح متخصص پلاستیک و زیبایی می باشند. دکتر بسیمی پزشکی عمومی و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده اند. ایشان از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. رعایت پروتکل های بهداشتی از اصول اولیه مطب دکتر بسیمی می باشد.

خدمات دکتر محمدرضا بسیمی:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی فک و چانه

آدرس: زنجان، سعدی وسط، جنب پاساژ گلها، ساختمان حکیم، طبقه اول، واحد 7

شماره تماس: 024333334736

دکتر شاهرخ عطاریان

دکتر شاهرخ عطاریان

دکتر شاهرخ عطاریان یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران به شمار می روند. ایشان متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. دکتر عطاریان پزشکی عمومی و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده اند. ایشان یکی از باتجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر عطاریان دوره های تکمیلی و فلوشیپ های تخصصی خود را با رتبه بالا گذرانده اند. افراد می توانند برای انجام جراحی زیبایی پلک به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر شاهرخ عطاریان:

  • زاویه سازی صورت

آدرس: زنجان، چهارراه انقلاب، ساختمان پاستور

شماره تماس: 02433363621

دکتر افشین تاج دینی

دکتر افشین تاج دینی

دکتر افشین تاج دینی، جراح و متخصص چشم و جراحی زیبایی پلک هستند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران به شمار می روند. دکتر تاج دینی دارای 7 سال سابقه در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمنیه چشم و جراحی زیبایی پلک هستند. افراد می توانند برای انجام بلفاروپلاستی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر افشین تاج دینی:

  • جراحی زیبایی پلک
  • رفع عیوب انکساری

آدرس: کرج، جهان شهر بلوار مولانا، رو به روی نور دیدگان، ساختمان سروش

شماره تماس: 09336663394

دکتر اسدالله کاکایی

دکتر اسدالله کاکایی

دکتر اسدالله کاکایی جراح و متخصص چشم می باشند. ایشان یکی از بهرتین جراح زیبایی پلک در ایران هستند. دکتر کاکایی در سال 1383 از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رشته تخصصی جراحی چشم فارغ التحصیل شدند و بعد از گذراندن دوره تخصص افتخار همکاری با مرکز دولتی و خصوصی از جمله بیمارستان حضرت رسول اکرم رشت، بیمارستان گلسار رشت و … را دارند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر کاکایی عضو آکادمی چشم پزشکان آمریکا هستند. افراد می ‌توانند برای انجام بلفاروپلاستی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر اسدالله کاکایی:

  • جراحی زیبایی پلک
  • اصلاح عیوب انکساری

 آدرس: رشت، چهارراه گلسار، پل بوسار، ساختمان زکریا، طبقه سوم

 شماره تماس: 01332113697

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک هستند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران می باشند. دکتر علوی دوره پزشکی عمومی خود را در سال 1356 به پایان رساندند و در زمینه جراحی عمومی توانستند تخصص خود را در سال 1362 کسب کنند. ایشان جزء باتجربه ترین پزشکان به شمار می روند. دکتر سید داوود علوی در سال 1365 فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک خود را دریافت کردند.

خدمات دکتر سید داوود علوی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، چهارراه میکائیل، اول خیابان حافظ، ساختمان سهند، طبقه ششم

 شماره تماس: 01333324634

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران به شمار می ‌روند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. دکتر آریو شهبازی مقدم یکی از تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می ‌روند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا و همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند.

 خدمات دکتر آریو شهبازی مقدم:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان پارس، طبقه دوم

شماره تماس: 01333112122

دکتر میرهادی سید هادی زاده

دکتر میرهادی سید هادی زاده

دکتر میرهادی سید هادی زاده جراح عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک و یکی از بهترین جراح زیبایی پلک در ایران هستند. ایشان موفق به اخذ مدرک تخصصی خود شده و پس از آن با ادامه تحصیل در رشته جراحی زیبایی و پلاستیک موفق به اخذ مدرک فوق تخصصی خود شده اند. دکتر سید هادی زاده جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان توانستند رتبه اول در آزمون دستیاری فوق تخصصی و همچنین رتبه اول آزمون بورد فوق تخصصی را کسب کنند.

خدمات دکتر میر هادی سید هادی زاده:

  • جراحی زیبایی شکم
  • جراحی زیبایی سینه

آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه شریعتی، رو به روی بانک پاسارگاد، جنب داروخانه

شماره تماس: ۰۴۱۳۳۳۱۰۳۱۵

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

  • استفاده از کمپرس سرد روند بهبودی را سرعت می بخشد.
  • 7 الی 10 روز بعد از بلفاروپلاستی فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد.
  • انجام فعالیت های سبک مانند راه رفتن، روند بهبودی را سرعت می بخشد.
  • چند ساعت اول بعد از جراحی، فقط مایعات بنوشید و غذاهای سبک میل نمایید.
  • از عینک آفتابی استفاده شود.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون، مکمل های گیاهی و ویتامین E خودداری نمایید. این نوع از داروها باعث خونریزی بیش از حد شده و نتیجه جراحی را مختل می کنند.
  • تا 5 روز اول بعد از جراحی، چشم ها را خشک نگه دارید. بعد از 5 روز، به آرامی چشم ها را شسته و خشک کنید.
مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

جراحی پلک چه عوارضی دارد؟

بلفاروپلاستی علاوه بر مزایا و کاربردهایی که دارد ممکن است عوارضی نیز در پی داشته باشد. ممکن است اطراف چشم دچار عفونت و خونریزی شود. یکی از عوارض بلفاروپلاستی خشک شدن چشم و حس سوزش در آن ناحیه می باشد. از عوارض جراحی پلک سخت بسته شدن چشم و مشکلات مربوط به پلک می باشد. ممکن است بعد از بلفاروپلاستی اسکار و جای زخم عمل به صورت عمیق باقی بماند. یکی از عارضه های دیگر این عمل آسیب دیدن عضلات چشم است. بعد از عمل جراحی پلک ممکن است رنگ پوست تغییر پیدا کند. تاری دید موقت و دوبینی از عوارض شایع این جراحی است. در مواردی ممکن است این عمل نیاز به جراحی ترمیم داشته باشد. برای انجام بلفاروپلاستی به بهترین جراح مراجعه کنید.

کاربردهای جراحی پلک

  • درمان افتادگی پلک به دلیل وزن اضافی پوست که باعث اختلال بینایی می شود.
  • از بین بردن پوست اضافی و رفع چین و چروک های ریز پلک پایین.
  • رفع افتادگی پلک پایین که باعث می شود نواحی سفید چشم زیر قرنیه بیش تر نمایان شود.
  • درمان افتادگی یا شلی پوست پلک بالایی که باعث ایجاد چین و چروک در پلک می شود و می تواند منجر به مشکلات انحنای سطحی پلک شود که با مراجعه به بهترین جراح بلفاروپلاستی قابل درمان است.
  • از بین بردن پف و تورم پلک ها

کلام آخر

جراحی بلفاروپلاستی در پلک های بالا و پایین انجام می شود و به معنای برداشتن چربی و پوست اضافی ناشی از افزایش سن یا روند ارثی از ناحیه چشم است که برای لیفت کردن نواحی اطراف چشم، رفع چین و چروک یا درمان افتادگی پلک ها با از بین بردن پوست اضافی و بافت چربی استفاده می شود. بلفاروپلاستی یا جراحی پلک به دو صورت درمانی و زیبایی انجام می شود. در صورت ساکن بودن در شهر تهران می توانید به مقاله بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران مراجعه کنید.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح زیبایی پلک در ایران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir