ما امروز قصد داریم شما را با بهترین کلینیک لاغری در اهواز آشنا کنیم. افزایش وزن از مشکلاتی است که به دلایل مختلفی مانند کمبود فعالیت فیزیکی افراد گریبان گیر اکثر افراد شده است. افرادی که دچار چاقی شده اند می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک لاغری از خدمات لاغری استفاده کنند. چاقی در تمامی سنین قابل مشاهده است برای انجام خدمات لاغری سعی کنید به بهترین پزشک مراجعه کنید. ما در این مقاله لیستی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

چاقی و درمان آن در کلینیک های لاغری

منظور از چاقی و اضافه وزن داشتن BMI بالا یا چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن می باشد. چاقی سبب بیماری‌ هایی مانند دیابت، چربی خون، فشار خون و بروز سکته های مغزی و قلبی می شود. چاقی افراد دلایل مختلفی دارد در برخی از مواقع بر اساس اشتهای بالا و پرخوری به وجود می آید و در برخی از مواقع دیگر ممکن است به دلایل دیگری مانند افسردگی، اختلال در خواب و وسواس به وجود آید. ممکن است علت چاقی در موارد دیگر آب میان بافتی عضلات و استخوان بندی در فرد باشد.

اگر کالری مصرفی روزانه فرد از میزان کالری مصرفی بیش تر باشد به مرور این بافت پوست و عضلات به صورت چربی انباشته می شود و در نهایت با گذشت زمان چاقی خود را نشان می دهد. پزشکان و جراحان زیبایی برای از بین بردن اضافه وزن در کلینیک های لاغری اقداماتی را انجام می‌ دهند. افرادی که چاق هستند باید سعی کنند به بهترین کلینیک لاغری در تهران مراجعه نمایند. چاقی به سه دسته تقسیم می شود چاقی اندروید، چاقی گاینوید و چاقی احشایی.

در چاقی اندروید بالاتنه به صورت سیب می شود که آقایان بیش تر درگیر این نوع چاقی می باشند. در گاینوید چاقی در پایین تنه متمرکز است و اندام فرد شبیه گلابی می‌ شود که در خانم ها بیش تر دیده می شود. چاقی احشایی حالتی است که چربی ها در پشت ماهیچه های شکم و اندام‌ های داخلی جمع می شود در این حالت شکم سفت و گرد می شود و با استفاده از رژیم و ورزش و دستگاه بادی اسکالپتور می توان آن را از بین برد.

چاقی و درمان آن در کلینیک های لاغری

ویژگی های بهترین کلینیک لاغری در اهواز

افرادی که دارای اضافه وزن هستند می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک لاغری از خدمات کلینیک استفاده کنند و وزن خود را کاهش دهند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین کلینیک لاغری در اهواز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید بهترین کلینیک را انتخاب کنید.

  • بهترین کلینیک لاغری در اهواز کلینیک های معتبری می باشد که دارای مجوز است، سعی کنید به کلینیکی مراجعه نمایید که مجوز داشته باشد و کاملا معتبر باشد.
  • بهترین کلینیک لاغری دارای کادری بسیار مجرب و متخصص جهت ارائه بهترین خدمات به مراجعین می باشد. به کلینیکی مراجعه کنید که دارای با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود باشد.
  • بهترین کلینیک لاغری در اهواز دارای تجهیزاتی بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه خدمات به افراد می باشد پس به کلینیکی مراجعه نمایید که بسیار مجهز باشد.
  • افرادی که در بهترین کلینیک لاغری مشغول فعالیت هستند دارای رفتاری بسیار مناسب در برخورد با مراجعین می باشند و همواره سعی می کنند به تمامی سوالات مراجعین با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهند.
  • کادر پزشکی که در بهترین کلینیک لاغری در اهواز مشغول فعالیت هستند همواره سلامت بیماران و مراجعین را اولویت قرار می دهند. پس به کلینیکی مراجعه نمایید که افراد آن دارای ویژگی اولویت قرار دادن سلامت افراد باشند.

10 تا از بهترین کلینیک لاغری در اهواز را بشناسید!

کلینیک لاغری دکتر همایون زهتاب

کلینیک لاغری دکتر همایون زهتاب

دکتر همایون زهتاب فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. کلینیک لاغری دکتر همایون زهتاب یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به مراجعین می باشد. ایشان تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد ارائه دهند. دکتر همایون زهتاب عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان دارای فلوشیپ جراحی های زیبایی از کانادا می باشند.

خدمات کلینیک لاغری دکتر همایون زهتاب:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش 6 شرقی، پلاک 90

شماره تماس: 06133922893

کلینیک لاغری و تناسب اندام کارن

کلینیک لاغری و تناسب اندام کارن

کلینیک لاغری و تناسب اندام کارن یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز می باشد. این کلینیک دارای پزشکانی بسیار متخصص و مجرب برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین است. کلینیک لاغری و تناسب اندام کارن دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای انجام خدمات برای مراجعین می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات لاغری به کلینیک لاغری و تناسب اندام کارن در اهواز مراجعه کنند.

خدمات کلینیک لاغری و تناسب اندام کارن:

  • لیفت و جوانسازی صورت و سینه
  • لیفت ابرو و پیشانی
  • پیکرتراشی و سفت شدن عضلات
  • لیپولیز و کاهش بافت چربی
  • درمان سلولیت و کاهش سایز

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکی صدرا، طبقه پنجم، واحد 9

شماره تماس: 09165073037

کلینیک زیبایی، لاغری و لیزر سوشا

کلینیک زیبایی، لاغری و لیزر سوشا

کلینیک تخصصی زیبایی، لاغری و لیزر سوشا یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می رود. این کلینیک خدمات زیبایی، جوانسازی و لاغری را با کادر پزشکی بسیار مجرب و متخصص و همچنین با مجهزترین و بروزترین دستگاه ها و تکنیک ها انجام می دهد. افرادی که در این کلینیک مشغول فعالیت هستند تمام تلاش خود را می‌ کنند تا بهترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه دهند. کلینیک تخصصی سوشا کلیه خدمات زیبایی، لاغری و لیزر موهای زائد را با حفظ سلامتی و بی خطر ترین و بی عارضه ترین دستگاه ها در اختیار افراد قرار می دهند.

خدمات کلینیک لاغری سوشا:

آدرس: اهواز، کیان آباد، نبش 18 شرقی، ساختمان عطارزاده، طبقه دوم، واحد 6

شماره تماس: 09059578481

کلینیک زیبایی دکتر شهین ملک خیاط

کلینیک زیبایی دکتر شهین ملک خیاط

کلینیک زیبایی دکتر شهین ملک خیاط یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز می باشد. دکتر شهین ملک خیاط دکتر پوست، مو و زیبایی هستند. این کلینیک دارای پزشکانی بسیار مجرب و متخصص جهت ارائه بهترین خدمات به مراجعین می باشد. کلینیک دکتر شهین ملک خیاط دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به افراد است و افراد می‌ توانند برای انجام لاغری به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر شهین ملک خیاط:

  • لاغری با دستگاه آر اف

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع شفا، طبقه چهارم، واحد 7

شماره تماس: 06133364250

کلینیک دکتر عبدالرضا خورشیدی فر

کلینیک دکتر عبدالرضا خورشیدی فر

کلینیک دکتر عبدالرضا خورشیدی فر یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می رود. دکتر عبدالرضا خورشیدی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک می باشند. ایشان عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند. دکتر عبدالرضا خورشیدی فر دارای فلوشیپ جراحی زیبایی از ایتالیا می باشند. ایشان در کلینیک خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد ارائه می دهند. کلینیک ایشان دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به مراجعین است.

خدمات کلینیک دکتر عبدالرضا خورشیدی فر:

  • لاغری با دستگاه پال
  • جراحی ماموپلاستی
  • جراحی زیبایی بازو

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 5 شرقی، ساختمان ایران مهر، پلاک 57، طبقه ششم

شماره تماس: 06133921708

کلینیک دکتر مهدی نظری مقدم

دکتر مهدی نظری مقدم

دکتر مهدی نظری مقدم متخصص جراحی عمومی هستند. ایشان در کلینیک خود بهترین خدمات را به افراد ارائه می دهند. کلینیک دکتر مهدی نظری مقدم یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می‌ روند و افراد می‌ توانند برای انجام لاغری به کلینیک ایشان مراجعه کنند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند.

خدمات کلینیک دکتر مهدی نظری مقدم:

  • جراحی پلاستیک شکم
  • جراحی زیبایی سینه
  • انجام جراحی های سرپایی

آدرس: اهواز، پادادشهر، بلوار جوادالائمه، بین خیابان 9 و 10 مجتمع پزشکی رسول الله، طبقه چهارم، واحد 8

شماره تماس: 06135545661

کلینیک دکتر امیرحسین علویان

کلینیک دکتر امیرحسین علویان

دکتر امیرحسین علویان متخصص جراحی عمومی و جراحی زیبایی هستند. ایشان در کلینیک خود خدمات را با کیفیت بسیار بالایی به مراجعین ارائه می دهند. کلینیک لاغری دکتر امیرحسین علویان یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می رود. دکتر امیرحسین علویان از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند.

خدمات کلینیک دکتر امیرحسین علویان:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 12 غربی، ساختمان پزشکان سپید، طبقه سوم، واحد 307

شماره تماس: 06133916103

کلینیک دکتر فخرالدین معاون

کلینیک دکتر فخرالدین معاون

کلینیک دکتر فخرالدین معاون یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می رود. ایشان متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند. دکتر فخرالدین معاون موفق به کسب رتبه اول بورد تخصصی می باشند. کلینیک ایشان دارای بهترین و مجهزترین تجهیزات برای ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام لاغری به ایشان مراجعه کنند.

خدمات کلینیک دکتر فخرالدین معاون:

ابدومینوپلاستی

ماموپلاستی

جراحی سرطان سینه

جراحی دستگاه گوارش

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 14 غربی، فاز 1، پلاک 6، مجتمع پزشکان غرب کیانپارس، بلوک شرقی، طبقه 3

شماره تماس: 09372733600

کلینیک دکتر نوید سلیمی

کلینیک دکتر نوید سلیمی

دکتر نوید سلیمی متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی می باشند. ایشان یکی از با تجربه ترین و بهترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. کلینیک لاغری دکتر نوید سلیمی یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می‌ روند و افراد می‌ توانند برای انجام لاغری به کلینیک ایشان مراجعه کنند. کلینیک دکتر نوید سلیمی دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به افراد می باشد.

خدمات کلینیک دکتر نوید سلیمی:

  • جراحی زیبایی شکم

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، رو به روی اورژانس جدید بیمارستان ابوذر، مجتمع پزشکی دیاموند، طبقه چهارم، واحد 9

شماره تماس: 06134440364

کلینیک دکتر بابک امرایی

کلینیک دکتر بابک امرایی

دکتر بابک امرایی متخصص جراحی عمومی، لاپاراسکوپی و جراح پلاستیک هستند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند. کلینیک دکتر بابک امرایی یکی از بهترین کلینیک لاغری در اهواز به شمار می روند. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین خدمات به افراد است.

خدمات کلینیک دکتر بابک امرایی:

  • ابدومینوپلاستی
  • جراحی زیبایی صورت

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش 12 غربی، مجتمع پزشکی سپید، طبقه دوم، واحد 206

شماره تماس: 06133916100

دستگاه های مورد استفاده در بهترین کلینیک لاغری در اهواز

کویتیشن: یکی از دستگاه های مورد استفاده در کلینیک های لاغری دستگاه کویتیشن می باشد. این دستگاه نیازی به جراحی ندارد و بدون نیاز به جراحی چربی های موضعی را از بین می‌ برد و سایز افراد را در همان جلسه کم می کند که افراد می توانند کاهش سایز را مشاهده کنند. کویتیشن روشی برای جایگزینی روش لیپوساکشن است و برای بسیاری از قسمت های بدن قابل استفاده می باشد با مراجعه به بهترین کلینیک لاغری می توانید از این روش استفاده کنید.

دستگاه اندا: از پیشرفته ترین روش ها برای نتیجه گیری سریع در زمینه لاغری استفاده از این دستگاه می باشد که نیازی به جراحی ندارد و با استفاده از امواج کول ویو به لاغری مناطق متمرکز بدن می پردازد.

دستگاه سایزر: این دستگاه به علت تاثیر گذاری بالا قابلیت رقابت با لیپوساکشن را دارد. این دستگاه کاملا غیر تهاجمی و بدون خطر است و به آسانی سبب کاهش 3 تا 6 سانتی متر در هر جلسه حضور در کلینیک لاغری می شود.

دستگاه های اگزیمیا: از جدیدترین دستگاه هایی که در کلینیک لاغری مورد استفاده قرار می‌ گیرد دستگاه اگزیمیا می باشد که از طریق درمان چاقی موضعی، رفع شلی پوست و لیفت، کاهش سلولیت و درمان ترک های پوستی به خدمت رسانی می پردازد.

ال پی جی: دستگاه ال پی جی نوعی پیکرتراشی غیر جراحی می باشد با استفاده از این دستگاه متابولیسم و چربی زدایی افزایش می یابد و چربی ها با افزایش گردش خون شروع به تجزیه شدن می کنند. استفاده از ال پی جی می تواند به منظور جوانسازی صورت و کلاژن سازی نیز انجام شود.

اسکن سه بعدی: اسکن سه بعدی برای لاغری استفاده نمی‌ شود و در مرحله تشخیص مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با استفاده از اسکن سه بعدی پزشک میزان چربی ها و نسبت عضلات و آب را در بدن اندازه گیری می کند.

مولتی پاور: دستگاه مولتی پاور به روز شده دستگاه کویتیشن می باشد و برای فرم دهی صورت و بدن و همچنین لیفت صورت و بدن از آن استفاده می شود. این دستگاه برای از بین بردن سلولیت ها و رفع غبغب نیز استفاده می شود. شما می توانید در بهترین کلینیک لاغری از این روش استفاده کنید.

بادی اسکالپچر: از اسکالپچر برای چربی زدایی با استفاده از امواج مغناطیسی استفاده می شود و می تواند سبب کاهش سایز در شکم و سایر اعضا شود از دیگر موارد استفاده بادی اسکالپچر انقباض عضلات و درمان کبد چرب می باشد.

آیکون: یکی از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های لاغری آیکون نام دارد با استفاده از این دستگاه از لیزر مادون قرمز و ال‌ ای‌ دی به صورت یکسان استفاده می شود و اقدام به چربی زدایی می کند.

شاک ویو یکی از دستگاه های مدرن است که در کلینیک لاغری برای لاغری از آن استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از امواج صوتی در سطح بالای انرژی که از دستگاه تولید می شود به قسمت هایی که چربی دارند نفوذ می کند. اپراتور مورد نظر و یا پزشک درمانگر قبل از شروع کار نخست ژل اولتراسوند را به محل مورد نظر می زند و سپس شاک ویو را در جهت های افقی و عمودی روی بدن حرکت می دهد. از این روش در هفته دوبار استفاده می شود و مدت 3 تا 6 هفته بسته به میزان چربی ها برای نتیجه گیری زمان نیاز است. مدت زمان انجام این کار 15 الی 30 دقیقه در هر جلسه می باشد. دستگاه شاک ویو باعث افزایش گردش خون می‌ شود و چربی ها را از بین می برد. اثرات این دستگاه بین 1 الی 6 سال در بدن باقی می ماند.

دستگاه های مورد استفاده در بهترین کلینیک لاغری در اهواز

هزینه لاغری در کلینیک لاغری

کلینیک های لاغری فاکتور های متفاوتی را برای تعیین هزینه پرداختی متقاضی برای انجام لاغری ارائه می دهند. نوع روش و دستگاه انتخابی و همچنین میزان چربی ها از عوامل موثر بر هزینه خدمات لاغری می باشند. هر چقدر میزان چربی های موضعی بیش تر باشد جراحی و از بین بردن این چربی ها سخت تر و زمان بر می شود و در نتیجه هزینه بالاتر می رود. از موارد دیگری که روی هزینه ها تأثیرگذار است کیفیت کلینیک می باشد اگر کلینیک در منطقه بسیار خوبی باشد و سابقه بالایی داشته باشد و همچنین کلینیک دارای متخصصین حرفه ای و مجرب باشد کیفیت کار بالا می رود و در نتیجه هزینه آن نیز بالاتر است. سعی کنید برای انجام لاغری به بهترین کلینیک لاغری در اهواز و بهترین جراح پیکرتراشی در اهواز مراجعه کنید.

ماندگاری روش لاغری موضعی

روش لاغری موضعی در کلینیک لاغری برای درمان اضافه وزن و چاقی انجام می‌ شود و در بین مردم دارای محبوبیت بسیاری می باشد. با توجه به این که در این روش درمان سلول های چربی کاملا از بین می رود ماندگاری طولانی دارد و کارشناسان لاغری در کلینیک بعد از اتمام فرآیند درمان رژیم غذایی مناسب با شرایط بیمار را برای او تنظیم می‌ کنند و بیمار باید برای ماندگاری این جراحی غیرتهاجمی و حفظ تناسب اندام به همه نکاتی که برای ایشان بیان می شود توجه داشته باشد و به برنامه غذایی قبل و بعد از عمل لاغری موضعی که از سوی کارشناس لاغری ارائه می شود باید عمل کند.

مزایای روش لاغری موضعی

لاغری موضعی دارای مزایای بسیاری می باشد. یکی از مزایای روش لاغری موضعی غیر تهاجمی بودن و همچنین بدون درد و ناراحتی بودن آن می باشد. روش لاغری موضعی دارای نتایج ماندگار و طولانی مدتی است و در صورت رعایت توصیه های قبل و بعد از جراحی می توان گفت که لاغری موضعی دارای ماندگاری غیر قابل بازگشت است. تمامی روش های لاغری موضعی در کلینیک لاغری کاملا ایمن است و با بهترین روش برای از بین بردن سلول‌های چربی و دستیابی به تناسب اندام می باشد. نتیجه درمان در هر جلسه بلافاصله قابل مشاهده است.

کلام آخر

افراد بسیاری دارای اضافه وزن می باشند که می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک لاغری در اهواز اضافه وزن خود را درمان کنند. در کلینیک های لاغری از دستگاه های مختلفی برای کاهش سایز استفاده می شود که برخی از این دستگاه ها کویتیشن، دستگاه سایزر، اگزیمیا، ال‌ پی‌ جی، مولتی پاور نام دارد. هزینه خدمات لاغری در کلینیک های لاغری به عوامل متعددی بستگی دارد. برای انجام این کار سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را انتخاب کنید.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین کلینیک لاغری در اهواز آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

روش انجام لیزر لیپولیز چگونه است؟

در روش لیپولیز پس از بی‌حسی موضعی، سوراخ بسیار کوچکی در پوست ایجاد می شود و از طریق آن کانولا یا آسپیراتور به قطر یک تا دو میلیمتر زیر پوست وارد می شود. سپس کانولا به آرامی به عقب و جلو حرکت داده می شود تا تابش لیزر زیر سلول های چربی برخورد کند و سبب پاره شدن دیواره سلول های چربی و سپس آزاد شدن چربی مایع درون سلول شود.

آیا لیپولیز شکم و بارداری با هم در تضاد اند؟

خیلی از افراد این گونه تصور می کنند که با انجام لیپولیز شکم نمی توانند بعد ها باردار شوند و یا شکمشان پس از تخلیه ی چربی ها قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و برای دوران بارداری فرد مشکل ساز می شود البته لیپولیز قابلیت لیفت پوست را دارد ولی این دستگاه باعث سفت شدن بیش از حد پوست نخواهد شد و از کشیدگی آن نیز جلوگیری می کند لذا افردی که جراحی لیپولیز انجام داده باشند می توانند به آسانی باردار شود و زایمان طبیعی داشته باشند .

پاورشیپ چیست؟

این یکی از موثر ترین و قابل اطمینان ترین دستگاه هایی است که می تواند در شکل دادن به بدن، کاهش سلولیت و همچنین لاغری موضعی مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه لاغری موضعی پاورشیپ یک روش غیر جراحی و آسان برای استفاده برای رفع چربی های موضعی و سلولیت در بدن زنان و مردان است.

source

توسط blogcheck.ir